عاشق شدی؟ با قانون جذب و تلقین، با عشقت ازدواج کن

اگر عاشق شدی و به دنبال هر راه‌حلی می‌گردی که به عشقت برسی؛ بهتره با قانون جذب فرد موردعلاقه‌ات پیش بری و خیلی زود به وصال برسی.

قانون جذب ازدواج چطور کار می‌کند؟ باور می‌کنید که برای داشتن یک ازدواج موفق می‌توان از قانون جذب بهره گرفت یا فکر می‌کنید فاکتورهای دیگری نیاز است؟
تا کنون با افرادی مواجه شده اید که با اینکه سطح تحصیلات، اخلاق، ویژگی های ظاهری و… آنها کاملا متوسط است اما ازدواج های موفقی داشته اند، بنظر شما علت این ازدواج چیست؟

اعتماد به نفس بالای آنها؟ کارما اعمال خوب گذشته آنها؟ عزت نفس سالم و نداشتن طرحواره ها ؟ افکار مثبت و بهره گیری از قانون جذب؟ به راستی راز موفقیت آنها در ازدواجشان چه بوده است؟ در این مقاله به بررسی کامل قانون جذب عشق می‌پردازیم. کافیست این تکنیک ها را انجام دهید تا شاهد معجزه ی جذب همسر باشید.

قانون جذب ازدواج (Attract love) چیست؟

شما با قانون جذب می‌توانید همسر ایده ال خود را به خود جذب کنید. قانون جذب عشق در خدمت شماست. شاید دنبال اصول قانون جذب برای ازدواج سریع هستید. شاید چیزهایی درباره قانون جذب کائنات برای ازدواج شنیده اید ولی اطلاعات کاملی ندارید. اگر به دنبال تجربه قانون جذب ازدواج هستید، جای درستی آمده اید. این مقاله مطالب ارزشمندی در خصوص قانون جذب ازدواج سریع در اختیار شما قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: قانون جذب عشق | جذب شخص مورد علاقه در یک چشم به هم زدن

قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر

قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر و کائنات و ازدواج، مواردی هستند که در این بخش به آن می پردازیم. شما زمانی که از شخصی خوشتان می آید و حس می کنید که این فرد می تواند شریک مناسبی در زندگی شما باشد، اولین قدم این است که آشنایی خود را نسبت به او بیشتر کنید. قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر به این معنا نیست که شما فقط به او فکر کنید و تصور کنید قرار است با او ازدواج کنید. اصلا چنین چیزی نیست بلکه به این معناست که با مثبت فکر کردن و نزدیک شدن به آن شخص باید سعی کنید توجه او را به خود جلب کنید.

یکی از مهم ترین عوامل در قانون جذب شخص معین، روابط عمومی بالا و ارتباط گرفتن ساده و آسان با دیگران است. افرادی که روابط عمومی بالایی دارند و به راحتی ارتباط برقرار می کنند و در هر محیطی سعی می کنند با افراد مختلف گرم بگیرند و با آنها وارد صحبت شوند، می توانند در ارتباط با جنس مخالف موفق تر باشند و این موضوع خیلی در برقراری ارتباط با جنس مخالف کمک می کند.

معمولا در همه جای دنیا بچه ها برای برقراری ارتباط با دیگران آموزش می بینند. این موضوع چه در مورد ازدواج و چه در مورد کاریابی و بسیاری از مسائل دیگر به افراد کمک شایانی می کند. خیلی از افراد می گویند: با قانون جذب به عشقم رسیدم. این جمله در صورتی می تواند درست باشد که شما در راستای رسیدن به معشوق خود تلاش کرده باشید و در کنار آن افکار منفی را از خود دور کرده و اجازه ندادید باورهای غلط شما را از هدفتان دور کند.

جذب همسر دلخواه

قانون جذب همسر دلخواه
جذب همسر دلخواه

همانطور که در بخش قبلی نیز گفته شد، جذب همسر دلخواه در صورتی ممکن است که شما در مسیر درست برای رسیدن به فرد مورد علاقه خود تلاش کنید. یعنی علایق او را بشناسید و سعی کنید او را خوشحال کنید. هنگام ارتباط برقرار کردن با او با اعتماد به نفس داشته باشید. اگر شخصی که انتخاب کردید واقعا برای شما مناسب باشد و تا حدی ارزش هایتان در یک راستا باشد قطعا خواهید توانست به او نزدیک شوید.

هیچ وقت در زندگی دو نفر کاملا شبیه هم نیستند و آغاز زندگی مشترک به معنی آغاز تحمل و صبر است و در واقع ازدواج به معنی توانایی تحمل تفاوت هاست. موضوعی که متاسفانه در بسیاری از ازدواج هایی که منجر به شکست می شوند دیده نمی شود. شما باید یاد بگیرید تفاوت های طرف مقابل را بپذیرید و به آن ها احترام بگذارید. باید یاد بگیرید در زندگی مشترک گذشت عامل بسیار مهمی است.

البته گذشت کردن به این معنا نیست که شما تمام علایق خود و ارزش های خود را کنار بگذارید چون این خودش باعث احساس سرخوردگی خواهد شد. اما باید بدانید زمانی که شخصی را به عنوان شریک زندگی انتخاب کردید، او شریک نیمی از زندگی شماست و این دقیقا جواب سوال چگونه در مدار ازدواج قرار بگیریم؟ است.

چرا نمی توانم همسری که می خواهم را جذب کنم؟

اصول قانون جذب عشق و جذب کردن طرف مقابل و اینکه چگونه در مدار ازدواج قرار بگیریم؟ به عوامل زیادی بستگی دارد. اول از همه باید از خود بپرسید آیا انتخاب درستی انجام داده اید. این که دو طرف تا چه اندازه از لحاظ خانوادگی، فرهنگی و طرز فکر با هم شبیه باشند اهمیت زیادی دارد.

قطعا شما نمی توانید شخصی را که تفاوت زیادی از هر لحاظ با شما دارد انتخاب کنید و قصد داشته باشید با او ازدواج کنید. در بسیاری از مواقع احساسات شدید و زود گذر باعث می شوند تا شما متوجه واقعیت نشوید و دقیقا در این زمان ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرید.

در صورتی که دو طرف تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته باشند در زندگی با مشکلات عدیده ای روبرو می شوند و دیگر خبری از عشق و دوست داشتن نخواهد بود. احساسات شدید شما در اثر بحث و مشاجره های هر روزه، سرکوب می شود و جای خود را به بی حسی یا گاها نفرت خواهد داد.

بنابراین در انتخاب شخص مقابل اصلا نباید اجازه دهید احساسات شما به طور کامل بر باورها و عقلتان چیره شود. این احساسات قطعا موقتی هستند و نتایج خوبی به همراه ندارند. پس اگر نمی توانید همسری که می خواهید را بدست بیاورید به احتمال زیاد شخص مورد نظر به هیج عنوان در مدار شما نیست و با شما تفاوت های زیادی دارد. اگر فرد مورد نظر هم راستای شما نباشد، قدرت تلقین برای ازدواج چندان نمی تواند موثر باشد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید