تست شخصیت: یکی از پروانه ها رو انتخاب کن تا بفهمی خلاقی یا رویا پرداز یا تفکر سنتی داری

پروانه انتخابی شما کدام است؟

تست های شخصیت تصویری، ابزاری سرگرم کننده و جذاب برای شناخت بهتر خود و دیگران هستند. این تست ها با استفاده از تصاویر، به بررسی جنبه های مختلف شخصیت، مانند تفکر، احساسات و انگیزه ها می پردازند.

در این آزمون ۳ پروانه در مقابل شما قرار گرفته است که باید یکی از آن ها را انتخاب کنید. انتخاب شما دقیقا میتواند ویژگی های شخصیتتان را بازگو کند. سعی کنید در کمترین زمان ممکن پروانه را انتخاب کرده تا آزمون با خطای کمتری انجام شود.

بهتر است از دست ندهید: این ۹ نشانه به شما می گوید که شخصیتتان قوی و قدرتمند است!

تست شخصیت شناسی انتخاب پروانه

آیا خود را یک فرد خلاق می‌دانید؟ آیا اشتیاق و قدرت تخیل برای ارائه ایده‌های جدید دارید؟ این تست سرگرم‌کننده به شما کمک می‌کند تا بینشی در مورد قابلیت‌های تفکر خلاق خود کسب کنید.

با دقت به تصویر زیر نگاه کنید. اولین پروانه انتخابی شما کدام است؟

.

.

.

.

.

.

.

پروانه شماره یک 

افرادی که پروانه ۱ را انتخاب می‌کنند به ویژگی خلاق خود شناخته می‌شوند. این افراد به جزئیات توجه دارند و توانایی تفکر خارج از چارچوب را دارند.

آنها دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای برخورد با یک مشکل یا موقعیت بوده و برای رسیدن به اهداف خود مایل به ریسک هستند. آنها همچنین ذهن بازی دارند و از کشف ایده‌ها و مفاهیم جدید لذت می‌برند.

پروانه شماره دو

کسانی که پروانه ۲ را انتخاب می کنند، تفکر سنتی و متعارف‌تری دارند. آنها برای حل مشکلات و تصمیم گیری‌ها به روش‌ها و فرآیندهای ثابت شده تکیه می‌کنند.

ممکن است آنها به اندازه کسانی که پروانه ۱ را انتخاب می‌کنند فگر بازی نداشته باشند، اما در رویکرد خود قابل اعتماد و با ثبات هستند. آنها اهمیت پیروی از قوانین و پروتکل‌ها را درک می‌کنند و با پایبندی به آنچه در گذشته کارآمد بوده زندگی می‌کنند.

پروانه شماره سه

افرادی که پروانه ۳ را انتخاب می‌کنند، بسیار رویا پرداز هستند. آنها ممکن است همیشه بهترین ایده‌ها را نداشته باشند، اما همیشه مایلند تا احتمالات مختلف را کشف کنند و برای رسیدن به نتایج دلخواه خود ریسک کنند.

این افراد خلاق از آزمایش مفاهیم مختلف لذت می‌برند. آنها ممکن است همیشه موفق نباشند، اما هرگز از رویاهای خود دست نمی‌کشند.

اهمیت تست شخصیت شناسی

با استفاده از آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد خودتان کسب کنید. همچنین می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. شناسایی ویژگی‌های خاص شخصیت باعث می‌شود، درک بهتری از الگوهای رفتاری خود داشته‌باشید. همچنین در تغییر شخصیت هم موثر است و به شما راهکار و جهت می‌دهد.

به‌عنوان‌ مثال نتیجه یک تست شخصیت شناسی ممکن است نشان دهد که میزان درون‌گرایی در شخصیت شما بالاست. در نتیجه شما باید در موقعیت‌های اجتماعی انرژی بیشتری صرف کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید