فال قهوه امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فنجان قهوه به شما چه میگوید؟

فال قهوه نوعی طالع بینی برای پیش بینی یا دریافت نگرش درباره بخت و اقبال است. به یاد داشته باشید که فال قهوه فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت. در این پست با فال قهوه روزانه جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: چمدان

چمدان نمادی از سفر یا نگرانی درباره دستاورد‌ها و کار‌های نیمه تمام است. از این رو، دیدن چمدان در فال قهوه بدین معناست که شما باید برای رسیدن به خواسته‌های خود دست به کار شوید. هرچند ممکن است در این راه فرصت تغییر یا نبوغ خلاقانه خود را از دست بدهید. به علاوه، چمدان می‌تواند نشان دهنده خطرات پنهانی باشد که باید قبل از انجام هر کاری، آن‌ها را شناسایی کنید.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: هفت تیر

هفت تیر نمادی از عصبانیت، پرخاشگری و خشم نهفته است. دیدن هفت تیر در فال قهوه بدین معناست که شما ممکن است از روی عصبانیت، کاری انجام داده باشید و اکنون دیگران از دست شما خشمگین شده اند و شما در تلاش هستید تا از خود در برابر این خشم و ناراحتی محافظت کنید. بهتر است قبل از اینکه میان شما و دوستانتان، نفرت و خصومت ایجاد شود، موضوع را حل کنید.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: هاون

هاون نمادی از نیروی مردانگی است که با کمک آن می‌توانید مشکلات را برطرف کنید. از این رو مشاهده هاون در فال قهوه بدین معناست که شما توانایی لازم برای حل مشکلات را داشته و می‌توانید در برنامه‌های خود تغییراتی ایجاد کنید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: صدف

نماد صدف نشانگر این است که شما بدون دلیل خاصی احساس می‌کنید که در خطر هستید. این نماد همچنین نشان دهنده ناامیدی در جلب توجه فرد مورد علاقه تان است؛ ثروتی که پس از درگیری با خانواده به دست آمده، نشانه‌ای از بروز تغییر در زندگی شماست. مشاهده صدف در فال قهوه بدین معناست که شما درگیری‌ها و کشمکش‌هایی با خانواده خود دارید، اما در نهایت می‌توانید این قضیه را پشت سر بگذارید. با این کار پیوندی محکم میان شما و کسی که دوستش دارید، ایجاد خواهد شد. تنها کاری که در حال حاضر باید انجام دهید این است که خشم و عصبانیت خود را کنترل کنید، زیرا این احساسات فقط باعث درماندگی شما خواهند شد.  

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: ماسک

نماد ماسک نشان‌دهنده احساسات و افکار پنهان است. مشاهده ماسک در فال قهوه بدین معناست که نیت و انگیزه شما نسبت به دیگران قابل احترام و ستودنی است و شما دیگر نمی‌خواهید شخصیت خود را پنهان کنید. زمان قضاوت شما فرا رسیده است. آماده انتقادات باشید.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: پلکان و نردبان

دیدن نردبان در فال قهوه می‌تواند نمادی از پیوند میان خصوصیات جسمانی و روحانی شما باشد. از این رو، مشاهده نردبان در فنجان قهوه برای افرادی که به دنبال درک معنویات هستند، نشانه خوبی است. اگر پلکان یا نردبان کامل نبوده و چند پله از آن‌ها مفقود شده باشد، نشان دهنده بروز مشکلات و تأخیرهاست. مشاهده چنین نردبانی در پایین فنجان قهوه به معنای مشکلات مالی است. دیدن نماد پلکان همچنین نشانگر این است که رسیدن به موفقیت کاملا به خودتان بستگی دارد. با انجام کار درست و سختکوشی مطمئناً به موفقیت خواهید رسید. به طور کلی، نردبان و پلکان نمادهایی مثبت بوده و از لحاظ معنوی و مادی، چیز‌های خوبی را برای شما به ارمغان خواهند داشت.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: فنجان

فنجان که اغلب به صورت پیاله و جام در فال قهوه دیده می‌شود، نشان دهنده جنگ و صلح، اصول مردانه و زنانه، بهشت و زمین و روح و دنیای طبیعی است.  

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: چاقو

چاقو نمادی از مرگ، رهایی، جانفشانی یا اختلاف است. مشاهده چاقو در فنجان قهوه نشان می‌دهد که شما باید خود را از اسارت هر چیزی که شما را گرفتار و درگیر کرده است، آزاد سازید. بهتر است خود را از چیز‌های تفرقه انگیز در زندگیتان که ممکن است منجر به نابودی یا از خود گذشتگی شما شود، رها سازید.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: پاکت نامه

دیدن پاکت نامه در فال قهوه از یک سو می‌تواند بدین معنا باشد که شما فردی منزوی هستید. شما فردی اجتماعی و معاشرتی نبوده و در نتیجه دیگران به سختی شما را درک می‌کنند. از سوی دیگر، اگر فردی خونگرم و اجتماعی هستید، پس مشاهده پاکت نامه در فال قهوه بدین معنا خواهد بود که قرار است تحت تاثیر قرار بگیرید. ممکن است فرصتی مالی بر سر راه شما قرار بگیرد.   

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: استخوان

مشاهده استخوان در فنجان قهوه نشان می‌دهد که اخیراً فرصت‌هایی را در زندگی برای خود مد نظر قرار داده اید. به تازگی تغییری در زندگی شما روی داده که مثبت است. گاهی اوقات اتفاقات گذشته بر روی تصمیمات مهم زندگی ما تاثیر می‌گذارند. استخوان می‌تواند نشانگر این باشد که خاطرات خوبی از دوران کودکی خود ندارید. به جای تمرکز بر روی رویداد‌های منفی گذشته، به اوقات خوشی که داشته اید، فکر کنید.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: شلاق

شلاق نمادی از روابط پیچیده و بغرنج است. از این رو دیدن شلاق در فال قهوه بدین معناست که روابط شما با دوستان و خانواده‌تان کمی پیچیده است که این موضوع می‌تواند منجر به سوء تفاهم و درگیری شود. بهتر است روابط خود را با دیگران بهبود ببخشید.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: زرافه

نقش زرافه در فنجان قهوه‌ی شما می‌تواند بیانگر این باشد که شما بر خواهید خاست و به بلندترین پتانسیل خود دست خواهید یافت. زرافه همچنین نشانه‌ هدیه‌ی بصیرت و روشن‌بینی و به این معنی است که اکنون زمان خوبی برای تمرین استعداد‌های معنوی شما می‌باشد. نقش زرافه اغلب به شما می‌گوید چه زمانی بیشترین توجه را دریافت می‌کنید و چه زمانی بهتر است شکرگزار باشید و به دیگران نیکی کنید. 

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید