پیش بینی آینده: یه تصویر انتخاب تا بفهمی تو آینده چه اتفاقی برات رخ میده!

آیا دوست دارید درباره آینده خود اطلاعاتی کسب کنید؟ با ما همراه باشید.

آیا دوست دارید درباره آینده خود اطلاعاتی کسب کنید؟ با ما همراه باشید.

تست شخصیت شناسی و آینده نگری

در انگیزه بخوانید: در این لحظات پر از عدم قطعیت و تردید، گاهی اوقات لازم است که به جای استفاده از منطق سخت و خشک، به صدای درونی‌مان گوش دهیم و از حس شهودی‌مان پیروی کنیم. این تمرین شهودی که در قالب انتخاب یکی از سه عکس ارائه می‌شود، فرصتی است برای تمرکز دوباره و بازیابی آرامش درونی در میان آشفتگی‌های بیرونی.

هر کدام از این سه تصویر، ممکن است نمادی از یک حالت ذهنی، یک امکان پنهان، یا یک پیام مهم باشند که می‌تواند به شما در درک بهتر خود و احساسات‌تان کمک کند. وقتی به تصاویر نگاه می‌کنید، از خود بپرسید: کدام یک بلافاصله توجه شما را جلب می‌کند؟ کدام یک احساسی قوی در شما برمی‌انگیزد یا شما را به نحوی جذب می‌کند؟

پس از انتخاب تصویر، به توضیحات زیر آن توجه کنید. این توضیحات می‌توانند بینش‌هایی درباره‌ی چرایی جذابیت آن تصویر برای شما ارائه دهند و ممکن است شامل پیام‌هایی باشند که به شما کمک می‌کنند تا درک بهتری از حالت فعلی خود پیدا کنید. شاید این تصاویر و توضیحات به شما کمک کنند تا احساسات ناخودآگاه خود را شناسایی کرده و به آن‌ها پاسخ دهید.

این فرایند نه تنها یک تمرین شهودی است، بلکه می‌تواند به عنوان یک مرحله مهم در خودشناسی عمل کند، که در آن شما با پذیرش و اعتماد به حس درونی خود، قدمی برای فهم بهتر و عمیق‌تر خود بردارید. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا آرامش بیشتری در زندگی خود احساس کنید و مسیری روشن‌تر پیش روی خود ببینید.

برای مشاهه نتیجه تست به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

۱. قدرت

قدرت و منابع شما در درجه اول در چیزی است که شما را احاطه کرده است. از جستجوی کمک در جایی بیرون دست بردارید. به آنچه در شما و اطرافتان است توجه کنید.

قدرت شما خودتان هستید.

هر چیزی که نیاز دارید، از قبل دارید. فقط به خودتان ایمان داشته باشید و قدرت های درونی شما به روش هایی که هرگز تصور نمی کردید فعال می شوند.

اگر شما فردی هستید که عادت دارید بگویید: «اگر نبینم، باور نمی‌کنم»، به شما می‌گویم که در واقع برعکس است. وضعیت این است: “اگر آن را باور نکنی، آن را نخواهی دید.” و اگر واقعاً آن را بجوید، حقیقت در هر افسانه ای نهفته است: برای تبدیل شدن به یک شعبده باز، باید باور داشته باشید که در اصل امکان پذیر است.

شاید برای شما مفید باشد: تست شخصیت: یه کوه رو انتخاب کن تا بگم دنبال آرامشی یا ماجراجویی؟

۲. امید

هر کاری که در زندگی انجام داده اید مانند یک بومرنگ به شما باز خواهد گشت.

زندگی منصفانه و صادقانه است. هر چه به او بدهید، او با بهره به شما پس می دهد.

شما فقط برای خودتان زندگی کرده اید – به این کار ادامه دهید. اگر به دیگران بدهید، پاسخ کاملی از کائنات دریافت خواهید کرد.

آنچه را که زندگی سخاوتمندانه به شما ارائه می دهد را بپذیرید و بدانید که نباید آن را رد کنید یا از اینکه مجبور خواهید بود برای آن هزینه کنید احساس خجالت یا ترس کنید. از آنجایی که این به شما داده شده است، به این معنی است که شما قبلاً آن را در سطحی از زندگی خود به دست آورده اید. این تست شخصیت در مجله انگــیزه منتشر شده است هر گونه کپی برداری ممنوع است.

۳. فراوانی

شما فردی بسیار شاد و خوش شانس هستید. اگر این را احساس نکنید، پس هدف خود را در این دنیا متوجه نمی شوید. از کائنات بخواهید این را به شما نشان دهد و شروع به برداشتن گام در جهت اجرای آن کنید.

اگر اتفاقی در اطراف شما می افتد که باعث می شود به شانس خود شک کنید، به یاد داشته باشید که اگر اکنون اتفاقی به این شکل رخ دهد، به دلایلی آن چیزی است که در حال حاضر خوب است.

از این گذشته، افرادی که در ۱۱ سپتامبر برای کار در ساختمان مرکز تجارت جهانی دیر آمده بودند نیز معتقد بودند که همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود، زیرا آنها دیر کرده بودند و بنابراین احتمالاً از سرنوشت برای شرایط تشکر کردند.

ما نمی دانیم که چرا این اتفاق در حال حاضر خوب است، اما بدانید که هر اتفاقی که می افتد شما را به نقطه ای که باید به آن برسید هدایت می کند.

زندگ پر از فراز و نشیب است و شما باید برای زندگی زیبا تر برای آن تلاش کنید. هر چی که نتیجه این تست بود ممکن است برای شما مفید باشد پس نتایج را دست کم نگیرید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید