نشانه های مرد هوسباز ؛ ۱۰ موردی که باید تشخیص دهید!

آیا می‌دانید رابطه‌ای که به تازگی وارد آن شده‌اید عشق است یا شهوت؟ عشق و هوس هر دو احساسات قدرتمند و گاها همه‌گیری هستند. مطمئناً آن‌ها آتش را در درون شما شعله ور می‌کنند و شما نمی‌توانید از شور و شوق نفس بکشید. اما آیا این احساس واقعا چه چیزی است؟ شور؟ عشق؟ یا فقط هوسی ساده؟ نشانه‌های هشداردهنده‌ای وجود دارد که با دیدن آن‌ها می‌توانید نوع رابطه‌ی خود را تشخیص دهید. در ادامه نشانه های مرد هوسباز را بررسی می‌کنیم.   ۱۰ مورد از نشانه‌ های مرد هوسباز اگر دختر جوانی هستید که به دنبال رابطه‌ای می‌گردید که در…

نشانه های مرد هوسباز

آیا می‌دانید رابطه‌ای که به تازگی وارد آن شده‌اید عشق است یا شهوت؟ عشق و هوس هر دو احساسات قدرتمند و گاها همه‌گیری هستند. مطمئناً آن‌ها آتش را در درون شما شعله ور می‌کنند و شما نمی‌توانید از شور و شوق نفس بکشید. اما آیا این احساس واقعا چه چیزی است؟ شور؟ عشق؟ یا فقط هوسی ساده؟ نشانه‌های هشداردهنده‌ای وجود دارد که با دیدن آن‌ها می‌توانید نوع رابطه‌ی خود را تشخیص دهید. در ادامه نشانه های مرد هوسباز را بررسی می‌کنیم.

 

۱۰ مورد از نشانه‌ های مرد هوسباز

اگر دختر جوانی هستید که به دنبال رابطه‌ای می‌گردید که در آن احساس عشق و آرامش کنید، باید بتوانید تفاوت میان مرد عاشق و هوسباز را تشخیص دهید. اگرچه گاهی این احساسات با یکدیگر مخلوط می‌شوند و تشخیص مرز میان آن‌ها نیز بسیار دشوار است، اما نشانه‌ها و سرنخ‌های مشخصی نیز برای شما وجود دارد. به عنوان اولین سرنخ مرد عاشق به جز معشوقش کس دیگری را نمی‌خواهد. روابط بر مبنای هوس دردسرها و پیچیدگی‌های کمتری برای مردان دارند، اما خانم‌ها باید بدانند که با چشمان باز وارد رابطه شوند. بنابراین بهتر است است با جدی‌ترین نشانه های مرد هوسباز آشنا شویم.

۱- مرد هوسباز، در خانه ماندن را دوست دارد!

وقتی در رابطه‌ی عاشقانه‌ای هم باشید احتمالا زمان زیادی زا کنار یکدیگر در خانه سپری می‌کنید، اما تفاوت مرد هوسباز با مرد عاشق در این است که به ندرت با شما به مکان‌های عمومی و در جمع دوستان و آشنایانتان می‌آید. اگر می‌خواهید مرد هوسباز را تشخیص دهید به او پیشنهاد همراهی با دوستانتان را دهید تا واکنش او را ببینید.

مرد هوسباز

۲- رابطه را خیلی زود به اوج می‌رساند

اگر مردی که با او تازه آشنا شده‌اید رابطه‌اش با شما را در مدت زمان کمی به صمیمیت زیادی مخصوصا از نظر فیزیکی برساند، به احتمال زیاد در زمره‌ی مردان هوسباز قرار می‌گیرد. هیچ ضرری ندارد که برای رابطه‌ی فیزیکی صبر داشته باشید. در این مدت می‌توانید به شناخت بیشتری از خودتان و مردی که با او آشنا شده‌اید برسید. مرد هوسباز قادر به صبر کردن در این زمینه نیست. عشق نیاز به زمان دارد اما شهوت خیلی زود شعله می‌گیرد و فروکش می‌کند. “مونیکا پاریخ” ، مربی دوست یابی و روابط ، از دانشگاه NYC می گوید: “عشق  [یک ارتباط واقعی] می فهمد که در مدت زمان طولانی ایجاد می‌شود.

۳- خیلی به شما پیام نمی‌دهد!

پیام دادن و خبر گرفتن از یکدیگر بخش زیادی از رابطه را تشکیل می‌دهد. اگر مردی که با او در ارتباطید بعد از جند روز بی‌خبری ناگهان ساعت ۱۱ شب به شما پیام می‌دهد یا جواب پیام شما را بعد از مدت زیادی با پیام “سرم شلوغ است، بعدا با هم صحبت می‌کنیم” می‌دهد، مطمئنا زیاد عاشق شما نیست.

هرکسی که گوشی هوشمند دارد به احتمال زیاد همیشه با آن کار می‌کند و هیچ کس آنقدر سرش شلوغ نیست که نتواند به شما یک پیام دهد. مردی که عاشق شماست همیشه از حال شما با خبر می‌شود و به شما پیام می‌دهد. اگر تنها زمانی به شما توجه می‌کند که در اتاق خواب هستید با یک مرد هوسباز در ارتباط هستید.

نشانه های مرد هوسباز و پیام ندادن

۴- در بیشتر مواقع مرموزانه رفتار می‌کند!

اگر مردی که با او در ارتباطید چیزهایی را از شما مخفی می‌کند، نشانه‌ی بدی است. در عوض اگر مثل یک کتاب باز است و هر چیزی را که بخواهید می‌توانید درباره‌ی او بدانید، به احتمال زیاد قصد دارد برای مدت زیادی در زندگی شما باشد. این گونه مردها همیشه گوشی موبایل خود را باز می‌گذارند و اگر کسی به آن‌ها پیام داد از شما مخفی نمی‌کنند.

اگر با مردی در رابطه‌اید که همیشه حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را از شما مخفی می‌کند، مطمئنا چیزی برای مخفی کردن دارد. آن را یک نشانه در نظر بگیرید.

۵- خانم‌های زیادی در زندگی او هستند

مردی که هوسباز است بدان معناست که او به دنبال تعهد نیست و به احتمال زیاد می‌تواند با زنان دیگری نیز رابطه داشته باشد. اگر او همیشه در محاصره‌ی زنان بوده و بسیار اجتماعی باشد، ممکن است که شما فقط یکی از افراد بسیاری باشید که با او در رابطه‌اید.

مردی که همیشه در محاصره‌ی زنان است، احتمالاً برای تسخیر همه‌ی آن‌ها احساس چالش خواهد کرد؛ او به هیچ وجه نباید هنگامی که با شما در رابطه است ارتباطی صمیمی با زنان دیگر داشته باشد. اگر او به شما متعهد باشد، قید زنان دیگر را در زندگی خود می‌زند.

نشانه های مرد هوسباز؛ زنان زیاد در اطراف او

۶- هیچ نتیجه‌ای از بحث با مرد هوسباز حاصل نمی‌شود

مرد هوسباز برای بحث کردن با شما هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد. در این رابطه فقط شمایید که برای حفط رابطه‌تان تلاش می‌کنید. در هر صورت شما به ندرت بحث جدی و سازنده‌ای با هم خواهید داشت؛ چرا که سرمایه‌گذاری روی رابطه‌تان نشده است. هیچ کس دلش نمی‌خواهد روی چیزهای کم اهمیت پافشاری کند.

اگر او هرگز علاقه‌ای به حل و فصل دعوا نداشته باشد به احتمال زیاد به این دلیل است که اهمیتی به شما نمی‌دهد.

۷- تنها به خواسته‌های خودش اهمیت می‌دهد

آیا به نظر می‌رسد که در طول دوره آشنایی، فقط نیازهای وی برآورده می شود؟ اگر چنین است، پس احتمالاً او فقط به یک چیز! علاقمند است و نمی‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند.

مردی که متعهد است چیزی را در شما پیدا می‌کند که احساس نمی‌کند آن را در دیگری بیابد، چرا که شما رابطه‌ای خاص دارید.

نشانه های مرد هوسباز؛ برطرف شدن نیازهای او

۸- همه‌ مکالمات شما تنها به یک چیز ختم می‌شود!

اگر سعی می‌کنید با او صحبت کنید و او همچنان به شوخی‌هایی راجع به اتاق خواب می‌پردازد، پس فقط یک چیز را در ذهن خود دارد. احتمالاً به این دلیل است که او به همه علاقه دارد و نمی‌خواهد با شما مکالمات عمیق و معناداری داشته باشد. او دوست دارد همه چیز را سبک و اتفاقی نگه دارد. این نوع وضعیت ممکن است برای شما فرسوده کننده و نابالغانه باشد. ممکن است متوجه شوید که او هیچ چیز به جز صحبت کردن در مورد اتاق خواب پیدا نمی‌کند. اگر چنین است، شاید بهتر است به فکر رها کردن او و رابطه‌تان با او شوید.

۹- مرد هوسباز هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارد

ممکن است مرد هوسباز از رابطه‌تان تعریف کند، از اشتیاقش برای شما بگوید، برای اینکه قرار بعدی خود را با شما چگونه ترتیب بدهد، برنامه ریزی کند، اما تنها چیزی که به آن فکر نمی‌کند برنامه‌ریزی برای آینده‌ی خود با شماست.

اگر تنها فکر کردن به ازدواج، بچه‌دار شدن، بی‌خوابی‌های شبانه برای تعویض پوشک، حساب بانکی مشترک، سپری کردن تعطیلات با یکدیگر و … تن و بدن او را می‌لرزاند پس مطمئنا هوس ماهیت رابطه‌ی شما را تشکیل داده است.

نشانه های مرد هوسباز؛ بی‌برنامگی برای آینده

۱۰- مرد هوسباز با شما ارتباط عاطفی برقرار نمی‌کند

مرد هوسباز رابطه‌اش با شما را در سطح خاصی نگه می‌دارد. به ندرت از احساسش برای شما صحبت می‌کند و درونیات خود را برای شما بازگو می‌کند. احساسات تنها زمانی به سراغ او می‌آیند که زمان رابطه‌ی فیزیکی باشد. وقتی کسی عاشق شماست و در رابطه‌ای متعهد است، از این که در سکوت در کنار شما دراز بکشد و تا ۴ صبح در چشمان شما خیره شود هیچ هراسی ندارد.

 

جمع‌بندی

به عنوان یک خانم مجرد که به دنبال داشتن یک ارتباط خوب و سالم است، لازم است که در ابتدا بدانید مردی که با او آشنا شده‌اید به دنبال تعهد است یا فقط شما را برای مدت کوتاهی در زندگی‌اش می‌خواهد. بنابراین دفعه‌ بعدی که با کسی آشنا شدید به دنبال نشانه های مرد هوسباز در او بگردید. اگر هیچ نشانه‌ای پیدا نکردید، برای رابطه‌تان تلاش کنید و آن را بسازید.

شما چه تجربیاتی از مردان هوسباز دارید؟ آیا نمونه‌های دیگری از نشانه های مرد هوسباز می‌شناسید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما و مخاطبان انگیزه در میان بگذارید. همچنین شما می‌توانید برای شناخت بهتر مردان، با اینکه چگونه می‌توان مردان را جذب کرد نیز در انگیزه آشنا شوید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید