فال ابجد امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین هر ماه | با تفسیر خوب و بد

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: ج ج ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نگران نباش که آینده‌ای نیکو در انتظار توست. اگر کمی اراده داشته باشی به آنچه که مراد دلت هست خواهی رسی. از مکر و حیله بدخواهان به دور بوده و مشکلی در آینده برایت پیش نخواهد آمد. طلب کمکی از اطرافیانت کرده‌ای که پاسخ مثبتی دریافت می‌کنی

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب ج آ
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
بهتر است نیتی که در سر داری را انجام ندهی چرا که در آینده موجب تشویش و نگرانی تو خواهد شد. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون گردان. اگر در این روزها مسافری در سفر داری نگران وضعیتش نباش. به لطف خداوند صحیح و سالم خواهد برگشت. توکل به خدا داشته باش اوست که ناظر و شاهد همه کارهاست و انشالله به مقصودت خواهی رسی.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آآب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
این روزها درگیر بیماری هستی. ناراحت نباش که به زودی سلامتی خود را باز خواهی یافت. معامله‌ای در پیش داری که از آن سود قابل توجهی بدست می‌آوری. راز دلت را پیش خودت نگهدار و برای کسی بیان نکن چرا که گفتن آن باعث بروز مشکلاتی برای تو می‌گردد. فردی از اطرافیانت که به او نیکی کرده‌ای به تو بدی می‌کند ولی خیلی زود از کارش پشیمان شده و عذرخواهی می‌کند. از کارهای ناصواب حذر کن و رو به انجام اعمال نیکو بیاور. از جایی که انتظارش را نداری پول زیادی کسب می‌کنی.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: آ‌‌ آ ‌آ‌
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به زودی شخصی به جمع خانوادگی شما اضافه خواهد شد. دوستان خوبی داری که به وقت نیاز می‌توانی از آن‌ها کمک بگیری و مشورت کنی. در چند روز آینده منتظر شنیدن خبر خوشحال کننده‌ای باش. اگر آرزو و نیتی در سر داری و برای آن فال گرفته‌ای محقق خواهد شد. سعی کن در زندگی کمی ریسک کرده و از نظم زندگیت فاصله بگیری.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب آ د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بر خدا توکل کن و امیدت را از دست مده. به آنچه که برایش فال گرفته‌ای خواهی رسی. به زودی به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه کاری می‌رسی. از جانب بزرگان مورد احترام قرار می‌گیری و سودی دریافت خواهی کرد. امروز روز خوبی برای انجام معاملات تجاری همچون خرید خانه است. اگر در گذشته تصمیمی برای اینکار داشته‌اید آن را عملی کنید.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: آ ‌آ ‌د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
بهتر است نگرانی‌ها و اضطرابات را از خود دور نمایید. از لطف و کرم خدا غافل نشوید که به زودی درهای رحمت به رویتان باز خواهد شد. راهی سفری خواهید شد که به کلی روحیتان را تغییر می‌دهد. افکار و نیات پاک در سر داشته باشید تا بخت و اقبال به شما رو کند. از آدم‌های سمی اطرافتان دوری کنید.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: د ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را انجام بده چرا که طالعت روشن است. کارها بر وفق مراد است و به چیزی که در طلب آنی خواهی رسی. در صورت مشاهده پیشنهاد مالی و تجاری، آن را قبول کن. انجام این معامله سود کلانی برایت خواهد داشت. از طرف شخص مهمی به مجلس بزرگی دعوت می‌شوی. از این مصاحبت با بزرگان نهایت استفاده را انجام بده.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: آ ب آ
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
هر چند که کارهایت به زودی سر و سامان می‌گیرد ولی این روزها طالعت چندان روشن نیست. تنها با همت و اراده خود می‌توانی به آنچه که طالب آنی برسی. به جز خداوند بر کس دیگری تکیه نکن. بهتر است در زندگی از بدگویی دیگران دوری کنی چرا غیبت و بد ذاتی نتیجه‌ای چز دردسر در آینده نخواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج د آ
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
دست از دعوا و خصومت با دیگران بردار. این همه فتنه و بلا که برپا می‌کنی در آخر دامن خودت را خواهد گرفت. رنجیدن دیگران نتیجه‌ای جز ضرر و بد اقبالی نخواهد داشت. طالع تو آنچنان هم بد نیست ولی این کارهای فتنه انگیز توست که نمی‌گذارد در گشایش و رحمت به رویت باز شود. از خداوند طلب کمک کن تا از این شر رهایی یابی.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د آ آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
با همت بلند و اراده آهنینت می‌توانی به مراد دلت برسی. نزدیک به قله موفقیت هستی و تنها یک قدم تا رسیدن به آن فاصله داری. نیت پاک داشته باش تا خداوند در مواقع سختی دستت را بگیرد. اگر مال یا چیزی را از دست داده‌ای گله نکن چرا که خداوند بهتر از هرکس صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د د آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع روشنی در فالت دیده می‌شود. به زودی بر افرادی که با تو خصومت دارند غلبه می‌کنی. این روزها روزهای خوبی برای انجام معامله تجاری یا برقراری روابط عاطفی است. در چند روز آینده با زنانی در اطراف بگو مگو می‌کنی. نگران نباش گزندی به تو وارد نشده و برنده این درگیری تو خواهی بود.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: ب د ج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
برای رسیدن به نیتی که در دل داری باید صبور باشی. شتاب و تعجیل در انجام هر کاری را کنار گذار چون پشیمان می‌شوی. توصیه می‌شود از قصدی که داری فاصله بگیر. از رنجاندن دیگر و کسب مال حرام دست بردار. اگر به همین ترتیب ادامه دهی عاقبت خوشی در انتظار نخواهد بود. از یاد و توکل به خدا غافل نباش.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید