عاشق کردن فرد مورد علاقه، با ۱۵ گام موثر و تضمینی!

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که فردی را خیلی دوست داشته باشید و به دنبال روش‌هایی برای عاشق کردن او بگردید؛ پس برایتان مهم است که بدانید اصلاً امکان دارد بتوانید فردی را عاشق خود کنید یا خیر؟ خوشبختانه با استفاده از یک سری روش‌های اثبات شده رفتار شما می‌تواند تا حد زیادی فردی که دوستش دارید را بدون اینکه خودش متوجه شود عاشق شما کند! در این مطلب می‌خواهیم به شما ترفندهایی آموزش دهیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید فردی که دلتان را برده است را عاشق خود کنید و بقیه عمرتان را با لذت…

روش ‌های کاربردی عاشق کردن دیگران

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که فردی را خیلی دوست داشته باشید و به دنبال روش‌هایی برای عاشق کردن او بگردید؛ پس برایتان مهم است که بدانید اصلاً امکان دارد بتوانید فردی را عاشق خود کنید یا خیر؟ خوشبختانه با استفاده از یک سری روش‌های اثبات شده رفتار شما می‌تواند تا حد زیادی فردی که دوستش دارید را بدون اینکه خودش متوجه شود عاشق شما کند!

در این مطلب می‌خواهیم به شما ترفندهایی آموزش دهیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید فردی که دلتان را برده است را عاشق خود کنید و بقیه عمرتان را با لذت و شادی در کنارش زندگی کنید. پس با ما همراه باشید.

 

راه‌های عاشق کردن فرد مورد علاقه‌تان

به روش‌های مختلفی می‌توانید توجه یک نفر را به خودتان جلب کرده و کم‌کم او را علاقه‌مند به شخصیت خودتان کنید. طوری که بگوید عاشق شما شده‌ام. در ادامه این روش‌ها را به‌صورت مرحله به مرحله برایتان توضیح می‌دهیم:

۱. فکرش را درگیر کنید!

جلب توجه را با عاشق کردن اشتباه نگیرید زیرا هرکسی با هر حرکتی می‌تواند این کار را انجام دهد؛ اما شما می‌خواهید او را عاشق کنید پس باید کمی متفاوت‌تر و سنجیده‌تر عمل کنید. طوری که حتی زمانی که از شما دور می‌شود نیز به کارهایتان فکر کند و دائماً فکرش را مشغول کنید.

برای این کار باید ابتدا به دنبال خواسته و ایده‌آل‌های او باشید و آن‌ها را در منظر دید او به نمایش بگذارید تا بفهمد می‌تواند خواسته‌هایش را با شما به دست آورد؛ مثلاً اگر جاه‌طلب است به او بفهمانید که شما هم خیلی بلندپرواز هستید. البته این موارد باید واقعی باشند و اگر صرفاً یک نمایش برای عاشق کردن طرف مقابل باشد او کاملاً می‌فهمد.

عاشق کردن طرف مقابل با ایجاد درگیری ذهنی

۲. حضور فیزیکی در کنار او

حتماً از قدیمی‌ها شنیده‌اید که می‌گویند از دل برود هر آنکه از دیده برفت؛ بنابراین برای اینکه خودتان را در دل فردی جا کنید باید بیشتر در کنارش حضور داشته باشید تا بفهمد که در کنار شما زندگیش زیباتر می‌شود. شما نمی‌دانید او در روز با چه افرادی و چه مشغله‌هایی سر و کار دارد. بنابراین هر طور هم با تکنیک قبلی فکرش را مشغول کنید ممکن است یادش برود؛ اما حضور فیزیکی شما و رفتار مورد علاقه‌اش باعث می‌شود نتواند شما را فراموش کند.

۳. گیجش کنید!

اینکه گفتیم حضور فیزیکی باید داشته باشید به این معنی نیست که دائماً دور و بر او باشید و ابراز علاقه کنید. این کار اشتباه است و باعث سرد شدن او می‌شود. در اینجا باید کمی سیاست به خرج دهید و او را گیج کنید؛ مثلاً یک روز کاملاً به او توجه کنید و روز دیگر کلاً نادیده‌اش بگیرید تا برایش این سؤال پیش بیاید که دلیل رفتارهای شما چیست و با ادامه دادن این رفتار بالاخره به این نتیجه می‌رسد که از شما بپرسد آیا از او خوشتان می‌آید یا خیر؟ اگر این کار را به خوبی انجام دهید بعد از مدتی اوست که دائماً به دنبال شما خواهد آمد.

۴. تحت تأثیر قرار دادن ذهن

اگر کارهای قبلی را انجام داده باشید حالا نوبت آن رسیده است که با نشان دادن ویژگی‌های خوبتان که او آن‌ها را ندارد وی را مجذوب کنید؛ زیرا معمولاً افراد به دنبال چیزهایی هستند که در وجود خودشان کمتر پیدا می‌شود؛ مثلاً اگر او فردی کم صحبت و خجالتی است شما با اعتمادبه‌نفس حرف‌هایتان را بزنید تا این سیگنال را بفرستید که من تو را تکمیل می‌کنم و همانی هستم که به دنبالش بوده‌ای!

۵. ایجاد کشش از سمت فرد مقابل

در صورت انجام درست و به‌موقع گام‌های قبلی شما توانسته‌اید به‌اندازه کافی ذهنش را مشغول کنید و حالا نوبت آن رسیده است که او را به سمت خودتان بکشانید. از این به بعد بهتر است زیاد دور و برش نباشید تا بیشتر احساس نیاز بکند و دلش برایتان تنگ شود.

همچنین اگر از همکلاسی‌های دانشگاه یا همکارانتان هست بهتر است به دوستانتان بسپارید که در نبود شما از شما پیش او تعریف کنند تا اگر شکی هم دارد برطرف شود.

۶. پوشش مناسب

سعی کنید متوجه شوید که او به چه نوع پوششی بیشتر علاقه دارد و از همان رنگ‌ها و تیپ‌ها استفاده کنید. البته یادتان باشد که او عاشق همین مدل تیپ و رنگ می‌شود و اگر شما آن را دوست ندارید لطفاً تظاهر نکنید چون بعداً در صورت ایجاد رابطه مشکلات زیادی بابت این موضوع برایتان پیش می‌آید.

۷. یک تکنیک روانشناسی خاص

از نظر روانشناسی تقلید رفتارهای یک فرد این پیام را به او انتقال می‌دهد که بسیار شبیه به هم هستید و می‌توانید با همدیگر کنار بیایید؛ بنابراین با این کار او پیش خودش فکر می‌کند که شما تفاهم زیادی با هم دارید و چه چیزی از این بهتر که با شریک زندگی‌ات تفاهم داشته باشید. البته نباید طوری باشد که او متوجه این تقلید شما شود و باید کاملاً عادی برخورد کنید.

۸. همدلی کردن با فرد مقابل

اگر می‌خواهید فردی را واقعاً به خود علاقه‌مند کنید، بهتر است با او همزادپنداری کرده و در مسائل مختلف خودتان را به جای او فرض کنید تا رفتارهای صمیمی‌تری نشان داده و به او بفهمانید که کاملاً درکش می‌کنید. با این کار حتی می‌توانید نیازهای او را پیش‌بینی کرده و او پیش خود می‌گوید حتماً ارتباط خاصی بین شما هست که می‌توانید این‌طور ذهنش را بخوانید.

تاثیر همدلی کردن بر عاشق کردن دیگران

۹. داشتن حس شوخ‌طبعی

شوخ‌طبعی‌های مناسب بدون اینکه به طرف مقابل بی‌احترامی شود باعث شاد کردنش خواهد شد و به این موضوع فکر می‌کند که در کنار شما بودن باعث می‌شود که به او بیشتر خوش بگذرد و کنارتان احساس شادی می‌کند. به همین دلیل بیشتر نسبت به شما علاقه‌مند می‌شود.

۱۰. به دردسر افتادن و کمک خواستن از او

سعی کنید موقعیت‌هایی را فراهم کنید که نشان دهد شما به دردسر افتاده‌اید و تنها کسی که می‌تواند کمکتان کند فرد مقابل است. در صورت کمک قلبا از او سپاسگزاری کنید و نقش قدردانی در علاقه‌مند کردن دیگران را نیز از یاد نبرید.

۱۱. منحصربه‌فرد بودن

قطعاً کسی که قرار است عاشق شما بشود انتخاب‌های دیگری هم دارد. پس شما باید رفتارها و ویژگی‌هایی را از خودتان بروز دهید که نشان دهد برای او با دیگران فرق دارید و کاملاً منحصربه‌فرد هستید. پس یادتان باشد همرنگ جماعت نباشید و متفاوت رفتار کنید. قطعا انجام کارهای متفاوت و صحیح نتایج رضایت بخشی را ایجاد می‌کند.

۱۲. تکنیک ۳۰ ثانیه

در علم روانشناسی به این نتیجه رسیده‌اند که معمولاً افراد در همان ۳۰ ثانیه اول که با شما برخورد می‌کنند تصمیم می‌گیرند که رابطه خود را با شما ادامه دهند یا به‌کلی فراموشتان کنند و بنابراین تأثیر اولیه بسیار مهم است. از این تکنیک در بازاریابی و جذب مشتری نیز استفاده می‌شود و بسیار تاثیر گذار است.

۱۳. مرموز بودن

کمی مرموز بودن می‌تواند فرد را بیشتر شیفته شما بکند. البته نباید آن‌قدر مرموز باشید که فرد فکر کند شما مشکل خاصی در زندگی دارید و بترسد از اینکه نزدیک شما بشود. همیشه در همه رفتارها و تکنیک‌ها حد اعتدال را رعایت کنید. یکی از راه‌های عالی برای مرموز بودن تودار بودن است؛ بنابراین همان اول همه زندگی خود را برای فرد مقابل برملا نکنید تا کمی برایش کنجکاوی ایجاد شود.

تاثیر مرموز بودن بر عاشق کردن دیگران

۱۴. هم گام شدن با فرد مقابل

اگر روش‌های بالا را به‌خوبی انجام داده باشید تا الآن فرد مقابلتان را تا حدی علاقه‌مند کردید و ممکن است از شما بخواهد مثلاً تا دم سلف دانشگاه باهم بروید و یا برای انجام یک پروژه باهم به اداره بروید. در این صورت سعی کنید قدم‌هایتان را با او تنظیم کنید. از نظر روانشناسی این کار به فرد مقابل این پیام را انتقال می‌دهد که علاقه خاصی بین شما هست و مجذوبتان می‌شود.

۱۵. یک دعوت حضوری

در مرحله آخر دعوت فرد مقابل به صرف قهوه یا چای و یک عصرانه مختصر در یک کافه دنج شرایط بسیار مناسبی را برای افزایش هم‌دلی شما ایجاد می‌کند و قطعاً او از این قرار لذت خواهد برد و دائماً به آن و علتش فکر می‌کند.

 

سخن آخر

همه روش‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم جزء تکنیک‌های رفتاری است که می‌تواند کمک‌کننده باشد؛ بنابراین این روش‌ها قانون‌های سفت و سختی نیستند که حتماً بخواهید به ترتیب گفته شده به آن‌ها عمل کنید و می‌توانید کمی هم خلاقیت داشته باشید.

ولی می‌دانیم که این روش‌ها از نظر روانشناسی تائید شده‌اند و می‌توانند نتایج دلپذیری را ایجاد کنند. شما نیز اگر در رابطه با عاشق کردن تجربه‌ای دارید برای ما در پایین همین صفحه بنویسد تا دوستان دیگر نیز از آن بهره‌مند شوند.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم حتما مطالب «۹ مورد از روش های عاشق کردن همسر که او را جذب شما می‌کند!» و «حسادت عاشقانه در مردان که باید از آن ترسید!» را نیز در انگیزه بخوانید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید