فال ابجد روزانه سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال ابجد بر اساس ماه تولد شما

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
این روزها بهترین زمان برای انجام معاملات تجاری است. نگران نباش که در همه زمینه‌های مادی سود خواهی کرد. اگر به دنبال کسب مال حلال باشی تمام کارهای تو روبه راه خواهند شد. سفری که در پیش داری را به تعویق نینداز چرا که از آن سود خواهی برد. با توکل به خدا گره از کار و مشکلاتت برطرف خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب آ ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بزودی به مراد دلت خواهی رسی. ایام خوب و خوشی در راه است. بهتر است با توکل به خدا تشویش و نگرانی را از دل خارج کنی. اگر در این روزها دچار مشکلات مالی شده‌ای به زودی برطرف خواهد شد ولی برای رسیدن به پول بیشتر باید صبور باشی.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آآج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
بهتر است از جنگ و دعوا دست برداری که نتیجه آن فقط دردسر اضافی است. اگر فکر بد یا مکر و حیله‌ای در سر داری از انجام آن حذر کن. خدا را شاهد و ناظر اعمالت بگیر و سعی کن اخلاقیات را زیر پا نگذاری. صدمه و خسارتی در نزدیکی توست. بهتر با صدقه و کمک به فقرا آن را از خود دور نمایی.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: آ‌‌ آ ‌آ‌
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به زودی شخصی به جمع خانوادگی شما اضافه خواهد شد. دوستان خوبی داری که به وقت نیاز می‌توانی از آن‌ها کمک بگیری و مشورت کنی. در چند روز آینده منتظر شنیدن خبر خوشحال کننده‌ای باش. اگر آرزو و نیتی در سر داری و برای آن فال گرفته‌ای محقق خواهد شد. سعی کن در زندگی کمی ریسک کرده و از نظم زندگیت فاصله بگیری.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: د ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را انجام بده چرا که طالعت روشن است. کارها بر وفق مراد است و به چیزی که در طلب آنی خواهی رسی. در صورت مشاهده پیشنهاد مالی و تجاری، آن را قبول کن. انجام این معامله سود کلانی برایت خواهد داشت. از طرف شخص مهمی به مجلس بزرگی دعوت می‌شوی. از این مصاحبت با بزرگان نهایت استفاده را انجام بده.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: آ ب آ
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
هر چند که کارهایت به زودی سر و سامان می‌گیرد ولی این روزها طالعت چندان روشن نیست. تنها با همت و اراده خود می‌توانی به آنچه که طالب آنی برسی. به جز خداوند بر کس دیگری تکیه نکن. بهتر است در زندگی از بدگویی دیگران دوری کنی چرا غیبت و بد ذاتی نتیجه‌ای چز دردسر در آینده نخواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: د د ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که در سر داری خوب است ولی به زودی به نتیجه نخواهد رسید. صبور باش و تا چهل روز دیگر شکیبایی کن. خداوند پاداش صبر و بردباری تو را خواهد داد. آنچنان گشایشی در زندگی برایت رخ خواهد داد که خودت هم انتظارش را نداری. بر سر دو راهی مانده‌ و باید تصمیم مهمی بگیری. نگران نباش که هر تصمیمی بگیری در آن موفق خواهی شد.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: د آ ج
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
طالع بسیار روشنی داری. به زودی دست به هر چیزی بزنی طلا شده و از آن سود خواهی برد. اینجاست که نباید از یاد خدا و گذشته خود غافل شوی. اگر مسافری داری به زودی خبری نیکو از آن خواهی شنید اگر گمشده‌ای داری پیدا خواهد شد. با توکل به خدا این روزهای خوش را سپری کرده و از آنچه نصیبت می‌گردد به دیگران نیز کمک کن.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ب د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع روشن و نیکویی داری. درهای رحمت الهی به زودی به رویت باز شده و می‌توانی از آن‌ها بهره ببری. نگران نباش که به عزت و مقام نیکویی خواهی رسی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن که خیر تو در آن است.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج ا ج
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
برای آنچه که فال گرفته‌ای باید صبور باشی. صبر و بردباری رمز رسیدن به مرادی است که در دل داری. افرادی در تلاش برای تخریبت هستند نگران نباش که موفق نخواهند شد. خودت را عقل کل می‌دانی و بدون مشورت با دیگران رفتار می‌کنی. بهتر است این رفتار بچه‌گانه را کنار بگذاری تا عاقبت به خیر شوی.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: ج د ب
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
طالع چندان روشنی برایت پیش بینی نمی‌شود. بهتر است در این دوره زمانی از انجام هر گونه معامله تجاری دوری کنی چرا که ضرر خواهی کرد. از قصد و نیتی که برای آن فال گرفته‌ای صرف نظر کن. مراقب فتنه اطرافیان باش تا این روزهای سخت هم سپری شود. شک نداشته باش که بعد از هر سختی آسانی است.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: ب د ج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
برای رسیدن به نیتی که در دل داری باید صبور باشی. شتاب و تعجیل در انجام هر کاری را کنار گذار چون پشیمان می‌شوی. توصیه می‌شود از قصدی که داری فاصله بگیر. از رنجاندن دیگر و کسب مال حرام دست بردار. اگر به همین ترتیب ادامه دهی عاقبت خوشی در انتظار نخواهد بود. از یاد و توکل به خدا غافل نباش.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید