تست شخصیت شناسی: از روی فرم بینی عشقت میتونی بفهمی اخلاقش چجوریه!

شکل بینی تاثیر زیادی در زیبایی دارد اما ما در اینجا به بررسی از لحاظ شخصیتی پرداختیم و دریافتیم هر شکل بینی القا کننده چه شخصیتی است.

به نظر شما بینی تان چقدر در شخصیتتان تاثیر دارد؟ آیا میتوان از شکل بینی شخیصت و روحیات یک نفر را تشخیص داد؟ بیاید با این تست جالب به این حقیقت پی ببریم.

شکل بینی شما می تواند جزئیات خاصی را در مورد شخصیت و دنیای درونی شما بیان کند .هر شکل بینی معنای خاص خود را دارد و جنبه های منحصر به فرد شخصیت شما را نشان می دهد.

تست شخصیت شناسی بینی

با دقت به عکس نگاه کنید و شکل بینی را که بیشتر شبیه بینی شماست انتخاب کنید. مهم است که وقت خود را صرف کنید زیرا آنچه در زیر به شما خواهیم گفت به انتخاب صحیح بستگی دارد.

شاید برای شما مفید باشد: سرمایی هستی یا گرمایی؟ از روی فصل سرد و گرم مورد علاقت میشه فهمید که چقدر تحت تاثیر اطرافیانت هستی!

برای مشاهده نتیجه به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بینی شماره ۱

طول بینی نوبی ویژگی اصلی آن است. افراد دارای این نوع بینی معمولاً خوش بین و کنجکاو هستند و همراهان و شریک های خوبی هستند. آنها عمیقاً به رفاه دیگران اهمیت می دهند و برای ایجاد احساس راحتی در آنها تلاش می کنند. آنها به شدت نگران اطرافیان خود هستند. افراد دیگر می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند. آنها بسیار کنجکاو هستند و همیشه در تلاش برای یافتن راه حل برای مشکلات هستند.

بینی شماره ۲

افرادی که این نوع بینی دارند معمولا محتاط هستند، دوست ندارند توجه را به خود جلب کنند، اهل عمل و صمیمیت هستند، اما به ندرت در مورد احساسات خود با اطمینان صحبت می کنند و تمایل دارند به عنوان افرادی بسته ظاهر شوند. آنها به ندرت احساسات خود را بیان می کنند.

افرادی با این فرم بینی متعادل، دیپلماتیک و دارای حس زیبایی شناسی قوی در نظر گرفته می شوند. ارتباط با آرمان های یونانی زیبایی نشان دهنده شخصیتی پیچیده و فرهیخته است.

بینی شماره ۳. بینی قلاب است

افراد دارای این نوع بینی معمولا خلاق و فداکار هستند، نسبت به تمام اهداف و اهداف خود پرشور هستند، از اصول خود دفاع می کنند و برای رسیدن به آنها ریسک می کنند. آنها از اشتباه کردن نمی ترسند و حاضرند با فدا کردن خود برای دیگران یاد بگیرند.

بینی شماره ۴

به آن بینی رومی نیز می گویند. بینی رومی دارای پل مستقیم و انحنای کمی به سمت بیرون در نوک است و از لحاظ تاریخی با قدرت و رهبری همراه بوده است. افرادی که چنین بینی دارند شخصیت های بسیار درخشانی هستند، آنها رهبران و سازمان دهندگان خوب، صادق و مسئولیت پذیر به دنیا می آیند. اعتقاد بر این است که افرادی با این شکل بینی دارای ویژگی های شخصیتی قاطع و جاه طلب هستند. اصطلاح «بینی رومی» خود تصاویری از مجسمه‌ها و امپراطوران باستانی را تداعی می‌کند که حس اقتدار و قدرت را برمی‌انگیزد. آنها همیشه به آنچه می خواهند انجام دهند دست می یابند و در انجام کار خود را هدفمندترین می دانند. اینها سازمان دهندگان بزرگی هستند. آنها صادق، مسئولیت پذیر و سخت کوش هستند.

بینی شماره ۵

افرادی که این بینی دارند شخصیت بسیار معمولی دارند و به این که دیگران آنها را دوست دارند یا نه چندان اهمیتی نمی دهند زیرا همیشه می خواهند احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند. آنها شخصیتی قوی دارند و ترجیح می دهند قبل از پرداختن به مشکل مستقیماً به سر اصل مطلب بروند. این شکل بر شخصیت خودانگیخته تأکید می کند، زیرا اولین چیزی که آنها می خواهند این است که با خودشان خوب باشند. آنها شخصیت قوی دارند.

بینی دراز، که با نوک کوتاه و رو به بالا مشخص می شود، اغلب با طبیعتی بازیگوش و جوان همراه است. افرادی که این شکل بینی دارند، اجتماعی، صمیمی و دوستانه در نظر گرفته می شوند. یک بینی کوتاه می تواند احساس شادابی و خوش بینی ابدی را ایجاد کند.

بینی شماره ۶

افراد دارای این بینی معمولا قوی، احساساتی و با خلق و خو هستند، بنابراین آزمایش صبر آنها توصیه نمی شود. اینها افرادی هستند که صبر کمی دارند و زود عصبانی می شوند، عصبانی نیستند، فقط شخصیت قوی دارند. اعتقاد بر این است که افرادی با این شکل بینی تحلیلگر، با بصیرت و دارای حس غرور قوی هستند. این یک طبیعت متعهد است.

بینی شماره ۷

بینی از این نوع نادر است. افراد مبتلا به این بینی بسیار همکاری دارند و دوست دارند به دیگران کمک کنند تا مشکلاتشان را حل کنند. آنها همچنین بسیار حساس هستند و به راحتی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، بنابراین باید مراقب باشید زیرا ممکن است دیگران از احساسات و عواطف آنها سوء استفاده کنند.

بینی شماره ۸

اگر شما فردی چنین بینی هستید، به این معنی است که شما دانش آموز، دوست و شریک خوبی هستید و می دانید چگونه به صحبت های دیگران گوش دهید و به اتفاقاتی که برای آنها می افتد توجه کنید. آنها به هر کاری که انجام می دهند بسیار متعهد هستند. افرادی با این شکل بینی را می توان سرسخت، مستقل، تسلیم ناپذیر در برابر مشکلات دانست و دیدگاه خود را نسبت به زندگی دارد.

خب این هم از تست انواع بینی امیدوارم برای شما مفید واقع شده باشد. شکل بینی تاثیر زیادی در زیبایی دارد اما ما در اینجا به بررسی از لحاظ شخصیتی پرداختیم و دریافتیم هر شکل بینی القا کننده چه شخصیتی است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید