قانون جذب عشق | جذب شخص مورد علاقه در یک چشم به هم زدن

با رعایت این نکات می‌توانید فرد مورد علاقه خود را در کمترین زمان جذب خود کنید.

آیا قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر و روابط عشقی تاثیر دارد؟ آیا می‌شود با استفاده از قانون جذب عشق برای جذب فرد مورد علاقه به سمت خود جذب کرد؟ و در کل آیا میتوان از قانون جذب برای جذب فرد خاص استفاده کرد؟
اگر میخواهید پاسخ همه این سوالات را دریافت کنید و اینکه چگونه ارتعاش عشق بفرستیم و روش اصولی هم فرکانس شدن با شخص خاص را یاد بگیرید تا آخر این مطلب را با دقت بخوانید.

قانون جذب بیان می‌کند که: می‌توانید با استفاده از افکار و قدرت ذهن خود هر چیزی را به واقعیت تبدیل کنید. افکار و توجه ما روی هر موضوعی که باشد قانون جذب آن را به سمت ما جذب می‌کند. اما شاید این سوال برایتان پیش آید که آیا می‌توان با استفاده از قانون جذب عشق را جذب کرد؟ خبر خوب این است که پاسخ بله است.

قانون جذب فرد مورد علاقه

عشق یکی از مهمترین احساسات موجود در این جهان است. وقتی صحبت از پول، شغل و خیلی چیزهای دیگر به میان می‌آید آدم‌ها برای نشان دادن آن سختی زیادی متحمل نمی‌شوند. اما در مسائل احساسی، اگر آن چیزی که می‌خواهید را به دست نیاورید، دچار درد عمیقی می‌شوید. کسی که دوستش دارید، آن فرد خاص، مهمترین فرد برای شماست و حتی کل دنیا نمی‌تواند برایتان جایگزین او شود. خبر خیلی خیلی خوبی برایتان داریم. شما می‌توانید کسی که دوست دارید را جذب خودتان کنید.

اگه بخوای طبق قانون جذب و روش‌های گفته شده در جاهی مختلف عمل کنی، باید هی تجسم کنی ولی چون هنگام تجسم نگاه و توجه شما به اینکه ” نکنه با یک شخص دیگه یاشه؟ نکنه دوسم نداشته باشه؟ پس کی جذبش میکنم؟ اگه این روش جواب نده چی؟ و فر فکر منفی از این قبیل در ذهنتان باشد و یا آن شخص را بالاتر از خودتان ببینید و ارزش آن شخص را از ارزش خوتان بالاتر بدانید باید به شما بگم که اینجوری نه تنها به عشقتان نمی‌رسید بلکه بیشتر او را از خودتان دورتر می‌کنید.

قانون لیاقت و باور در جذب فرد مورد علاقه
در این مورد خاص که می‌خواهید از قانون جذب عشق برای جذب یک فرد خاص استفاده کنید باید قبل از هر چیزی به قانون لیاقت و باور توجه کنید.

یک راز بسیار مهم اینه: ” شما باید به اندازه شخص مورد نظر بزرگ بشی … در این صورت شخص مد نظر خود به خود جذب شما میشه! “

برای مثال فرد مورد نظر شما این ویژگی‌ها رو داره: ثروتمنده، ماشین داره، خوش اخلاقه، مهربانه، خوش چهره، با صلابت و …. است. حالا وقتی شما خودتو با این شخصیت مقایسه می‌کنی یک احساس بی‌ارزشی و عدم لیاقت در شما ایجاد میشه. و خودتان را پایین‌تر از آن شخص می‌بینید.

در واقع یک گفتگوی ذهنی درون شما شروع میشه و هی بهت یادآوری می‌کنه که تو لایق همچین فردی نیستی … مگه نه؟

راهکار: ” شما باید در گام نخست به اندازه شخصیت فردی که مورد نظرت هست بزرگ بشی. باید خودت رو اونقدر تغییر بدی و به جنبه‌های مثبت خودت توجه کنی که اون بخش گیردهنده ذهنت هیچ دلیلی نداشته باشه برای اینکه خودتو کمتر از اون بدونی.”

متأسفانه این احساس عدم لیاقت یکی از بزرگترین دلایل نرسیدن به عشقتان و عدم جذب آن شخص خاص مدنظرتان است.

پس گام نخست در جذب رابطه‌ی زیبا و دلخواه اینکه عظمت درونی خودتان را شکوفا کنید و به اندازه شخصیتی که مد نظرتان هست بزرگ شید. در این صورت باور‌های قدرتمندی در درون شما ایجاد میشود که شما را تبدیل به یک آهنربا میکند برای اینکه شخص مورد نظر جذب شخصیت جدیدتان شود.

اما برای استفاده درست از قانون جذب عشق برای جذب فرد مورد علاقه و اینکه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید نیاز است که ابتدا ذهن خود را بررسی کنید. ذهن خودتان را از هرگونه احساسات منفی که باعث می‌شود شما را از رسیدن به شخص مورد علاقه‌تان دور کند خالی کنید. احساساتی مانند (ترس، شک، نگرانی، تردید و …) چون همه این موارد حس بدی در شما ایجاد میکند و نشانه عدم باور شما در رسیدن به آن شخص است.

برای این کار زمانی را برای خود اختصاصی دهید و بررسی کنید که آیا واقعاً باور دارید که به آن شخص میرسید؟ یا نسبت به اینکه به عشقتان برسید دچار نگرانی، ترس و دو دلی هستید؟
اگر جوابتان بله بود یعنی اینکه باور ندارید که به آن شخص میرسید و بعد از ایجاد احساس لیاقت باید باور اینکه به آن شخص میرسید و اینکه میتونید به آن شخص دلخواهتان برسید را در خودتان ایجاد کنید.

قانون باور

زمانی که شما خود را از احساسات بد خالی می‌کنید، خود را آماده دریافت عشق می‌کنید بسیار زیاد می‌توانید در این قدم خوب پیش بروید. برای اینکه باور کنید که فرد مورد علاقه شما و رابطه‌ ایده‌آل را جذب می‌کنید کافی است، همیشه سطح انرژی خود را بالا نگه‌دارید اما چگونه؟

میتوانید تمرکز خود را روی نکات مثبت و ویژگی‌هایی از آن شخص بگذارید که حس خوبی در شما ایجاد میکند، ویژگی‌هایی در آن شخص که شما عاشق آن هستید مثل صورت زیباش، قیافه‌اش، اخلاق خاص آن شخص و … نگه‌دارید. هرگاه افکار منفی سراغ شما آمد، بلافاصله توجه‌هتان را به سمت این ویژگی‌های مثبت ببرید. برای اینکار میتوانید این ویژگی‌ها را یادداشت کرده‌ و هر روز آن را نگاه کنید جوری که آن را حس کنید.

_ باور یعنی اینکه شما هیچ شک و ترس و یا دو دلی نسبت به اینکه به آن شخص میرسید ندارید و در واقع هر وقت به آن شخص فکر میکنید احساس خیلی خوبی دارید و اصلاً نگران اینکه چطور به آن شخص میرسید و یا اینکه چه زمانی به آن شخص برسید نیستید اینکه چه زمانی به آن شخص میرسید به این بستگی دارید که تا حد امکان حستان را نسبت به آن شخص خوب نگه دارید.

قانون باور در تمام کیهان و ساختار کوانتومی جهان هستی نفوذ دارد. هر باور شما یک ارتعاش مخصوصی از وجود شما به کائنات ارسال می‌کند و نظام آفرینش مانند یک آینه عمل می‌کند که افراد، رویداد‌ها، شرایط و لحظات مشابه با ارتعاشات و باور‌های شما را به خودتان برمی‌گرداند.

این یک راز خیلی مهم و جهانی هست: ” ساختار کوانتومی و نظام‌مند جهان هستی طوری طراحی شده که باور‌های غالب ذهن شما را تأیید کند و به اثبات برساند “.

قانون جذب عشق: نقش بازی کنید

گام دوم از قدرت تصویرسازی استفاده کنید. بپذیرید شخصی که دوست دارید با او زندگی کنید وجود دارد و با او هستید. طوری رفتار کنید که گویا او در حال حاضر هست. احساساتی را تجربه کنید که فرد موردنظر حضور دارد.

برای این کار از خودتان بپرسید اگر واقعاً با این شخص الان در حال رابطه بودم چه احساسی داشتم؟ اگر الان با آن شخص ازدواج میکردم واقعاً چه احساسی داشتم؟ به این سوال پاسخ دهید. قانون جذب با احساسات شما کار می‌کند. هرچقدر بتوانید آن احساسات را به‌طور واقعی تجربه کنید سطح ارتعاشات و فرکانس به مراتب قوی‌تری را ارسال خواهید کرد. و در نتیجه چون در حال هم فرکانس شدن با شخص خاص و کراشتون هستید سریع تر آن شخص را جذب خواهید کرد.

_ اما شاید بپرسید که میخواهید از قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظرتان و یا اینکه با شخصی وارد رابطه شوید که ویژگی‌های مدنظرتان را دارد و الان آن شخص در زندگیتان نیست پس باید چیکار کنیم؟
برای اینکه از قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظرتان و یا اینکه با شخصی که در رویا و تصورتان است که هنوز در دنیای خارج پیدا نکردید و یا اینکه یا او وارد رابطه شوید باید در ابتدا المان‌های شخصیتی مثل اخلاق، رفتار، درآمد، مشخصات فیزیکی و … را باید در ذهنت کنار هم بگذارید و شخصیت مد نظرت را بسازید. و آن را در یک برگه کاغذ یادداشت کنید.

_ مثلاً من میخواهم با شخصی که ثروتمنده ازدواج کنم. شخصی که بسیار وفا داره و از همشه از من حمایت میکنه ازدواج کنم. شخصی که بسیار خوشتیپه و قیافه‌اش بلنده ازدواج کنم و ….

هیچ محدودیتی در جهان هستی ما وجود ندارد … باید این باور قلبی شما باشد که هزاران مرد و زن با شخصیت مد نظر شما وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها شخص مورد علاقه‌تان را جذب کنید و با او خوشبخت شوید.

حال شب قبل از خواب و صبح زمانی که بیدار شدید این برگه را بخوانید و آن را حس کنید. واقعاً احساس کنید که این شخص الان در زندگی شما هست و با او رابطه دارید. همیشه این سوال را از خودتان بپرسید اگر واقعاً با چنین شخصی رابطه داشتم چه احساسی داشتم؟ به این احساسات و اینکه الان با آن شخص هستید فکر کنید و بابت آن شکرگزاری کنید. و خواهید دید که قانون جذب برایتان کار میکند و چنین شخصی را با همین ویژگی‌های که نوشتید جذب خواهید کرد و وارد زندگیتان خواهد شد.

نکته مهم این است تا زمانی که آن شخص وارد زندگیتان میشود باید این کار را انجام دهید و اصلاً نباید نگران اینکه چه زمانی و یا اینکه چگونه وارد زندگیتان میشود نباشید. به زمان بندی خدا اعتماد کنید و سعی کنید تا رسیدن به نتیجه حستان را خوب کنید احساس شما کلید رسیدن به خواسته‌تان است.

اینکه چگونه ارتعاش عشق بفرستیم و یا این که بتوانید با هم فرکانس شدن با شخص خاص آن فرد را جذب کنید به صورت کامل در این مطلب به آن پرداختیم اما اینکه چقدر نتیجه بگیرید به شما بستگی دارد که این مطالب رو رعایت کنید یا ن. در صورت داشتن سوال، سوالات خود را برای ما کامنت کنید من شخصاً پاسخ خواهم داد.

منبع: nayabnet.ir

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید