دعای بستن شهوت مردان (بستن مرد زناکار)

برای هر حاجتی ائمه و بزرگان دینی رهنمودهایی را برای ما به جا گذاشته اند که با توکل بر خدا و توسل بر این دعا، اگر به صلاح باشد به هدف خواهیم رسید. اما طلسم ها و دعاهای زیادی هستند که سندیت معتبری ندارند و لذا شما باید دقت کنید بیشتر به سمت دعاهای مجرب دینی و مورد تایید بروید. در این مطلب نیز ما چند دعای بستن شهوت مردان را ارائه داده ایم که توصیه می کنیم دعاهایی که منبع قرآنی دارند را در الویت کار قرار دهید.   دعای بستن شهوت مردان ۱. بستن شهوت مرد زناکار برای…

دعای بستن شهوت مردان (بستن مرد زناکار)

برای هر حاجتی ائمه و بزرگان دینی رهنمودهایی را برای ما به جا گذاشته اند که با توکل بر خدا و توسل بر این دعا، اگر به صلاح باشد به هدف خواهیم رسید. اما طلسم ها و دعاهای زیادی هستند که سندیت معتبری ندارند و لذا شما باید دقت کنید بیشتر به سمت دعاهای مجرب دینی و مورد تایید بروید. در این مطلب نیز ما چند دعای بستن شهوت مردان را ارائه داده ایم که توصیه می کنیم دعاهایی که منبع قرآنی دارند را در الویت کار قرار دهید.

 

دعای بستن شهوت مردان

۱. بستن شهوت مرد زناکار

برای بستن شهوت مردی این آیه را از سوره نساء بنویسد و صورت بسازد و آن نوشته را در میان صورت بگذارد و بگوید یا فلان بن فلان بستم شهوت تو را از زنان بحق این آیه و آن صورت را در پارچه ای که از کفن میت مانده باشد بپیچد و در قبرستان کهنه دفن نماید ، دیگر قادر به صحبت ( نزدیکی ) با زنان نباشد و آیه این است  «حُرِّمَت علیکم اُمَّهاتِکم و بَناتکم و اخوانکم یا غفوراً رحمیاً »

اخطار: زنهار که به ناحق نکنید که گرفتار شوید!

۲. دعایی از شیخ رجبعلی خیاط

شیخ رجبعلی خیاط از جمله شخصیت‌های مذهبی بسیار محبوب هستند که وصایا و نصحیت‌هایشان درباره امور دینی، همواره نتیجه‌بخش بوده‌ اند. ایشان برای کم کردن شهوت یا بستن آن و جلوگیری از گناه، چند ذکر متفاوت معرفی کرده‌اند:
  • لا حول و لا قوه الا با الله العلی العظیم یا دائمُ، یا قائم!
  • اللهم لَکَ الحَمدُ وَ إلَیکَ المُشتکا وَ أنتَ المُستعنُ
  • یا زکیُّ الطّاهِرُ مِن کُلِّ آفَهٍ بِقُدسهِ
  • یا خیرَ حبیبٍ وَ محبوبٍ! صلِّ علی محمد و آل محمد

۳. خواندن سوره مسد

سوره مسد (معروف به سوره تبت) از جمله سوره‌های قرآن کریم به شمار می‌آید که برای بستن شهوت مردان زناکار بسیار سفارش شده ‌است. در برخی از روایات بیان شده که بانوانی برای بستن شهوت شوهران بدکارشان از این دعا استفاده کرده‌اند و نتایج خوبی دریافت کرده‌اند

۴. خواندن سوره نسا

در رابطه با دعای بستن شهوت مردان، در برخی از منابع گفته شده که آیه ۲۳ سوره نسا را بخوانید، سپس نام شخصی که قصد بستن شهوتش را دارید، زمزمه کنید.

«حُرِّمَتْ عَلَیْکُمْ أُمَّهَاتُکُمْ وَبَنَاتُکُمْ وَأَخَوَاتُکُمْ وَعَمَّاتُکُمْ وَخَالَاتُکُمْ
[نکاح اینان] بر شما حرام شده است: مادرانتان، و دخترانتان، و خواهرانتان، و عمه‌هایتان، و خاله هایتان،
وَبَنَاتُ الْأَخِ وَبَنَاتُ الْأُخْتِ وَأُمَّهَاتُکُمُ اللَّاتِی أَرْضَعْنَکُمْ وَأَخَوَاتُکُمْ مِنَ الرَّضَاعَهِ
و دختران برادر، و دختران خواهر، و مادرهایتان که به شما شیر داده‌اند، و خواهران رضاعى شما
وَأُمَّهَاتُ نِسَائِکُمْ وَرَبَائِبُکُمُ اللَّاتِی فِی حُجُورِکُمْ مِنْ نِسَائِکُمُ اللَّاتِی دَخَلْتُمْ بِهِنَّ
و مادران زنانتان، و دختران همسرانتان که [آن‌ها دختران]در دامان شما پرورش یافته‌اند و با آن همسران همبستر شده‌اید
فَإِنْ لَمْ تَکُونُوا دَخَلْتُمْ بِهِنَّ فَلَا جُنَاحَ عَلَیْکُمْ وَحَلَائِلُ أَبْنَائِکُمُ
 -پس اگر با آن‌ها همبستر نشده‌اید بر شما گناهى نیست [که با دخترانشان ازدواج کنید]- و زنان پسرانتان
الَّذِینَ مِنْ أَصْلَابِکُمْ وَأَنْ تَجْمَعُوا بَیْنَ الْأُخْتَیْنِ إِلَّا مَا قَدْ سَلَفَ ۗ. إِنَّ اللَّهَ کَانَ غَفُورًا رَحِیمًا»
که از پشت خودتان هستند، و جمع دو خواهر با همدیگر -مگر آنچه که در گذشته رخ داده باشد- که خداوند آمرزنده مهربان است.

 

سخن آخر

امیدواریم با درایت و عقلانیت کامل به این امور بپردازید و در همه حال توکل بر خدا و طلب حاجت از او، در راس امورتان باشد. احتمالا در این رابطه مطلب «نشانه های مرد هوسباز» نیز به کمکتان خواهد آمد تا مطمئن شوید که شک شما صحیح است یا خیر!

در آخر نیز پیشنهاد می کنیم از مطلب «خواص آیت الکرسی و ختم‌ های معجزه‌آسا و مشکل گشای آن» نیز بازدید بفرمایید و اگر تجربه ای در زمینه گرفتن حاجت با دعای بستن شهوت مردان دارید، در پایین همین مطلب با ما و سایر دوستانتان در میان بگذارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید