۱۷ مدل شومیز حریر طرح دار

شومیز حریر از جمله لباس های بانوان است که ظاهری بسیار شیک و زیبا ایجاد می‌کند و برای مهمانی‌ها و مجالس مناسب است. حریر جنس لطیفی است که برای فصل تابستان و بهار مناسب است. اخیرا انواع شومیز مخصوصا شومیز حریر طرح دار طرفداران زیادی پیدا کرده و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد. این نوع لباس‌های شیک و مجلسی به صورت آستین بلند، آستین کوتاه و بدون آستین دوخته می‌شوند که هر کدام برای مناسبتی کاربرد داشته و زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.   انواع شومیز از انواع شومیز می‌توان به شومیز حریر ساده یا طرح…

شومیز حریر طرح دار

شومیز حریر از جمله لباس های بانوان است که ظاهری بسیار شیک و زیبا ایجاد می‌کند و برای مهمانی‌ها و مجالس مناسب است. حریر جنس لطیفی است که برای فصل تابستان و بهار مناسب است. اخیرا انواع شومیز مخصوصا شومیز حریر طرح دار طرفداران زیادی پیدا کرده و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد.

این نوع لباس‌های شیک و مجلسی به صورت آستین بلند، آستین کوتاه و بدون آستین دوخته می‌شوند که هر کدام برای مناسبتی کاربرد داشته و زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

 

انواع شومیز

از انواع شومیز می‌توان به شومیز حریر ساده یا طرح دار، شومیز مجلسی، شومیزهای جذب و شومیزهای گشاد و آزاد اشاره کرد. شومیز حریر طرح دار با زمینه سفید معمولا بیشترین محبوبیت را در میان خانم‌ها و دختران جوان دارد و اصولا برای مراسم‌های خواستگاری و نامزدی به عنوان یک لباس شیک و رسمی محسوب می‌شود.

 

نحوه ست کردن

انواع شومیز را می‌توان با دامن و حتی شلوارهای مجلسی ست کرد تا جلوه و ظاهر زیباتری پیدا کند. اگر شومیز شما بلند است بهتر است برای شیک شدن استایلتان آن را با شلوار ست کنید.

مجموعه عکس شومیز حریر طرح دار

لباس شومیز حریر به عنوان لباسی با ظرافت زنانه، در بین خانم‌ها و دختران جوان طرفداران زیادی دارد. جنس این نوع شومیز لطیف است و اصولا در رنگ‌های روشن است که جلوه خاصی به آن می‌بخشد. در این قسمت قصد داریم چند مدل شومیز طرح دار حریر را به شما معرفی کنیم.

شومیز حریر طرح دار پوشیده

 

شومیز حریر سفید طرح پرنده

شومیز حریر یقه والان دار

شومیز حریر طرح دار قرمز

شومیز حریر سفید آستین بلند

شومیز حریر بنفش پوشیده

شومیز حریر سفید طرح شکوفه

طرح یقه ایستاده شومیز حریر

شومیز مجلسی مدل باز

شومیز بلند حریر

شومیز حریر طرح دار

 

شومیز حریر طرح دار

شومیز حریر مجلسی

شومیز حریر خردلی طرح دار

شومیز حریر سبز

شومیز سورمه ای

سخن آخر

اگر علاقمند به لباس های طرح دار و مجلسی هستید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما برای مراسم‌ها و جشن‌ها، شومیزهای طرح دار را انتخاب کنید تا با استایل شیک خود بدرخشید. شما این مدل شومیز را با چه لباس هایی ست می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش ارسال پیام برای خوانندگان عزیز انگیزه شرح دهید. اگر به دنبال مدل‌های لباس و اکسسوریهای مختلف برای مراسم خواستگاری و ازدواج هستید، پیشنهاد می‌کنیم زیباترین نمونه‌ های دسته گل عروس را هم در مجله انگیزه مشاهده کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید