آیا کلماتی که مردان دوست دارند بشنوند را می شناسید؟

همان‌طور که مرد باید “کلماتی صحیح” را بر زبان آورد که زن نیاز به شنیدنشان دارد، زن هم باید از کلماتی مناسب استفاده کند که هر مردی دوست دارد بشنود.  در این صورت، حسی خاص و منحصر به فردی به او داده می‌شود. در این مطلب، یک سری تعریف‌ها، نظرات و صحبت‌ها گفته شده است که یک زن می‌تواند به شریک زندگی‌اش بگوید؛ کلماتی که مردان دوست دارند بشنوند!   کلماتی که مردان دوست دارند بشنوند ۱. تو خوش‌ تیپ هستی همانطور که هر زنی می‌خواهد بشنود که جذاب و زیباست، مردان هم علاقه دارند که مورد توجه قرار گیرند…

کلماتی که مردان دوست دارند بشنوند

همان‌طور که مرد باید “کلماتی صحیح” را بر زبان آورد که زن نیاز به شنیدنشان دارد، زن هم باید از کلماتی مناسب استفاده کند که هر مردی دوست دارد بشنود.  در این صورت، حسی خاص و منحصر به فردی به او داده می‌شود. در این مطلب، یک سری تعریف‌ها، نظرات و صحبت‌ها گفته شده است که یک زن می‌تواند به شریک زندگی‌اش بگوید؛ کلماتی که مردان دوست دارند بشنوند!

 

کلماتی که مردان دوست دارند بشنوند

۱. تو خوش‌ تیپ هستی

همانطور که هر زنی می‌خواهد بشنود که جذاب و زیباست، مردان هم علاقه دارند که مورد توجه قرار گیرند و احساس ارزشمندی کنند. هیچ‌چیز به اندازه حرف‌هایی که از زن موردعلاقه‌شان می‌شنوند برایشان با معنا نیست. زن‌ها نیز باید قدردانی و احترام بسیاری در کلمات خود به کار ببرند؛ چراکه مردان از این کلمات خوششان می‌آید. واضح است که جذابیت فیزیکی بین مردان و زنان، همیشه وجود دارد. مطمئن باشید مردان هم می‌خواهند بدانند که در چشم شما جذاب هستند. به او بگویید که هنوز هم مثل روزهای اول برایتان جذاب است.

کلماتی که مردان دوست دارند بشنوند

۲. می‌ خواهم با تو پیر شوم

برای آنکه یک رابطه‌ شکوفا شود و رشد کند، داشتن احساس امنیت در رابطه کلید آن است. وقتی می‌گویید به او علاقه دارید و از چیزهایی صحبت می‌کنید که آینده‌ای مشترک را تداعی می‌کند، برایش گوش‌نواز است. انجام دادن کارهایی که هر دوی شما را حتی در هنگام سختی‌های زندگی قوی نگه می‌دارد، موجب تضمین اعتماد و صداقت می‌شود. زنان معمولاً مایل نیستند تا در مورد پیر شدن صحبت کنند، اما گفتن این حرف به مردی که واقعاً خواهانش هستند، به معنای آن است که باقی عمرتان را می‌خواهید در کنار او زندگی کنید و این از آن کلماتی است که مردان دوست دارند بشنوند.

۳. به تو افتخار می‌ کنم

شاید یکی از مواردی که مردان در مقایسه با زنان، نگاه متفاوتی به آن دارند، داشتن احساس ارزشمندی نسبت به خود باشد. بیشتر اعتماد به نفس ما بستگی به این دارد که تا چه حد در شغل خود موفق شویم. زنی که در زندگی از مرد حمایت می‌کند و او را تشویق می‌کند، موجب تلاش بیشتر مرد در راستای اهدافی می‌شود که بیش از همه برایش مهم است. “به تو باور دارم” از کلماتی است که برای مردان یک دنیا می‌ارزد و خوششان می‌آید. در کارهای سخت به او افتخار کنید و اطمینان دهید که نتیجه کارش عالی خواهد بود و به از جملات انگیزشی استفاده کنید!

۴. از تو قدردانی می‌ کنم

قدردانی از کارهایی که برای شما انجام می‌دهند به معنای آن است که زحماتشان را متوجه می‌شوید؛ مردان از کلمات تشکرآمیز خوششان می‌آید. مردتان برای شما سخت کار می‌کند، گاهی اوقات آن چیزهایی را فدا می‌کند که برایش شادی آفرین است. به عنوان یک زن، مهم است که نظرات واقعی خود را با او در میان بگذارید و بهترین ورژن خود باشید.

مردان این کلمات را دوست دارند

۵. وقتی کنارم هستی احساس حمایت و امنیت می‌ کنم

مردان احتمالاً شیفته‌ شنیدن این جمله هستند و از آن خوششان می‌آید؛ چرا که معمولاً خودشان را حامی می‌دانند. به همین خاطر، اطلاع از این‌که در کنارشان احساس امنیت می‌کنید، برای بسیاری از آقایان تعریف بی‌نظیری است؛ بخصوص که اگر در روابط گذشته دل شکسته شده‌اید و در اعتماد کردن مردد هستید. پس اگر این موضوع در مورد شما صحت دارد، با گفتن این کلمات، مرد را مجذوب خود کنید.

۶. تو بهترین هستی

مزدان از شنیدن این کلمات خوششان می‌آید. رقابت، نیروی محرک اکثر مردان است. چه ورزش، نوشتن پرفروش‌ترین رمان، داشتن سرسبزترین چمن‌زار، یا کاری کسل کننده مثل پختن استیک باشد. آن‌ها وارد رقابت می‌شوند و دیگر مردان را از میدان خارج می‌کنند. به مرد خود توجه کنید، به حرف‌هایی که می‌زند گوش دهید و زبان بدن مردان را زیر نظر بگیرید تا متوجه شوید چه چیزی برایش مهم است. بعد در زمینه‌هایی که برایش اهمیت دارند، از او تعریف کنید و بگویید که بهترین است.

۷. کمکم کن

مردان به حلال مشکلات معروف هستند. اگر می‌خواهید این نظریه را بیازمایید، کافی است که کاپوت ماشین خود را در محوطه پارکینگ باز کنید. به زودی آن‌ها جمع می‌شوند تا بفهمند مشکل چیست. این اشتیاق برای تعمیر وسایل در بخش‌های دیگر زندگی هم جریان دارد. برای مثال، در مورد مشکلی که به او می‌گویید، سریعاً ذهنش دنبال راه‌حل می‌گردد. اگر به او نیاز دارید تا چیزی را تعمیر کند، از او با کلمات تقدیرآمیز تشکر کنید. آن‌ها از کلماتی که همراه با قدردانی است خوششان می‌آید.

مردان چه جملاتی دوست دارند

۸. همیشه لبخند به لبم می‌ آوری

اگر همین‌طور است، شنیدن این حرف از سوی شما همیشه خوشایند است. به یاد داشته باشید که مردان گاهی اوقات احساس ناامنی می‌کنند؛ نگران می‌شوند که فردی بهتر از آن‌ها را پیدا کنید. شنیدن این قبیل جملات باعث می‌شود بیشتر احساس امنیت کنند و بدانند رابطه صمیمانه‌ای دارید.

۹. با دوستانت خوش بگذران

این از آن جملاتی است که همه مردان خوششان می‌آید به آن‌ها گفته شود. وقت‌هایی هست که مردان احتیاج دارند با دوستانشان وقت بگذرانند، در نتیجه می‌توانند کارهایی را انجام دهند که تصور انجام دادنش در مقابل شما محال است.

۱۰. دوستانم به اینکه تو را دارم حسادت می‌ کنند 

هرگز مردی از شنیدن اینکه دیگری به رابطه‌تان حسادت می‌کند، ناراحت نمی‌شود. بنابراین، این پیامی جالب و شیرین است که واکنش خوبی از شنیدنش نشان می‌دهد.

مردان چه جملاتی دوست دارند

۱۱. نمی‌ توانم صبر کنم تا دوباره تو را ببینم

این پیام ساده اما دلنشین، معلوم می‌کند که شما به دنبال آن هستید تا وقت بیشتری را با مردتان بگذرانید. در رابطه‌ای جدید، این حرف نشان‌دهنده‌ی تمایل برای ادامه دادن ارتباط است.

۱۲. با تو صادق هستم

آقایان می‌خواهند حقیقت را بشنوند. این کار مانند شاه‌کلید در رابطه با مردان عمل می‌کند. با آن‌ها صادق باشید و سعی نکنید کسی دیگر باشید یا آن‌ که تظاهر کنید شخص دیگری هستید. راستگو بودن، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی است.

۱۳. همان‌ طوری که هستی قبولت دارم

کاری نکنید که مردی حس کند باید خودش را به خاطر شما تغییر دهد. این کاری است که اکثر خانم‌ها بیشتر اوقات در هنگام صحبت با مردان انجام می‌دهند و این دلخواه مرد نیست. حتی اگر در سرتان چنین چیزی می‌گذرد، فکر نکنید که او این را حس نمی‌کند. نکته اصلی این است که مرد را همان‌طور که هست بپذیرید و سعی نکنید او را عوض کنید. در هر صورت اگر تلاش کنید تا او را اصلاح کنید، نتیجه عکس می‌دهد و این احساس به او دست می‌دهد که او را دست کم می‌گیرید.

مردان عاشق

سخن پایانی

خب چرا باید همه‌ این جملات را به او بگویید؟ روابط هیچ‌وقت به یک طرف ماجرا بستگی ندارد، بلکه تلاش دو طرفه آن را می‌سازد. وقتی زن می‌خواهد یک سری چیزها را از مردش بشنود، مرد هم می‌خواهد بداند که از زحماتش قدردانی می‌شود. اگر می‌خواهید رابطه‌ای موفق داشته باشید، زمان را از دست ندهید و کلماتی که مردان دوست دارند بشنوند را به آن‌ها بگویید. نظر شما چیست؟ اگر اطلاعاتی در مورد کلمات مورد علاقه مردان دارید که می‌تواند برای خوانندگان مفید واقع شود، آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همچنین شاید برای شما خواندن مطلب “شناخت مردان از روی چهره و پهنای صورت” جالب باشید که می‌توانید آن را در انگیزه بخوانید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید