فال ابجد امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ فال ابجد طبق ماه تولد با نتیجه خوب و بد

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به طور کلی آنچه در طالعت دیده شده خوب است ولی از نیتی که برای آن فال گرفته‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت به خیر شود. اگر رویایی کابوس وار دیده‌ای از آن پریشان نشو و برای کسی هم بازگو نکن. یکی از اطرافیانت که ادعای دوستی با تو را دارد، در تلاش برای صدمه زدن است. از او فاصله بگیر و حریم شخصی خود را نسبت به افراد مختلف حفظ کن.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب ج د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
اوضاع خوبی داری به شرط اینکه راز دلت را برای نامحرمان بازگو نکنی. عده‌ای منتظر فرصت برای ضربه زدن به تو هستند. بسیار مراقب رفتارت با دیگران باش. نگران پول‌هایی که از دست داده‌ای مباش چرا که با توکل به خدا دوباره بدستشان می‌آوری. مطمئن باش که روزهای بسیار بهتری در انتظارت هست.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب آ ب
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
شاید در زندگیتان دیگر این چنین روزهایی را نبینید. نیت شما برآورده شده و به آرامش خواهید رسید. اگر معامله‌ای انجام داده به سود کلانی می‌رسید. اگر قصد سفر تجاری دارید حتما آن را انجام دهید. همه چیز بر وفق مرادتان است. از این روزهای استثنایی نهایت بهره را برده و شکرگزار پروردگار باشید.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب ب ج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
کاری که قصد انجام را داشته و برایش فال گرفته‌اید نتیجه‌ای ندارد. بهتر است از انجام این نیت صرفه‌نظر کرده و وقت خود را صرف راه های بهتر نمایید. به شرط آنکه نیات بد را کنار بگذارید شاید گشایشی در کارها برایتان باز شود. به طور کلی اوضاع انجوری که دلتان می‌خواهد پیش نخواهد رفت.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: د آ د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
تشویش و نگرانی را از دل خارج کنید. چون قصد و نیتتان پاک است درهای رحمت به رویتان باز خواهد شد. از اطرافیان تنگ نظر و حسود دوری کنید. اگر در همه کارها رضای خدا و خلق او را در نظر بگیرید به همه چیز خواهی رسید. در زندگیتان شخصی وارد می‌شود و برای پیروزی و سربلندی را در آینده به وجود می‌آورد.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ج ب د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع روشن و نیکویی داری. درهای رحمت الهی به زودی به رویت باز شده و می‌توانی از آن‌ها بهره ببری. نگران نباش که به عزت و مقام نیکویی خواهی رسی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن که خیر تو در آن است.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج ج د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
طالع روشنی برایت پیدا نیست ولی خیلی هم نگران نباش. بالاخره نحسی روزهای اخیر پایان می‌یابد و به مطلوبت خواهی رسید. در مورد موضوعات مختلفی نگران هستی که تنها با صبر و توکل بر خدا برطرف خواهد شد. در خواندن نماز اول وقت کاهلی نکن و رازهایی که در دل داری را به هیچ وجه فاش نکن. 

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
تنها از خدا کمک بخواه که اوست یاری دهنده بیچارگان. اگر به عهد و قرارت با پروردگار پایبند باشی به همه چیز خواهی رسید. اگر تمرکزت را جمع کنی می‌توانی از پس مشکلات برآیی. شخصی به تو نزدیک شده و قصد تخریبت را با غیبت کردن پیش دیگران دارد، سعی کن از آن شخص فاصله گرفته تا آسیبی به زندگیت وارد نگردد.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: د ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خوب است. بهتر است انجامش دهی چرا که در آن به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. نگران نباش که غم‌ها و سختی‌ها از تو دور خواهند شد. از گفتن راز دلت به دیگران بپرهیز. فاش شدن رازها ممکن است در آینده برایت مشکل ساز شود. در همه امور از یاد خدا غفلت مکن که او بهترین راهنمای زندگی است. 

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د د ب
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
نگران وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ای نباش بالاخره زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. از تعجیل و شتاب در کارها بپرهیز تا همه چیز روال خودش را طی کند. فردی حرفی به تو زده که از آن بسیار دلخوری و دلت به درد آمده است. این شخص خیلی زود از حرف خود پشیمان شده و عذرخواهی خواهد کرد. برای پیشرفت در کار فقط به خدا توکل کن.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ب ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بهتر است دریا دل باشی و دلخوری‌های کوچک و بزرگ را کنار گذاری. درهای رحمت الهی به رویت گشوده خواهند شد و روزی تو افزایش می‌یابد. هرگز در زندگی متکبر و مغرور نباش تا خداوند کارهایت را رو به راه کند. اگر قصد سفر کرده ای آن را انجام بده چرا که برای تو سود و منفعت خواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای نتیجه خوبی خواهد داشت. همواره افرادی هستند که به تو حسادت می‌کنند ولی تو باید با بیخیالی از کنار آن‌ها عبور کنی. متاسفانه فردی که به او علاقه دارید ارزشی برایت قائل نیست پس بهتر است او را کنار گذاری. اگر قصد انجام معامله‌ای داری، حتما انجام بده چون سود و منفعت خوبی به تو خواهد رسید.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید