چه اتفاقی می افتد اگر در این روز از ماه های قمری موهای خود را کوتاه کنیم؟

حتما برایتان مهم است که در چه روزی موهایتان را کوتاه کنید. برای اینکه بدیمنی و نحسی را از زندگی خود دور کنید، لازم است بدانید در چه روزهایی بهتر است موهای خود را کوتاه کنید که نه تنها ظاهرتان زیبا شود بلکه زندگی زیبایی نیز داشته باشید.

بسیاری از مردم معتقدند که در روزهای خاصی از ماه کوتاه کردن مو خوش یمنی به ارمغان می اورد و بالعکس. طبق رسم و رسوم ۷۴۶ ساله چینی، مردم این کشور اعتقاد دارند که کوتاه کردن مو در روز دوم از دومین ماه سال قمری برای آن‌ها خوشبختی را رقم خواهد زد و همین اعتقاد باعث شد تا مردم از جوان تا پیر به آرایشگری‌ها بروند و مو‌های خود را کوتاه کنند. بنابراین اعتماد به کوتاه کردن مو در روزهای خاصی از ماه در باورهای مردم  در ادوار مختلف تاریخی و از گذشته تا به امروز وجود داشته است.

آیا کوتاه کردن مو در زندگی تاثیر دارد؟

در همه ماه‌های قمری، چند روز مشخص می‌شود که در آن شما نه تنها می‌توانید به مو‌های خود تنوع بدهید بلکه زندگی شخصی خود و سلامت خود را نیز بهبود می‌بخشید. از قدیم، مو به عنوان منبع سرزندگی و ذخیره انرژی در نظر گرفته می‌شد. انرژی آن‌ها یک قدرت جادویی قدرتمند را ذخیره می‌کند که می‌تواند باعث رفاه و خوشبختی شما شود. با کوتاه کردن مو در یک روز مطلوب برای این کار، برای خود یک تصویر جدید الگوبرداری می‌کنید و با آن یک سرنوشت شاد و جدید خواهید داشت.

اگر به یک مهمانی دعوت شده اید قصد دارید برای مرتب بودن و البته زیبایی بیشتر موی خود را اصلاح کنید پیشنهاد میکنم حتما سه روز قبل از مهمانی اقدام به کوتاه کردن موی سر خود کنید. زیرا در صورتی که روز قبل از مهمانی اقدام به اصلاح و کوتاهی مو کنید قطعا در روز مهمانی جای قیچی روی موی شما مشهودی است.

در انگیزه بخوانید: مدل موهات کدومه؟ بلندی موهات میتونه تموم رازهای زندگیت رو لو بده

اما در چه روزی موهای خود را کوتاه کنیم بهتر است؟

روز ۱ ماه: کوتاهی عمر
روز ۲ ماه: حاجت روایی
روز ۳ ماه: درازی مو
روز ۴ ماه: غم و اندوه
روز ۵ ماه: سرور و شادی
روز ۶ ماه: بلای ناگهانی
روز ۷ ماه: از بزرگان دولت یابد
روز ۸ ماه: بیماری
روز ۹ ماه: باعث دردی شود
روز ۱۰ ماه: عزیز و محترم شدن
روز ۱۱ ماه: باعث اندوه
روز ۱۲ ماه: میان مردم باشکوه شدن
روز ۱۳ ماه: با شخصی خصومت ایجاد شود
روز ۱۴ ماه: شادی
روز ۱۵ ماه: شادی
روز ۱۶ ماه: دلتنگی
روز ۱۷ ماه: میانه است
روز ۱۸ ماه: باعث رنج و اندوه است
روز ۱۹ ماه: توانگر شدن
روز ۲۰ ماه: ایمنی از بلاست
روز ۲۱ ماه: دولت یابد
روز ۲۲ ماه: بی پولی
روز ۲۳ ماه: اصلاح در کار‌ها
روز ۲۴ ماه: اصلاح در کار‌ها
روز ۲۵ ماه: اصلاح در کار‌ها
روز ۲۶ ماه: رهایی از بلا
روز ۲۷ ماه: پشیمانی
روز ۲۸ ماه: بسیار بسیار بد است
روز ۲۹ ماه: از خلق بپرهیزد
روز ۳۰ ماه: ایمن شدن از بلا‌ها

به طورکلی در بین عموم، کوتاه کردن مو و اصلاح صورت در زمان‌های خاص ترجیح داده می‌شود، مانند روزهایی از هر ماه هجری که روزهای سوم، چهارم و پانزدهم ماه کامل می‌شود. برای اینکه موهای شما سریعتر رشد کند بهتر است آن را در روزهای ششم و هفدهم ماه قمری که دو روز کامل ماه است کوتاه کنید و علت آن ترشح و تجدید هورمون در بدن در این دوران است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید