روانشناسی شخصیت | یه گربه ملوس رو انتخاب کن تا تا بگم چی تو درونته!!

کدوم گربه دوستداشتنی رو انتخاب میکنی؟

تست شخصیت شناسی ابزاری برای شناخت بهتر خود و دیگران است. این تست‌ها با استفاده از تکنیک‌های مختلف، الگوهای رفتاری و صفاتی شما را در موقعیت‌های مختلف شناسایی می‌کنند. در واقع شخصیت چیزی است که ما هرروزه به طور غیررسمی آن را در خودمان و بقیه ارزیابی می‌کنیم. زمانی‌که در مورد خود یا دیگران صحبت می‌کنیم، بارها به ویژگی‌های شخصیتی فرد اشاره می‌کنیم.

به تصویر زیر نگاه کنید و گربه مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنید:

.

.

.

.

.

.

شما کدام یک از این گربه‌های ملوس را انتخاب کردید؟ اولی دومی یا سومی؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست روانشناسی انتخاب گربه

حالا که یکی از گربه های بالا را انتخاب کرده‌اید کافی است که به نتایج زیر دقت کنید و سپس با تیپ شخصیتی خودتان مقایسه کنید.

گربه شماره ۱

افرادی که بچه گربه شماره ۱ را در تست شخصیت گربه مورد علاقه انتخاب می کنند اغلب قابل اعتماد و ثابت هستند . شما از آن دسته افرادی هستید که برای ثبات و ثبات ارزش قائل هستید.

شما از تعهد نمی ترسید و مردم همیشه می توانند روی شما حساب کنند که کنارشان باشید. شما مانند سنگی در طوفان هستید و امنیت و آسایش را برای اطرافیانتان فراهم می کنید.

با این حال، این به این معنی نیست که شما کسل کننده هستید! شما عمق پنهانی دارید که مردم دوست دارند آن را کشف کنند و شما را به یک دوست جالب و قابل اعتماد تبدیل می کند.

گربه شماره ۲

انتخاب بچه گربه شماره ۲ در تست شخصیت گربه مورد علاقه نشان می دهد که شما غیرقابل پیش بینی، خودجوش هستید و دوست دارید مردم را حدس بزنند.

شما به کارهای روزمره گره نمی خورید، در عوض تغییرات و عدم اطمینان را در آغوش می گیرید. شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق ماجراجویی هستید و از ریسک کردن نمی ترسید.

این ممکن است برای برخی شما را کمی غیرقابل اعتماد جلوه دهد، اما دوستانتان می‌دانند که وقتی نوبت به تفریح ​​و ایجاد خاطرات فراموش نشدنی می‌رسد، شما هستید که می‌توانند روی آن حساب کنند.

گربه شماره ۳

کسانی که بچه گربه شماره ۳ را در تست شخصیت گربه مورد علاقه انتخاب کردند ترکیبی شگفت انگیز از قابلیت اطمینان و پیش بینی بودن هستند . شما انعطاف پذیر هستید و می توانید بدون زحمت با موقعیت های مختلف سازگار شوید.

شما می دانید چه زمانی باید پایدار باشید و چه زمانی رها کنید. شما از آن دسته افرادی هستید که می‌توان به مسئولیت‌ها اعتماد کرد، اما می‌داند چگونه اوقات خوبی را سپری کند. شما تعادل کامل را برقرار می کنید و از شما یک دوست و شریک ارزشمند می سازد.

انتخاب شما کدام گربه بود؟ لطفا در انتهای همین مطلب نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

مزایای انجام بازی‌های فکری چیست؟

انجام این بازی‌ها فواید فراوانی دارد همچون موارد زیر:

مغزتان را به چالش می‌کشند: در بازی‌های فکری، باید دائما به همه چیز فکر کنید، از رفتار رقبا تا شرایطی که در آن گیر افتاده‌اید. این به معنای استفاده کامل از سلول‌های مغزی و تقویت عملکرد مغز است.
از تنبلی مغز جلوگیری می‌کنند: سلول‌های مغزی مثل عضلات هستند، هر چه بیشتر از آنها استفاده کنید، قوی‌تر می‌شوند. اگر از آنها استفاده نکنید، ضعیف و تنبل می‌شوند و ممکن است به آلزایمر مبتلا شوید.

یک جایگزین عالی برای روتین روزانه: اگر زندگی روتینی دارید و مغزتان به چالش کشیده نمی‌شود، بازی‌های فکری یک راه عالی برای فعال نگه داشتن مغزتان هستند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید