فال فرشتگان روزانه | پیام امید بخش فرشتگان الهی برای شما در روز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال فرشته یا فال ملکوتی به تفسیر روایت‌ها و نشانه‌های ظاهری بر اساس باورهای مذهبی و اعتقادات دینی گفته می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال فرشته روزانه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال فرشته روزانه

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abasdarhon
ای انسان نیکو سرشت! من Abasdarhon، فرشته ساعت پنجم شب هستم. در سکوت و تاریکی شب، هنگامی که بسیاری در خواب غفلت فرو رفته‌اند، من نجواگر امید و بیداری هستم. به یاد داشته باشید که در اعماق وجودتان، نوری الهی نهفته است. این نور، تاریکی را می‌شکافد و شما را به سوی سعادت و رستگاری رهنمون می‌شود. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و از آن پیروی کنید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abelech (Helech)
ای انسان شجاع! من Abelech، فرشته ای هستم که برای فرمان دادن به شیاطین فراخوانده می‌شوم. در تاریکی و ظلمت، من حامل نور امید و شجاعت هستم. به یاد داشته باشید که شما قدرتمندتر از هر تاریکی هستید. تاریکی و شیاطین نمی‌توانند نور وجود شما را خاموش کنند. شجاعت خود را حفظ کنید و با قاطعیت در برابر تاریکی بایستید.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adnachiel/Advachiel
با عطشی که در دورن شما برای دانستن و آگاهی وجود دارد، فائق آمدن بر هر مشکل و گرفتاری آسان است. با مطالعه و تفکر، مراقبه و سکوت و کمک به دوستان و اطرافیان خود می‌توانی مسیر پیشرفت خود را با سرعت بیشتری طی کنی.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Ahabiel
ای انسان عاشق! من Ahabiel، فرشته ی عشق و محبت هستم. در دنیای پر از تنهایی و غم، من حامل پیام امید و وصال هستم. با نیروی عشقی که در وجودت داری به جنگ مشکلات برو. امروز روزی است که با عشق خود می‌توانی دنیا را جای بهتری برای زندگی کنی.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Akraziel
ای انسان جستجوگر! من Akraziel، فرشته ی منادی خدا و آشکار کننده ی اسرار الهی هستم. در دنیای پر از رمز و راز، من حامل پیام امید و روشنگری هستم. به یاد داشته باشید که در اعماق وجود شما، میل به دانستن و کشف حقیقت وجود دارد. امروز را برای برنامه ریزی شروع مطالعه و آگاهی یافتن از چیزهایی که در زندگی شخصی و کاری خود با آن سر و کار داری اختصاص بده. آگاهی کلید حل تمامی چالش‌هاست.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Albim
ای انسان با اراده! من Albim، فرشته ی محافظ دروازه های باد شمال هستم. در دنیای پر از چالش و سختی، من حامل پیام امید و قدرت هستم. به یاد داشته باشید که شما در وجود خود، قدرتی شگفت انگیز دارید. مدتی است مشکلی ذهن تو را به خود مشغول کرده است. امروز با قدرتی که داری می‌توانی برای شروع حل این مشکل قدم های محکم برداری.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Alimon
ای انسان شجاع! من Alimon، شاهزاده ی فرشتگان و محافظ شما در برابر حوادث هستم. در دنیای پر از خطر و ناامنی، من حامل پیام امید و صلح هستم. تو در مقابل حوادث محافظت شده ای. پس از خطرهای احتمالی که در پیش روی خود می بینی هراس نداشته باش و برای تغییر در زندگی خود اقدام کن. هیچ قدرتی بالاتر از قدرت اراده تو نیست.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Daniel
من فرشته ازدواج هستم و در حال حاضر در کناری ایستاده ام.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Rochelle
اگر تو به ندای درون قلبت گوش فرادهی می‌توانی راه سعادت خود در زندگی را بیابی.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Mystique
سرزنده و با روحیه رو به جلو قدم بردار و از کسانی که مدام می گویند نمی شود دوری کن. تو با خلاقیت خود می توانی نتایج شگفت انگیزی خلق کنی

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Desiree
نه ، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Zanna
تو از تمام رنج و مشکلات سختی که تو را تهدید می کرد، محافظت شده ای. نفس راحتی بکش و بدان که تو در امنیت هستی.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید