۳۰ مدل شومیز حریر مجلسی

شومیز حریر مجلسی از جمله شومیزهایی است که خانم‌ها برای مراسم های خاص به تن می‌کنند. کلمه شومیز از واژه فرانسوی Chemise گرفته شده است که به معنای تیشرت، بلوز بانوان و در کل لباس‌های بالاتنه زنان اطلاق می‌شود. این روزها شومیز به عنوان یک لباس شیک و مجلسی طرفداران زیادی در بین خانم‌ها و دختران جوان دارد. این لباس مناسب خانم‌هایی است که دوست دارند همیشه در مهمانی‌ها و جشن‌ها بدرخشند و در عین حال لباس راحت و سبکی هم در تن داشته باشند. افراد بر حسب سلیقه و استایل خود می‌توانند شومیز حریر را با دامن یا شلوار ست…

شومیز حریر مجلسی

شومیز حریر مجلسی از جمله شومیزهایی است که خانم‌ها برای مراسم های خاص به تن می‌کنند. کلمه شومیز از واژه فرانسوی Chemise گرفته شده است که به معنای تیشرت، بلوز بانوان و در کل لباس‌های بالاتنه زنان اطلاق می‌شود.

این روزها شومیز به عنوان یک لباس شیک و مجلسی طرفداران زیادی در بین خانم‌ها و دختران جوان دارد. این لباس مناسب خانم‌هایی است که دوست دارند همیشه در مهمانی‌ها و جشن‌ها بدرخشند و در عین حال لباس راحت و سبکی هم در تن داشته باشند. افراد بر حسب سلیقه و استایل خود می‌توانند شومیز حریر را با دامن یا شلوار ست کنند. در این مطلب قرار است ۳۰ مدل عکس شومیز حریر مجلسی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

شومیز حریر مجلسی

پارچه حریر نوعی از ابریشم نازک است که از الیاف طبیعی تشکیل شده است. حریر در انواع مختلفی از جمله ساتن، کرپ حریر، حریر پرده ای و .. وجود دارد.

شومیز حریر مجلسی از شومیزهایی است که امروزه در بازار در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند. ترکیب رنگ این شومیز ها معمولا به رنگ روشن (صورتی، سفید، لیمویی) است که ملاحت و زیبایی خاصی را به شومیز می‌بخشد. اصولا این رنگ‌های روشن برای دختران جوان بیشتر مورد پسند است. اما رنگ‌های تیره پر کاربرد مثل مشکی نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

شومیز یقه بسته آستین بلند

شومیز سفید حریر مجلسی

شومیز حریر مجلسی قرمز

شومیز حریر یقه گیپور

شومیز حریر مجلسی

شومیز مشکی حریر مجلسی

شومیز سفید حریر آستین کوتاه

شومیز سفید یقه کراواتی

بلوز دکمه دار مجلسی

شومیز حریر سفید یقه گیپور

شومیز حریر بلند مرجانی

شومیز حریر یقه کج آستین پفی

شومیز حریر مجلسی مشکی

شومیز حریر پوشیده لیمویی

شومیز حریر با یقه کار شده

شومیز حریر پانچو

شومیز حریر سفید ساده

شومیز حریر مجلسی سبز آستین پلیسه

بلوز حریر آبی

شومیز مجلسی صورتی

شومیز یقه حلزونی صورتی

بلوز مجلسی کاربنی یقه کراواتی شومیز حریر زرشکی

شومیز حریر مشکی یقه چین دار

شومیز بلند یقه کراواتی

شومیز حریر مجلسی دکمه دار

شومیز حریر بلند یقه کار شده

شومیز حریر آستین دار

شومیز حریر مروارید دوزی

 

نحوه ست کردن شومیز آستین کوتاه و آستین بلند

شومیز حریر لباسی شیک و مجلسی و معمولا جوان پسند محسوب می‌شود. شومیز آستین کوتاه را معمولا با دامن فون و دامن کتان ست می‌کنند. بسیاری از دختران جوان ترجیح می‌دهند شومیز آستین کوتاه را با یک دامن کوتاه بوشند تا استایلی خاص و متفاوت داشته باشند.

شومیزهای آستین بلند نیز که جزء لباسهای پوشیده محسوب می‌شوند حالتی رسمی‌تر دارند و با شلوار یا با دامنهای رسمی ست می‌شوند.

 

سخن آخر

شما برای مهمانی‌ها و جشن‌های خود چه مدل شومیزی می‌پوشید؟ شومیزهای حریر ساده را بیشتر می‌پسندید یا طرح دار؟ اگر از جمله افرادی هستید که به لباس‌های طرح دار با شکل و شمایل زیبا اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنم انواع شومیز حریر طرح دار را نیز در مجله انگیزه ببینید و از آن‌ها ایده بگیرید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید