فال ابجد روزانه جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال ابجد بر اساس ماه تولد شما

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نتیجه فال به نسبت خوب است ولی عالی نیست. اگر فرد راحت طلبی هستی برای آنچه که فال گرفته ای منصرف شو چرا که نتیجه آن قطعا پشیمانی است. زنی با قد کوتاه و چهره‌ای سفید در تلاش برای فریب توست، مراقب باش که در دام او گرفتار نشوی. قصد سفری کرده‌ای که بهتر است دو هفته آن را به تعویق بیندازی. این روزها از نظر روحی حال و روز خوبی نداری، زمان سریع می‌گذرد و فرصت‌ها از دست می‌رود پس غصه چرا؟ به خدا توکل کن که همه چیز در دست اوست.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ ج ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نتیجه فالت به طور کلی خوب است. با توکل به خدا برای نیتی که در دل داری تلاش کن و بر تصمیمت مصمم باش. گشایشی در رزق و روزی برایت فراهم است ولی به دلیل آزرده خاطر کردن یکی از اطرافیانت از این نعمت بی‌نصیب مانده‌ای. بهتر است برای عذرخواهی از او قدم بگذاری. از همنشینی با افراد تنگ نظر دوری کن و به خدا پناه ببر تا از شرشان دور بمانی.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب ج د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
اوضاع خوبی داری به شرط اینکه راز دلت را برای نامحرمان بازگو نکنی. عده‌ای منتظر فرصت برای ضربه زدن به تو هستند. بسیار مراقب رفتارت با دیگران باش. نگران پول‌هایی که از دست داده‌ای مباش چرا که با توکل به خدا دوباره بدستشان می‌آوری. مطمئن باش که روزهای بسیار بهتری در انتظارت هست.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب آ ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بزودی به مراد دلت خواهی رسی. ایام خوب و خوشی در راه است. بهتر است با توکل به خدا تشویش و نگرانی را از دل خارج کنی. اگر در این روزها دچار مشکلات مالی شده‌ای به زودی برطرف خواهد شد ولی برای رسیدن به پول بیشتر باید صبور باشی.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب د آ
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
به طور کلی اوضاع خوب است ولی همه چیز آنگونه که فکر می‌کنی پیش نخواهد رفت. از آنچه که قصد انجامش را داری دوری کن چرا که قطعا از کرده خود پشیمان می‌شوی. نزدیک به دو سال است که چرخ کار روی غلتک نیفتاده است، توکل به خدا کن تا از این بی‌برکتی رهایی یابی. تنها خداست که صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ب ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
صبر پیشه کنید تا نیتتان برآورده گردد. به قول قدیمی‌ترها عجله کار شیطانه و با آن نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید. اگر منتظر شنیدن خبر از جانب شخص خاصی هستید، به زودی خبر از او به شما می‌رسد. قصد فروش کالا یا ملکی را دارید، بهتر است صبر کنید و این فروش را به تعویق بیندازید. نگران اوضاع آینده نباش که با توکل به خدا آینده در دستان توست.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: د آ ب
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
از انجام کاری که در ذهن داری بپرهیز چرا که هیچ خیری برای تو در آن نیست. رنج و آسیبی که این روزها تو را درگیر کرده ناشی از حسادت و تنگ نظری دیگران است. صبر پیشه کن تا خداوند گره از کارت باز کند. رازی در دل داری که نباید آن را برای کسی بازگو کنی. به خدا توکل کن تا هر انچه به صلاحت هست رقم خورد.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: آ د آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به دلیل داشتن طالع روشن و نیکو، اکنون زمان مناسبی برای معامله‌های پر ریسک است. به لطف خدا زندگیت سر و سامان گرفته و سختی‌ فرسنگ‌ها از تو دور خواهند شد. اگر مسافری در سفر داری به سلامت باز خواهد گشت. از انجام چند کار هم زمان نترسید، شما می‌توانید همه را با هم مدیریت نمایید. شرایط با تو موافق است و به مقصودت می‌رسی. 

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: د ج آ
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
گرفتاری‌ها و مشکلات رهایت نمی‌کنند. به چه کنم چه کنم افتاده‌ای و نمی‌دانی راه درست چیست. تنها راه نجات توکل به خدا و دوری از امور دنیوی است. حتی این نیتی که برای آن فال گرفته‌ای هم خوب نیست و در آینده زندگی را برایت تلخ خواهد کرد. پس بهتر است صبوری کنی تا در آینده گشایشی در کارت شکل گیرد.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د ج ج
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
طالعت بسیار روشن است. این روزها هر کاری را که شروع کنی نتیجه آن نیکوست. به زودی به چنان موفقیتی می‌رسی که دیگران به تو حسادت خواهند کرد. اگر گم شده‌ای داری پیدا خواهد شد. اخبار خوشحال کننده‌ای به تو می‌رسد که ورق زندگیت را برمی‌گرداند. صبور باش و شتاب در کار را کنار گذار.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ب ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بهتر است دریا دل باشی و دلخوری‌های کوچک و بزرگ را کنار گذاری. درهای رحمت الهی به رویت گشوده خواهند شد و روزی تو افزایش می‌یابد. هرگز در زندگی متکبر و مغرور نباش تا خداوند کارهایت را رو به راه کند. اگر قصد سفر کرده ای آن را انجام بده چرا که برای تو سود و منفعت خواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ب د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
از جایی که فکرش را هم نمی‌کنی روزی حلالی بدستت می‌رسد. بهتر است قدردان این نعمت و امداد غیبی باشی. خیانت و دورویی را کنار گذار چون به شدت از آن آسیب و صدمه می‌بینی. از سفر دراز و طولانی پرهیز کن چرا که به رنج و زحمت بسیار خواهی افتاد. مراقب رفتار اطرافیانت باش سعی کن با بی‌تفاوتی از کنارشان عبور کنی.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید