فال قهوه چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | برای متولدین هر ماه

فال قهوه نوعی طالع بینی برای پیش بینی یا دریافت نگرش درباره بخت و اقبال است. به یاد داشته باشید که فال قهوه فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت. در این پست با فال قهوه روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: زیپ لباس

زیپ لباس نمادی از شایعه، غیبت، پرحرفی و وراجی است. دیدن زیپ لباس در فال قهوه بدین معناست که باید مراقب حرف‌ها و اطلاعات خود باشید. شما نباید به هر کسی اطمینان کنید.    

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: هفت ستاره

هفت ستاره در آسمان که به آن‌ها خوشه پروین نیز گفته می‌شود، در افسانه‌های یونانی، هفت دختر اطلس بودند که طبق روایات تبدیل به هفت ستاره شدند. هفت ستاره را می‌توان تعبیری از حرکت و تغییر در مسیر زندگی دانست. به علاوه، این نماد با احساساتی مانند غم و اندوه یا احساس خیانت در ارتباط است.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: گردنبند

گردنبند نمادی از امید، محبت، جذابیت، وحدت و انسجام است. دیدن گردنبند در فال قهوه بدین معناست که قصد دارید با استفاده از عشق و مهربانی، میان خود و اطرافیانتان، پیوند و هماهنگی ایجاد کنید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی

نقش ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی در فال قهوه به معنای دعوا، نزاع و جر و بحث با دیگران است. شما ممکن است با یکی از نزدیکان خود دعوا کنید. هر چند این مشاجره کوتاه مدت خواهد بود. سعی کنید از وضعیت‌هایی که ممکن است منجر به اختلاف یا دعوا شوند، دوری کنید.  

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: قارچ

نماد قارچ نشانگر رشد و پیشرفت، پس از طی یک دوره گرفتاری و سختی است. دیدن قارچ در فنجان قهوه بدین معناست که شما فردی بسیار قوی هستید که می‌توانید همچون یک رهبر، موقعیت‌های سخت را مدیریت کنید. با وجود شرایط سختی که پشت سر گذاشته اید، همچنان می‌توانید به موفقیت برسید.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: چمن

مشاهده چمن در فال قهوه بدین معناست که شما کاملا سلامت بوده و با تلاش و کوشش می‌توانید به ثروت دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید که از ثروت خود برای کمک به دوستان و آشنایان نیز استفاده کنید. به طور کلی چمن نمادی از وفور و فراوانی است.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: گوشواره

گوشواره نشان دهنده زیبایی و قدرت است. از این رو، مشاهده گوشواره در فنجان قهوه بدین معناست که باید در شرایط دشوار، قدرت خود را نشان دهید. بعلاوه مشاهده گوشواره در فال قهوه نشان می‌دهد که شما فردی هستید که همیشه راه خود را در زندگی ادامه می‌دهید. این نماد نشانگر این است که اوضاع در آینده بهتر خواهد شد. شما در صورت نیاز باید قدرت و ثبات شخصیتی خود را نشان دهید.  

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: مارمولک

این نماد می‌تواند به این معنی باشد که شما به مشاوره نیاز دارید. پذیرش برخی موضوعات در زندگی می‌تواند کاری دشوار باشد. مشاهده مارمولک در فال قهوه نشان‌دهنده یک تغییر بزرگ است. تغییری که مستلزم ترک کامل برخی از چیزهاست تا بتوانید وارد مرحله جدیدی شوید.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: خرس

نماد خرس چه در فال قهوه چه در تعبیر خواب خرس، نشان می‌دهد در اطراف شما فردی منفی نگر و بدبین وجود دارد که انرژی شما را تحلیل می‌برد. تنها راه فرار از این شخص این است که با قدرت تمام به افکار مثبت فکر کنید. چنین افرادی برده خواسته‌های خود هستند و سعی در کنترل افراد دیگر دارند. به خصوص این افراد سعی می‌کنند به کسانی که مهربان و مددگر هستند، نزدیک شوند. مشاهده یک خرس کوچک در فال قهوه به این معنی است که ممکن است احساس درماندگی و سرگردانی کنید و لازم است که گاهی اوقات برای مدت کوتاهی دست از خواسته‌های خود بردارید. وجود نقاط مختلف در اطراف خرس به یک عمل حاکی از مهربانی اشاره دارد. شما سعی می‌کنید انرژی مثبت در اطراف خود را بهبود ببخشید. 

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: موز

موز سمبلی از جادوی پنهان است. رشد و سیر معنوی گاهی اوقات تنها در چند لحظه روی می‌دهد و نماد موز با لذت و سرگرمی در فعالیت‌های معنوی در ارتباط است. نماد موز نشان می‌دهد که همه ما سزاوار یک زندگی خوب هستیم. همچنین موز نشانگر این است که شما فردی رمانتیک و عاشق پیشه هستید.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: خانه

خانه در فال قهوه نمایانگر دیدگاهی است که درباره خود دارید. البته تعبیر آن بستگی به قسمتی از خانه دارد که در فنجان قهوه دیده می‌شود. قسمت جلوی خانه نشان‌دهنده آن بخش از شخصیت شماست که به دیگران نشان می‌دهید. همینطور پشت خانه نشان‌دهنده بخش پنهان شخصیت شماست. نمای جانبی خانه حاکی از آن است که شما تنها بخشی از شخصیت خود را به اطرافیان نشان می‌دهید.  

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: عقاب

در میان اساطیر یونان، عقاب همواره به عنوان حیوانی مهم و مقدس به تصویر کشیده می‌شد زیرا یونانیان عقیده داشتند که این پرنده پیام رسانی از جانب زئوس (یکی از خدایان یونان) است. عقاب در مقایسه با سایر پرندگان می‌تواند در فاصله نزدیکتری نسبت به خورشید پرواز کند. در فال قهوه عقاب نمایانگر قدرت، نیرو، استحکام و کرامت است.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید