فال قهوه امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ته فنجان قهوه چه خبر است؟

فال قهوه نوعی طالع بینی برای پیش بینی یا دریافت نگرش درباره بخت و اقبال است. به یاد داشته باشید که فال قهوه فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت. در این پست با فال قهوه روزانه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: ویلا

ویلا نمادی از اراده درونی و ارتباط میان ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه شماست. از این رو، دیدن ویلا در فال قهوه بدین معناست که شما در حال حاضر با مسائل و مشکلات بسیاری در زندگی مواجه هستید و دارید از تمام توان و قدرت خود برای برطرف کردن آن‌ها استفاده می‌کنید. به علاوه، ویلا می‌تواند نمادی از احساسات یا یک خانواده خوشبخت هم باشد.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: ستون

ستون نمادی از ثبات، قدرت و سختکوشی است. دیدن ستون در فنجان قهوه بدین معناست که کار، روابط و به طور کلی زندگی شما وضعیتی ثابت و پایدار داشته و با مشکلی مواجه نیستید. هرچند ممکن است به دلیل کار و تلاش زیاد احساس خستگی کنید. اکنون که وضعیت شما پایدار است، ممکن است دیگران امید به کمک و حمایت شما داشته باشند.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: گل رز

گل رز نمادی از خوشبختی، همدلی، موفقیت، طول عمر و ثروت است. گل رز می‌تواند همچنین نشانگر ازدواج یا معشوقی جدید باشد.  

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: موتور سوار

موتور سوار نمادی از شانس، محافظت، خلاقیت و شور و نشاط است. مشاهده موتور سوار در فال قهوه بدین معناست که هر کاری که انجام دهید، با موفقیت همراه خواهد بود.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: مکعب

نقش مکعب در فال قهوه نشان می‌دهد که ممکن است آسیب و زیانی دیده باشید که برای مدتی بر زندگی شما سایه افکنده است. توجه داشته باشید که نماد مکعب با محافظت در ارتباط است. شما در مواقع سختی و برای دفاع از خود، حصاری محافظ در اطراف خود ایجاد کرده اید.  

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی

نقش ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی در فال قهوه به معنای دعوا، نزاع و جر و بحث با دیگران است. شما ممکن است با یکی از نزدیکان خود دعوا کنید. هر چند این مشاجره کوتاه مدت خواهد بود. سعی کنید از وضعیت‌هایی که ممکن است منجر به اختلاف یا دعوا شوند، دوری کنید.  

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: ماهی

از آنجایی که ماهی در آب زندگی می‌کند، این نماد چه در تعبیر خواب ماهی و چه در فال، با احساسات، ضمیر ناخودآگاه، درمان و تطهیر در ارتباط است. دیدن ماهی در فال قهوه به این معناست که شما با استقلال و هدف مشکل دارید. مشاهده ماهی در آب نشان می‌دهد که شخصی مانع از تحقق یک هدف خواهد شد. دیدن بیش از یک ماهی، خوش یمن است. ماهی همچنین می‌تواند نشانه باروری باشد.  

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: سگ

نماد سگ نشان می‌دهد که در هر شرایطی می‌توانید بر روی توصیه و کمک دوستان خود تکیه کنید. اگر سگ خوابیده یا دراز کشیده باشد، این حالت نشان دهنده آرامش و امنیتی است که در اطراف شما وجود دارد. اما اگر سگ پارس می‌کند یا فعالیتی انجام می‌دهد، نشان دهنده فرصت و موقعیتی برای کار و عملکرد دوستان شماست. اگر تصویر سگ با توده‌ها و خط‌هایی احاطه شده باشد، این حالت نشان می‌دهد که دوستانتان از حسادت فردی که لایق رازداری شما نیست، رنجیده و دلسرد می‌شوند. اگر این تصویر در انتهای فنجان باشد، یک دوست دچار مشکل شده است. مشاهده سگ در فنجان قهوه مرتبط با روابط شماست. نقش سگ نشان می‌دهد که فرد منفی بافی در اطراف شما حضور دارد که انرژی شما را تحلیل می‌برد. تنها راه فرار از این وضعیت این است که با قدرت تمام به افکار مثبت فکر کنید. این شخص برده خواسته‌های خود است. چنین افرادی به جای اینکه به بهترین شکل و روش عمل کنند، سعی در کنترل دیگران دارند.  

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: طاووس

طاووس نمادی از لوکس بودن، غرور و شکوه و جلال است. یک طاووس با دم باز شده به طور روشن خبر از دستیابی به ملک و املاک می‌دهد. اگر شکل طاووس با نقطه‌هایی محصور شده باشد نشان دهنده یک زندگی لوکس است. اگر یک حلقه در نزدیکی آن باشد، ازدواجی متمولانه در پیش است. همچنین وجود ابر یا مقدار زیادی برگ در پایین فنجان نشان دهنده آن است که غرور و اهمیت دادن زیاد به ظاهر اشیا باعث ایجاد مشکل خواهد شد. طاووس پرنده‌ای است که به طور طبیعی دم رنگارنگ خود را را برای به رخ کشیدن سلطه، بلوغ و جذابیت جنسی به نمایش می‌گذارد.‌

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: صورت

مشاهده صورت در فال قهوه بدین معناست که احساسات شما تحت آزمایش قرار خواهند گرفت. ممکن است هویت و شخصیت شما مورد حمله قرار گرفته و مجبور شوید دوباره آن را پرورش دهید.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: مجسمه

مجسمه نمادی از اندیشه، خیال و تدبیر است. از این رو، دیدن مجسمه در فال قهوه بدین معناست که شما باید بر روی ایده‌هایی که آماده بهره برداری هستند، شروع به کار کنید.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: کفش پاشنه بلند

همانطور که تعبیر خواب کفش پاشنه بلند راهی که فرد در زندگی برمی گزیند، می باشد، دیدن دیدن کفش پاشنه بلند در فال قهوه نیز نمادی از سفر یا یک شروع جدید یا نشانی از واقعه و بروز یک ارتباط جدید است.    دیدن کفش پاشنه بلند تزیین شده: موفقیت در کارهای آتی دیدن کفش پاشنه بلند کژوال و پیاده روی: موفقیت در کارهای گروهی مشاهده کفش پاشنه بلند بنددار: احتمال ایجاد یک رابطه جدید پنجه کفش پاشنه بلند به سمت دسته فنجان باشد: اخراج یا رانده شدن از جایی حاله ای در نزدیکی کفش پاشنه بلند باشد: اتمام کار با خوشی و رضایت کفش پاشنه بلند یا چکمه در فال قهوه واضح باشد: حفاظت و ایمنی از خطر کفش پاشنه بلند بدشکل و پاره پوره باشد: رسوایی و بدنامی 

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید