طالع بینی | با انتخاب یک نماد جادویی راهنمای مشکلات خود را دریافت کنید!

با دیدی باز نماد مورد نظر خود را انتخاب کنید و خود را برای کشف معانی عمیق‌تر که می‌توانند شما را در فهم بهتر خود و حل مشکلات پیش رو یاری دهند

از زمان‌های باستان، شمن‌ها به خاطر داشتن دانش، خرد و شهودی عمیق در سراسر جهان مورد احترام بوده‌اند. اعتقاد بر این است که شمن‌ها به اسرار عمیقی در مورد خلقت جهان، هدف وجودی انسان‌ها و سایر موضوعات مهم دسترسی داشته‌اند، که این دانش از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است.

تست شخصیت شناسی تصویری

در انگیزه بخوانید: در این آزمون، پنج نماد شمنی ارائه شده است که هرکدام نمایانگر عناصر، انرژی‌ها و حکمت‌های خاصی هستند. شما دعوت می‌شوید تا یکی از این نمادها را بر اساس شهود خود انتخاب کنید. این انتخاب می‌تواند نشان دهنده بخشی از شخصیت شما باشد که شاید تاکنون به آن توجه نکرده‌اید.

انتخاب کنید و به خود اجازه دهید تا شهود شما راهنمایتان باشد. نمادی که جلب توجه می‌کند می‌تواند بینشی در مورد مسائلی که در حال حاضر با آنها دست و پنجه نرم می‌کنید، ارائه دهد و راه حل‌هایی نوین به شما پیشنهاد کند. این نمادها می‌توانند به عنوان ابزاری برای فهمیدن عمیق‌تر احساسات، تمایلات و مسیر شخصی شما عمل کنند.

بنابراین، با دیدی باز نماد مورد نظر خود را انتخاب کنید و خود را برای کشف معانی عمیق‌تر که می‌توانند شما را در فهم بهتر خود و حل مشکلات پیش رو یاری دهند، آماده سازید. این تجربه نه تنها می‌تواند به شما کمک کند تا بینش‌های جدیدی در مورد خود کسب کنید بلکه می‌تواند به عنوان یک قدم در مسیر خودشناسی و رشد شخصی عمل کند.

برای مشاهده نتیجه تست به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شماره ۱

برای بهبود کیفیت زندگی خود باید خود را از چیزهای غیر ضروری رها کنید. اینها می توانند افراد سمی، چیزهای قدیمی، خاطرات، احساسات منفی و غیره باشند.

برای حل مشکل خود به انرژی زیادی نیاز دارید، اما آن را صرف “قدیمی” می کنید. از شر آن خلاص شوید و ببینید چقدر سریع اوضاع بهبود می یابد. یاد بگیرید که چگونه چیزهایی را که منسوخ شده است رها کنید. سپس به طور خودکار لحظات شاد جدیدی را به زندگی خود دعوت خواهید کرد.

شماره ۲

دیگران مانع از حل مشکل شما می شوند. ناخودآگاه می دانید که برخی از افراد حلقه درونی شما را به پایین می کشانند، اما به دلایلی نمی توانید رابطه خود را با آنها قطع کنید. شما به سرعت به مردم وابسته می شوید، بنابراین از همه قدردانی می کنید. اما برای حل مشکلات باید یاد بگیرید که به خودتان تکیه کنید.

شاید برای شما مفید باشد: تست شخصیت تصویری: زود بگو اولین چیزی که دیدی چیه تا بگم تو سری خوری یا رهبر!

شماره ۳

برای حل مشکل خود، باید اینقدر با غریبه ها صادق نباشید. آیا می دانید که “خوشبختی سکوت را دوست دارد”؟ هر بار که می خواهید چیزی را با افرادی که برای جلب اعتماد شما وقت نداشته اند به اشتراک بگذارید، این را با خود تکرار کنید. زبان های شیطانی و افراد سمی می توانند بیشتر از آنچه فکر می کنید به شما آسیب برسانند. فاصله اجتماعی را حفظ کنید. صمیمی ترین چیزهای خود را فقط با نزدیک ترین افراد به اشتراک بگذارید.

شماره ۴

فاقد انگیزه برای حل مشکلات شما به اندازه کافی تلاش نمی کنید زیرا واقعاً نمی دانید که چرا این کار را انجام می دهید. شاید شما طبق اصول دیگران زندگی می کنید. این سوال را از خود بپرسید: ”  من دقیقاً چه می خواهم  ؟” هنگامی که پاسخ را فهمیدید، حرکت به جلو برای شما آسان تر خواهد بود.

شماره ۵

برای حل مشکلات خود باید انعطاف پذیرتر شوید. شما ناخودآگاه سعی می کنید از افرادی که می توانند به شما در حل مشکلات کمک کنند، فاصله بگیرید. از دلبستگی و احساس قدردانی می ترسید. اما برای رسیدن به نتیجه باید همکاری کنید.

آیا این تست برای شما مفید بود؟ تا چه اندازه از روش مقابله با موقعیت های مختلف آگاه شدید؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید