فال فرشتگان امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | پیام فرشتگان برای امروز شما

فال فرشته یا فال ملکوتی به تفسیر روایت‌ها و نشانه‌های ظاهری بر اساس باورهای مذهبی و اعتقادات دینی گفته می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال فرشته روزانه جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال فرشته روزانه

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abalidoth
من به شما می‌گویم که تمایلات جنسی شما هدیه‌ای الهی است. این تمایلات، دریچه‌ای به سوی عشق و صمیمیت عمیق با خودتان و دیگران است. از این تمایلات نترسید و آنها را سرکوب نکنید. در عوض، آنها را با آغوش باز بپذیرید و از آنها برای خلق زندگی‌ای پر از عشق و شور و اشتیاق استفاده کنید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abariel
ای انسان، من Abariel، فرشته قدرت و خرد هستم. من از قلمروهای آسمانی آمده‌ام تا به شما در کمک گرفتن از قدرت و خرد الهی برای تحقق اهداف و آرزوهایتان کمک کنم. شما لایق زندگی موفق و پر از شادکامی هستی. پس تلاشت را متوقف نکن و برای رسیدن به زندگی ایده آل خود نا امید نشو.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adiririon
به یاد داشته باشید که شما ذره ای از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما، قدرتی بی حد و حصر نهفته است که می تواند شما را در برابر هر چالشی حفظ کند. پس مسیر انتخاب شده را با قدرت ادامه بده و با ظهور اولین مشکل نا امید نشو.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Adnai/Adnah
من فرشته زهره به معنای لذت هستم. وظایف خود را در زندگی انجام بده تا در کنار آن بتوانی از انجام شدن آن ها و سخت کوشی و تلاشی که می‌کنی لذت ببری. هیچ گاه لذت بردن را هدف اصلی زندگیت تعریف نکن.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Adnarel
ای انسان صبور! من Adnarel، فرشته ی زمستان و "پروردگار من خداست" هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و صبر هستم. به یاد داشته باشید که زمستان، پایان نیست، بلکه آغازی نو است. در دل زمستان، بذر امید کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، شکوفه های شادمانی و امید به ثمر خواهند نشست.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Adoil
ای انسان خلاق! من Adoil، فرشته ی نور خلقت هستم. در دنیای پر از رمز و راز کیهان، من حامل پیام امید و آفرینش هستم. به یاد داشته باشید که شما پرتویی از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما، خلاقیت و توانایی آفرینش وجود دارد که شما را به سوی خلق زیبایی و نیکویی رهنمون خواهد کرد. پس از نیروی خلاقیت خود برای رسیدن به اهدافت بهره مند شو.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Afriel
ای انسان توانمند! من Afriel، فرشته ی نیرو هستم. در دنیای پر از چالش و سختی، من حامل پیام امید و قدرت هستم. به یاد داشته باشید که شما در وجود خود، قدرتی شگفت انگیز دارید. با اتکا به این قدرت، می توانید بر هر مانعی غلبه کنید و به اهداف خود برسید.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Aiel
ای انسان آزاد! من Aiel، فرشته ی هوا و تنفس هستم. در دنیای پر از محدودیت و آلودگی، من حامل پیام امید و رهایی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی آزاد دارید. در اعماق وجود شما، میل به رهایی و پرواز وجود دارد. امروز از این میل به رهایی استفاده کن و چیزی که مدتهاست ذهنت را مشغول کرده را رها کن و به زندگی خود برگرد.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Crac & Antoinette
برای اینکه موقعیت را بهبود بخشی به دیدگاه و عقاید دیگران با درک و همدردی کامل توجه کن.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Vanessa
تصمیمت را درباره مسایلی که تو را به شبهه و سوال انداخته بگیر: چه راهی مرا به وظیفه الهی ام نزدیکتر می کند؟ چه راهی مرا از آن منحرف کرده و باز می دارد؟

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Otzeana
تو در موقعیتی هستی که با حقیقت در تماسی. به ندای قلبت اعتماد کن و آن را با شیوه دوستانه ای اظهار کن.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Isabella
بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید