تست شخصیت: اولین چیزی که در تصویر ببینی کامل شخصیتت رو برای همه رو میکنه!

شخصیت شما چگونه است ؟ چه شناختی از شخصیت خود دارید؟

شخصیت شما چگونه است ؟ چه شناختی از شخصیت خود دارید؟

شناخت شخصیت و آنچه واقعاً ما را تعریف می‌کند، یک سفر مداوم و گاه پیچیده است. هر روز با موقعیت‌هایی روبرو می‌شویم که لایه‌های جدیدی از شخصیت ما را آشکار می‌کنند، بعضی از این لایه‌ها شاید حتی برای خودمان نیز ناشناخته باشند. آزمایش بصری که در اختیار شما قرار می‌دهم، ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا به بینش عمیق‌تری نسبت به شخصیت خود دست یابید. این آزمایش شما را تشویق می‌کند که به تصویری خیره شوید و بدون پیش‌داوری به نخستین چیزی که جلب توجه شما می‌کند، پاسخ دهید.

شاید برای شما مفید باشد:تست شخصیت شناسی: یه گلوله نخ انتخاب کن تا مسیر زندگیت مشخص بشه!

تست شخصیت شناسی تصویری

پروسه انجام این تست بسیار ساده است: فقط نیاز است که چند ثانیه به تصویر معینی نگاه کنید و آنچه را که در نظرتان برجسته است شناسایی کنید. اما پذیرش نتایج، بخشی است که ممکن است چالش‌برانگیز باشد، به‌خصوص اگر نتیجه انتظارات شما را برآورده نکند یا جنبه‌ای ناخواسته از شخصیت شما را آشکار سازد.

هنگامی که به تصویر نگاه کردید و موردی که توجه شما را جلب کرد شناسایی کردید، به آن وفادار بمانید. این صداقت در پاسخگویی است که معنی دقیق تر و صادقانه‌تری را درباره خود شما ارائه می‌دهد. مرحله بعدی این است که به تفسیر نتیجه‌ی آزمایش بپردازید که درک بهتری از خصوصیات و روحیات شما ارائه خواهد داد.

در نهایت، این آزمایش نه تنها یک فرصت برای شناخت بیشتر خود است، بلکه می‌تواند به عنوان یک پنجره به نقاط قوت و ضعف شما عمل کند و شما را در مسیر رشد و توسعه‌ی شخصی قرار دهد. پس با ذهنی باز و آماده برای کشف، به این تجربه نگاه کنید و از فرآیند یادگیری لذت ببرید.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، فقط باید به نمودار نگاه کنید. زمان را برای تجزیه و تحلیل جزئیات و تلاش برای دریافت پاسخ تلف نکنید.  در مرحله بعد، از شما دعوت می کنم تا در مورد اینکه انتخاب این مورد برای شما چه معنایی دارد، مطالعه کنید.

برای مشاهده نتیجه به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

اقیانوس:  اگر اولین چیزی که دیدید دریا بود، به این معنی است که شما فردی هستید که با وجود روزهای سخت، به قول معروف “نور در تونل” همیشه راه حلی پیدا می کنید. بلند شدن همیشه آسان نیست، با این حال، کم کم قوی تر می شوید و به کسی اجازه نمی دهید درخشش شما را کمرنگ کند.

برگ:  گاهی آنقدر روی مشکلات تمرکز می کنید که بیرون از موقعیت را نمی بینید. شما تمایل دارید که در افکار منفی خود غرق شوید و چیزهای شگفت انگیزی را که زندگی ارائه می دهد کنار بگذارید، سعی کنید از لحظات فراموش نشدنی قدردانی کنید و به یاد داشته باشید که همه چیز در دستان شماست.

صدف:  معمولاً سعی می کنید از هر لحظه سختی فرار کنید، علاوه بر این، فقط روی خودتان تمرکز می کنید، تا از خودتان مراقبت کنید و این بد نیست، اما زمانی می رسد که دیگر نمی توانید آن را تحمل کنید، بنابراین نمی توانید نمی دانم چگونه بیرون بیایی به یاد داشته باشید، همیشه افرادی هستند که آن را نمی خواهند و به ما کمک می کنند.

پروانه:  شما در واقع از انواع درگیری ها در زندگی خود اجتناب می کنید، وقتی با مشکلی روبرو می شوید، معمولاً آن را در نظر نمی گیرید و به طور عادی به زندگی خود ادامه می دهید، اما وقتی واقعاً موقعیت را تجزیه و تحلیل می کنید، گاهی متوجه می شوید که موضوع همین است. اغراق آمیز شما در انجام اقدامات و اقدامات مربوطه با تأخیر مواجه شده اید.

آیا با مواردی از ویژگی های شخصیتی خود آشنا شدید؟ با سایر موارد در زمینه روانشناسی شخصیت با ما همراه باشید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید