تست شخصیت: میخوای بدونی بزرگترین ایراد زندگیت چیه؟

با این تست شخصیت تصویری که در این مقاله است متوجه ایرادات خود خواهید شد. 

در این دنیا هیچ کس نمی تواند مدعی شود که ویژگی‌های منفی در درون خود ندارند. چه مرد باشد چه زن، ویژگی‌های بدی را درون خود داریم که توسط دیگران به خوبی دیده نمی‌شود و ممکن است در هنگام ارتباط منجر به عواقب فاجعه‌باری شود.

از نظر من، احساس می کنم بدترین ویژگی من این است که بی حوصله‌ام زیرا دوست ندارم دقایق زیادی منتظر بمانم، اما گاهی ما نمی‌توانیم بدی‌ها و ایرادات خود را تشخیص دهیم.

در تست شخصیت امروز چهار نشان با طرح های چشم نواز را مشاهده خواهید کرد. هر یک از آنها اطلاعات مورد نیاز برای آشکار کردن بدترین ایرادات شما به عنوان یک شخص را دارد و شما باید یکی را برای خواندن محتوای آن انتخاب کنید.

بهتر است بخوانید: تست شخصیت: یکی از پروانه ها رو انتخاب کن تا بفهمی خلاقی یا رویا پرداز یا تفکر سنتی داری

تست شخصیت

به این تصویر نگاه کنید و یک نشان انتخاب کنید:

نشان ۱

بزرگ‌ترین عیب شما این است که فردی بی‌صداقت هستید. بیشتر روزها، شما با هدف ساده به دست آوردن منافع، فریبکارانه عمل می کنید، صرف نظر از اینکه این کار به دیگران آسیب می رساند یا خیر. شما به عواقبی که در نتیجه فریب شما به وجود می آید اهمیت چندانی نمی دهید.

نشان ۲

شما فردی هستید که وقتی دیگران موضوعی را برای شما توضیح می دهند یا راز مهمی را به شما می گویند، توجهی نمی کنید. به تلاش های طرف مقابل علاقه یا همدردی نشان نمی دهید که باعث می شود شما را خودخواه بدانند و فقط به خودتان فکر کنید.

نشان ۳

اعتراف به اشتباهات خود برای شما دشوار است و از ایده عذرخواهی از افرادی که تحت تأثیر اشتباهات شما قرار گرفته اند، خوشتان نمی آید. اگرچه عزیزانتان به روش های مختلفی به شما توصیه کرده اند که این وضعیت را تغییر دهید، اما شما آن را در نظر نمی گیرید و به آن ادامه می دهید. این امر در برخورد با دیگران مشکل زیادی ایجاد می کند.

نشان ۴

شما معمولاً بر ایده، نظر یا مواضع خود پافشاری می کنید، حتی اگر اشتباه می کنید. شما در ذهن خود احساس می کنید که گفتار یا اعمال شما درست است و تمام تلاش خود را می کنید تا لجبازی خود پیروز شود. این شروع یک درگیری بزرگ با دیگران خواهد بود.

اهمیت تست شخصیت شناسی

با استفاده از آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد خودتان کسب کنید. همچنین می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. شناسایی ویژگی‌های خاص شخصیت باعث می‌شود، درک بهتری از الگوهای رفتاری خود داشته‌باشید. همچنین در تغییر شخصیت هم موثر است و به شما راهکار و جهت می‌دهد.

به‌عنوان‌ مثال نتیجه یک تست شخصیت شناسی ممکن است نشان دهد که میزان درون‌گرایی در شخصیت شما بالاست. در نتیجه شما باید در موقعیت‌های اجتماعی انرژی بیشتری صرف کنید.

لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید