خصوصیات زنانی که مردان عاشقشان می‌ شوند را بشناسید!

در جامعه‌ای که به نظر می‌رسد تعهد به فراموشی سپرده شده است، آقایان به دنبال چه خصوصیاتی در خانم‌ها می‌گردند و از چه زنانی خوششان می‌آید که باعث می‌شود همیشه با آن‌ها بمانند؟ می‌گویند که زیبایی در درون آدم‌هاست، اما نمی‌شود منکر این حقیقت شد که تأثیر اولین برخورد نیز مهم است. برای آنکه متوجه شویم مردان واقعاً متوجه چه چیزهایی می‌شوند و چه زنانی برایشان جذاب هستند، خوشبختانه چندین تحقیق مفید انجام شده است که سعی داشته است بفهمد از نگاه مردان چه چیزهایی در زنان جذاب است. در این مطلب خواهید یافت که زنانی که مردان عاشقشان می‌…

عاشقانه

در جامعه‌ای که به نظر می‌رسد تعهد به فراموشی سپرده شده است، آقایان به دنبال چه خصوصیاتی در خانم‌ها می‌گردند و از چه زنانی خوششان می‌آید که باعث می‌شود همیشه با آن‌ها بمانند؟ می‌گویند که زیبایی در درون آدم‌هاست، اما نمی‌شود منکر این حقیقت شد که تأثیر اولین برخورد نیز مهم است. برای آنکه متوجه شویم مردان واقعاً متوجه چه چیزهایی می‌شوند و چه زنانی برایشان جذاب هستند، خوشبختانه چندین تحقیق مفید انجام شده است که سعی داشته است بفهمد از نگاه مردان چه چیزهایی در زنان جذاب است. در این مطلب خواهید یافت که زنانی که مردان عاشقشان می‌ شوند چه خصوصیاتی دارند.

 

خصوصیات زنانی که مردان عاشقشان می‌ شوند

۱. خانواده‌ دوست و اهل معاشرت بودن

قبل از آن‌که مورد انتقاد افرادی قرار بگیریم که می‌گویند هر فردی به خانواده‌اش نزدیک نیست و این باعث نمی‌شود که آن‌ها شخص بدی باشند یا هر چیز دیگر، این حرف آن قدر واضح است که نیازی به توضیح ندارد. وقتی صحبت از آینده‌ای طولانی‌مدت باشد، زنی که برای خانواده خود ارزش قائل باشد اهمیت دارد. البته که هیچ کس نباید به خاطر داشتن خانواده‌ای نامناسب مجازات شود، اما اینکه اصول آداب معاشرت برای درخشش در روابط را بلد باشید، یکی از مواردی است که باعث جذابیت شما می‌شود.

۲. خوش‌ قلب بودن

زنی که با فکر، عاشق و مراقب است، موردعلاقه مردان است. این زن کارهای کوچکی را برای مردان انجام می‌دهد، تنها به این دلیل که او را دوست دارد (همان‌طور که شما دوستش دارید). چنین زنی وقتی به مردی لبخند می‌زند، هیچ انتخابی به او نمی‌دهد مگر اینکه متقابلاً او هم لبخند بزند. در نتیجه، باعث می‌شود شاد بودن را تجربه کنید. حس آرامش را به شما منتقل می‌کند. زنی که از قلبش گرما ساطع می‌کند، زنی است که یک مرد می‌خواهد با او ازدواج کند.

زنانی که مردان عاشقشان می شوند

۳. ذهن پویا و چالش‌ برانگیز داشتن

نمی‌شود انکار کرد که ظاهر افراد همان چیزی است که در نگاه اول توجه ما را به خود جلب می‌کند؛ چراکه اینکه بخواهید فردی با شخصیتی عالی و قوی را در یک مکان تشخیص دهید کاری دشوار است. پس در واقع اکثر احساسات عاشقانه به جذابیت‌های فیزیکی بستگی دارد، اما تا چه وقت ظاهر افراد دوام دارد؟

وقتی طرف مقابل در نهایت زیبایی باشد، اما صحبت‌ها سطحی بوده و جذابیتی ندارند، امکان ندارد که ارتباطی واقعی شکل گیرد. اینکه از لحاظ ذهنی چالش ایجاد کنید و این توانایی را داشته باشید که صحبت‌های عمیق درباره موضوعاتی بامعنا داشته باشید، در طولانی مدت زیبایی بسیاری می‌آفریند و مردان عاشق شما می‌شوند.

۴. فهیم و همدل بودن

مهربانی کردن، حمایت کردن و تشویق کردن شریک زندگی‌تان، بخشی عظیم از ساختن یک رابطه موفق را تشکیل می‌دهد. هیچ‌ یک از مردان، زنی را نمی‌خواهند که جزء افراد منفی نگر باشد و در تلاش‌هایشان یا در زمان نیاز از آن‌ها حمایت نکند. زندگی پر از چالش‌هایی است که هر زوجی باید در کنار هم با آن روبه‌رو شوند. چرا که گاهی اوقات مرد هم به شانه‌ای برای گریه کردن نیاز دارد.

زنانی که مردان عاشقشان می شوند

۵. بلندپرواز بودن

یک زن علاوه بر اینکه حامی و تشویق‌کننده باشد، باید اهداف و رویاهای خود را نیز دنبال کند. زنی بالغ می‌داند از آینده چه می‌خواهد و با اشتیاق به دنبال آن می‌رود؛ لازم نیست که یک شغل باشد، فقط چیزی که باعث شود فرد مقابلتان از آن هیجان‌زده شود. یک زن بالغ، کسی خواهد بود که می‌توانید با مرد خود به جنگ مشکلات برود. کسی که در رابطه و زندگی در تیم مردش باشد. مردان عاشق چنین زن‌هایی می‌شوند.

۶. ثبات داشتن

داشتن ثبات، ویژگی با ارزشی است، چون طرف مقابل متوجه می‌شود که شما واقعاً خودتان هستید. شما مدلی نمایشی از خودتان ارائه نمی‌دهید تا در ماه‌های اول قرار، مردان را بشناسید و بعد وقتی به شما متعهد شدند، ناگهان تغییر کنید. برای فهمیدن بهتر این نکته، ثبات را در مقابل دمدمی مزاج بودن در نظر بگیرید. اگر شخصی غیرقابل پیش‌بینی و دمدمی مزاج باشد، فهمیدن اینکه در هر موقعیتی با شما چه رفتاری خواهد داشت، مشکل است.

۷. ارزش‌ های مشابه داشتن

ارزش‌های هر فرد اغلب اوقات به خانواده برمی‌گردد؛ چراکه بیشتر اوقات، ارزش‌های ما از تربیت‌مان در خانواده نشأت می‌گیرد. چیزهایی که از نظرمان اهمیت دارند (یا ندارند)، چیزهایی که به شدت به آن اعتقاد داریم (یا نداریم)، نحوه رفتارمان با دیگران و خودمان. مهم نیست که تا چه حد جذاب هستید، یا چه رابطه خوبی دارید، بهرحال اگر ارزش‌های شما با مردتان یکی نباشد، در طولانی‌مدت با هم به مشکل برمی‌خورید.

زنانی که مردان عاشقشان می شوند

۸. شوخ‌ طبع بودن

آیا می‌دانید چقدر برای خانم‌ها مهم است که مردان زندگی‌شان شوخ‌طبع باشند؟ پس بدانید که این مورد متقابلاً برای مرد هم اهمیت دارد. مخصوصاً اگر مرد بسیار شوخ باشد. بذله‌گویی مردان در برخورد با زنی که خیلی خشک و جدی است از بین می‌رود. به علاوه، ممکن است باعث ایجاد تنش شود؛ چراکه اگر که مرد بیشتر اوقات شوخ باشد و جک بگوید، به خاطر تصور کردن شخصیتی سبک از خود، اذیت می‌شود.

۹. اهمیت دادن به مرد

منظور مراقبت مادرانه یا خورد و خوراک نیست. در این‌جا، منظور زنانی هستند که می‌دانند مردان چه چیزی دوست دارند؛ چه در رابطه با زنان و چه باقی دنیا! منظور ما خانم‌هایی هستند که به علایق، عقاید و چیزهایی که آقایان دوست ندارند، اهمیت می‌دهند. از مردی بپرسید آیا جذب زن‌هایی می‌شود که شبیه مادرشان هستند؟ در کسری از ثانیه پاسخ می‌دهند خیر. اگر بیش از یک ثانیه به این سوال فکر کند، جواب “بله”‌ نامطمئن خواهد بود.

در واقع مردان دوست ندارند به محض رسیدن به خانه با رگباری از سوال‌ها مواجه شوند. اما جالب است بدانید که یادآوری مرتب اینکه آب بنوشند، مسواک بزنند و حوله خیس را روی تخت نگذارند از آن چیزهایی است که مردان پنهانی در قلب خود دوستش دارند.

زنانی که مردان عاشقشان می شوند

۱۰. تعادل داشتن در وابستگی به مرد

این مورد از آن مواردی است که در رابطه شما، دارای معانی متفاوتی است. اما مرزی باریک بین احساس نیاز و بهانه گرفتن وجود دارد و این خط، منطقه خطر محسوب می‌شود. اگر بیشتر اوقات،‌ سرتان به کار خودتان باشد، این فرصت را ایجاد نمی‌کنید تا به نظر برسد به کمک احتیاج دارید. در مقابل اگر او را با پیام‌های خود بمباران کنید، در نتیجه، شما بهانه‌گیر هستید. هر دوی این‌ها برای مردان مشکل به حساب می‌آید. بنابراین، برقرار کردن تعادلی بی‌نقص از سوی شما، همان چیزی است که مردان به دنبالش هستند و عاشق شما می‌شوند.

۱۱. قبول داشتن نقاط قوت مردان

شاید شما خانمی با قد کوتاه باشید، اما از یک مرد قد بلند، برای برداشتن کتاب‌ها از قفسه بالا کمک گیرید. شاید فکر کنید شما فردی فعال و زرنگ هستید و باید از مسئول کتابخانه بخواهید تا آن را به شما دهد. خب؛ پس بدانید که مردان از شما خوششان نخواهد آمد. باید قبول کنید که آقایان در حساب‌ها، مالیات، لوله‌کشی، تعمیر کردن کامپیوتر، تلفن همراه و … خوب عمل می‌کنند، و لازم است که شما این فرصت را به آن‌ها بدهید.

مردان کاربلد

۱۲. ریسک‌ پذیر بودن

این مورد برای دو طرف ماجرا جذاب است؛  معلوم شده است که هم مردان و هم زنان یک سری رفتارها را که با ریسک همراه است را به طرز غیر قابل باوری جذاب می‌دانند. مردان از زنانی خوششان می‌آید که تا حدی اهل ماجراجویی و ریسک باشند.

 

سخن پایانی

ملاحظه کردید؟ مردان این خواسته‌ها را از شما دارند؛ اما شاید همیشه به آن اشاره نکنند و به زبان نیاورند. شاید آن‌ها فکر کنند که شما از این خواسته‌ها مطلع هستید، پس ما سعی کردیم بخشی از این توقعات را برای شما شرح دهیم و شما را مطلع کنیم که زنانی که مردان عاشقشان می‌ شوند چه ویژگی‌هایی دارند.

آیا چیز دیگری هست که بخواهید به این لیست اضافه کنید؟ اگر مورد دیگری هست که از نظر شما اهمیت دارد درباره‌اش در پایین همین صفحه برایمان بنویسید. همچنین شما می‌توانید برای شناخت بهتر مردان، با اینکه چگونه می‌توان مردان را جذب کرد نیز در انگیزه آشنا شوید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید