سرمایی هستی یا گرمایی؟ از روی فصل سرد و گرم مورد علاقت میشه فهمید که چقدر تحت تاثیر اطرافیانت هستی!

کدام فصل را دوست دارید؟ زمستان یا تابستان؟ با این انتخاب معلوم می‌شود چقدر حرف مردم برایتان مهم است!

در جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم، احاطه شده توسط شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و جریان دائمی نظرات، این امر اجتناب ناپذیر است که چگونه همه اینها بر عزت نفس، تصمیم‌گیری‌ها و نحوه زندگی‌مان تأثیر می‌گذارد.

تأثیر نظرات دیگران می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که آنها چقدر بر شما تأثیر می گذارند؟ این مسابقه بصری به شما کمک می کند تا حدی را که نظرات بیرونی می توانند زندگی شما را شکل دهند، کشف کنید.

برای شرکت، کافی است به تصویر اصلی دفترچه خاطرات نگاه کنید و پاسخ دهید فصل مورد علاقه شما در سال چیست: تابستان یا زمستان؟ آگاهی از فصول، به ویژه ترجیحات ما بین تابستان و زمستان، می تواند تفاوت های ظریف شگفت انگیزی را در مورد نحوه وجودمان آشکار کند، تا جایی که منعکس کند که چگونه نظرات دیگران بر ما تأثیر می گذارد.

آیا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این آزمون آماده هستید؟

بهتر است بخوانید: روانشناسی رابطه: افرادی که این ویژگی ها را دارند توطئه گر هستند

تست شخصیت شناسی فصل سرد و گرم

تابستان را بیشتر دوست دارید؟

اگر تابستان را دوست دارید، به این معنی است که برایتان مهم نیست که دیگران در مورد شما چه فکر می کنند. در واقع، شما فردی نیستید که اغلب دچار مشکل شوید. شما روحیه ماجراجویی، شجاعت و هوشیاری دارید، به همین دلیل است که در زندگی آرام و بدون توجه به صداهایی که در اطراف شما طنین انداز می شود، حرکت می کنید.

از آزادی آفتاب درخشان و هوای گرم لذت می برید و با نگرش مثبت و بی دغدغه در هر تجربه ای غوطه ور می شوید. انرژی عفونی شما هر لحظه روشن می شود و دیگران را تشویق می کند تا از شما الگو بگیرند و با همان شدت و شادی از زندگی لذت ببرند.

آیا زمستان را بیشتر دوست دارید؟

اگر زمستان را دوست دارید، معمولاً به این معنی است که به شدت نسبت به نظرات دیگران در مورد خود حساس هستید، به طوری که آنها می توانند عمیقاً شما را تحت تأثیر قرار دهند. شما باید یاد بگیرید که اجازه ندهید نظرات شما را تحت تاثیر قرار دهد، در غیر این صورت ممکن است در آینده مضر باشد، به خصوص برای کسی که نگران همه چیز است.

به یاد داشته باشید که ارزش شما به آنچه دیگران در مورد شما فکر می کنند بستگی ندارد و مهم است که در هر زمانی از سال ذهن باز و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و به تصمیمات خود بدون توجه به نظرات بیرونی اعتماد داشته باشید.

شما کدام فصل را انتخاب کردید؟ زمستان یا تابستان؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید