طالع بینی متولدین تیر با مهر؛ آیا یک مهرماهی با یک تیرماهی می‌سازد؟

متولدین تیر و مهر اغلب به دلایل واضح سازگاری بالایی با یکدیگر ندارند و در نگاه اول، بسیاری از موارد این حقیقت را تأیید می‌کنند. علائم زودیاک متولدین مهر و تیر نسبت به یکدیگر بسیار متفاوت است.

سازگاری تیر با مهر

مهرماهی‌ها انسان‌هایی هستند که از عشق به دوستان جدید لذت می‌برند، در حالی که تیرماهی‌ها بیشتر صادق و رک هستند، تعدادی محدود دوست قدیمی دارند و به ارتباط با دوست جدید مقاومت نشان می‌دهند. مهر و تیر دنیا را به طور متفاوت می‌بینند و از زمان آزاد خود نیز به صورت متفاوت استفاده می‌کنند. به همین ترتیب، یک مهرماهی ممکن است یک تیر را به عنوان یک خودشناس مرموز ببیند که هرگز از پوست خود بیرون نمی‌آید. به عبارتی دیگر، احتمال تطبیق تیر و مهرماهی بسیار پایین‌تر از سایر ماه هاست.

اما همه احتمالات برای این دو ماه از دست نرفته است! هر دو مهرماهی و تیر ارزش روابط عمیق و پایدار را ارزیابی می‌کنند، بنابراین وقتی این دو تلاش می‌کنند رابطه‌ای با یکدیگر بسازند، اغلب رابطه ای بسیار قوی تشکیل می‌دهند.

جدول سازگاری متولدین تیر با مهر

زمینه سازگاری تیر با مهر
صداقت کم
اعتماد زیاد
قدرت ارتباط کم
عشق و احساس متوسط
علایق کم
سازگاری کلی کم

آیا یک مرد تیرماهی و یک زن مهرماهی (یا بالعکس) می‌توانند رابطه عاشقانه موفقی داشته باشند؟

تا حدودی بله! تطابق تیر و مهر در روابط عاطفی متوسط است. هر دو نیاز به عشق را احساس می‌کنند و رابطه نزدیک و اخلاقی می‌خواهند. همچنین هر دو تلاش می‌کنند تا مطمئن شوند که افرادی که به آنها اهمیت می‌دهند خوشحال هستند، که این امر اغلب منجر به روابط مهربان و خوشبخت می‌شود. تفاوت‌های آنها هم می‌تواند در اینجا به آنها کمک کند. مهرماهی‌ها اعتماد به نفس را وارد یک رابطه می‌کنند، در حالی که تیرماهی‌ها از حس هیجان و شادی که مهرماهی‌ها می‌توانند به روابط بیاورند، لذت می‌برند.

با این حال، نحوه رفتار این دو نشانه در روابط می‌تواند منجر به مشکلات شود. مهرماهی‌ها، به عنوان نشانه‌های آبی زودیاک، بیشتر توسط قلب‌شان تصمیم می‌گیرند، و احتیاج دارند که بتوانند احساسات خود را بیان کنند و حس کنند که این نیازها برآورده می‌شود.

اما تیرها نشانه‌های زودیاک هوا هستند و بیشتر تحت حکم مغزشان قرار دارند. آنها به عدالت و آرامی ارزش می‌دهند. آنها از آن لذت نمی‌برند که دیگران ناراضی باشند، اما همچنین از آن نمی‌پسندند که افرادی که سعی می‌کنند اختلال ایجاد کنند یا شور و هیجان را آغاز کنند. این تفاوت‌ها می‌تواند موجب شود که مهرماهی‌ها فکر کنند که تیرها سرد و بی‌احساس هستند و تیرها فکر کنند که مهرماهی‌ها عصبانی هستند. بحث در مورد این مشکلات از ابتدای رابطه بسیار حیاتی است زیرا در غیر اینصورت احساس تنفر ایجاد می‌شود. متولدین تیر و مهر هر دو توانایی ایجاد دشمنی و کینه را دارند.

آیا دوستی یک تیرماهی با یک مهرماهی جواب می‌دهد؟

این دو نشانه زودیاک می‌توانند دوستان نزدیکی بسازند، اما این کار نیازمند تلاش طرفین است، و باید خود را برای اختلافات احتمالی آماده کنند. چالش اولیه که تیرماهی‌ها و مهرماهی‌ها احتمالاً با آن روبرو می‌شوند، تعداد دوستانی است که باید با آنها زرابطه داشته باشند.

تیرماهی‌ها ترجیح می‌دهند با گروه‌های کوچک و محدود از دوستانی که مدت زمان زیادی همدیگر را می‌شناسند، رابطه داشته باشند. در حالی که مهرماهی‌ها دوست دارند با گروه‌های بزرگ و شلوغ دوستان خود وقت بگذرانند.

تیرها ارزش قائل شدن برای روزگار قدیم و سنت‌ها را دوست دارند، در حالی که مهرماهی‌ها از تجربیات جدید لذت می‌برند. پیدا کردن چیزی که این دو نشانه را راضی می‌کند، ممکن است چالشی باشد، اما قطعاً قابل انجام است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید