فال ابجد روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال ابجد بر اساس ماه تولد شما

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: ب ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که در سر داری نتیجه خوبی خواهد داشت. در کارت گشایش پیدا شده و به زودی اخبار خوبی دریافت می‌کنی. اگر کسی به تو مشاوره‌ای داده بهتر است به حرفش گوش کنی. امسال برایت قطعا سال بسیار بهتری نسبت به سال گذشته خواهد بود.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب آ ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بزودی به مراد دلت خواهی رسی. ایام خوب و خوشی در راه است. بهتر است با توکل به خدا تشویش و نگرانی را از دل خارج کنی. اگر در این روزها دچار مشکلات مالی شده‌ای به زودی برطرف خواهد شد ولی برای رسیدن به پول بیشتر باید صبور باشی.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آآج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
بهتر است از جنگ و دعوا دست برداری که نتیجه آن فقط دردسر اضافی است. اگر فکر بد یا مکر و حیله‌ای در سر داری از انجام آن حذر کن. خدا را شاهد و ناظر اعمالت بگیر و سعی کن اخلاقیات را زیر پا نگذاری. صدمه و خسارتی در نزدیکی توست. بهتر با صدقه و کمک به فقرا آن را از خود دور نمایی.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب د د
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
به نظر می‌رسد اوضاع چندان بر وفق مرادت نیست. توصیه می‌شود از خواسته و نیتی که داری منصرف شوی چون چندان به صلاح تو نیست. البته این اوضاع و موقعیت موقتی است و به زودی همه چیز حل خواهد شد. مراقب خودت باش و به خدا توکل کن تا از شر فتنه دشمنانت در امان بمانی. اگر کسی تو را نصیحت کرد برای آن گوش شنوا داشته باش.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب ب د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌اید برآورده خواهد شد. غم‌ها و نگرانی کم خواهند شد و با توکل بر خدا از این اوضاع سخت رها می‌شوید. مراقب بدخواهان اطرافتان باشید آن‌ها منتظر فرصتی برای زمین زدن شما هستند. بنابراین نباید راز دلتان را برای هر کسی بازگو کنید. کمی سردرگم و آشفته هستید و این به خاطر دوری از خداست. توصیه می‌شود از توکل، توسل و به طور کلی امور معنوی دور نشوید.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ج د د
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
این نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را از سرت بیرون کن چرا که سلامتت را به خطر خواهد انداخت. صدمه سختی میخوری که قابل جبران نیست بهتر است در همه امور دست به عصا حرکت کنی و از بی‌گدار به آب زدن بپرهیزی. شروع روزهای خوبی برای پیشبینی می‌گردد ولی پیش از آب باید از این سختی‌ها عبور کنی. 

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نگران اوضاع کنونی نباش که همه چیز رو به راه خواهد شد. هر آنچه که از دست داده‌ای را مجددا بدست می‌آوری. برخی از اطرافیانت به تو تهمت یا طعنه می‌زنند که از آسیب آن‌ها در امان خواهی ماند.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ج آ
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
نیت بسیار بزرگی در سر داری که به آن خواهی رسی. گشایش مالی نسبتا خوبی برایت پیشبینی می‌شود. به تازگی کار جدیدی را آغاز کردی که بی شک در آن موفق خواهی شد. بهتر است نگرانی‌ها و دلشوره‌ها را از سرت بیرون کنی. هر آنچه در فالت دیده می‌شود سراسر خیر و نیکی است. اگر از دوری فردی ناراحت هستی، او را به خودش رها کن. تو کارهای بسیار مهمتری در زندگی داری که باید انجامشان دهی. 

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج آ‌ د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
بهتر است در زندگی صبور باشی. تعجیل در کار نه تنها موثر است بلکه نتیجه را تحت تاثیر قرار داده و آن را بدتر خواهد کرد. خداوند همه بندگانش را دوست دارد پس نگران مشکلات به وجود آمده نباش. به جای تشویش، دلشورگی و نا آرامی، به خودت فرصت بده تا راه موفقیت به رویت باز شود.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج د ج
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
روزگار سر جنگ با تو ندارد، این تویی که خود را درگیر او می‌کنی. اگر صبور باشی در رحمت به رویت باز شده و گشایشی در کارت رخ خواهد داد. اگر از خداوند قطع امید کرده‌ای بهتر است دوباره به او روی بیاوری. مراقب خودت باش که کسی در فکر آسیب زدن به توست.  

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ج د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
مرغ سعادت در خانه شما نشسته و طالع بسیار بسیار روشنی برایتان دیده می‌شود. غم و اندوه را از دل خارج کن چرا که خوشبختی به سمت آن سرازیر شده است. اخیرا احساس تنهایی می‌کنی این تنها به خاطر رفتارهای گذشته توست. اگر نگران وضعیت مالی و پولی هستی مطمئن باش سال جدید بسیار بهتر خواهد بود. کارها بر وفق مراد است و مقصودت خواهی رسی. 

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بهتر است در این روزهای پر خیر و برکت خود را به خدا نزدیک کنی تا به آرامش برسی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو خواهد رسید. این خبر می‌تواند در مورد پیدا شدن گمشده‌ای یا وصول طلبی قدیمی باشد. شخصی مشکل آفرین کنارت وجود داشته که باید از آن فاصله بگیری. با مشورت گرفتن از دوستان قابل اعتماد می‌توانی در معامله‌های تجاری سود زیادی کسب کنی، پس از آن‌ها غافل مباش.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید