سیاره حاکم بر فروردین | سیاره‌ها و نمادها چه تاثیری بر متولدین ماه فروردین دارند؟

سیاره حاکم بر ماه فروردین سیاره قرمز رنگ مریخ است. البته سیاره متولدین روز ۳۱ فروردین ونوس است.

طالع بینی و پیش بینی آینده و ویژگی‌های شخصیت شناسی از روی ستاره همیشه جذاب و پرطرفدار بوده‌اند. قطعا اینکه شما بدانید شخصی که متولد فروردین ماه است چه ویژگی‌هایی دارد و سیاره حاکم بر ان چه تاثیری بر عواطفش می‌گذارند بسیار جالب است. در ادامه این مقاله از انگیزه همراه ما باشید تا بدانیم سیاره حاکم بر متولدین فروردین ماه چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

مفهوم سیاره حاکم چیست؟

در دنیای طالع بینی، هر کدام از ۱۲ علامت زودیاک تحت سلطه یک سیاره خاص قرار دارند که “حاکم سیاره” نامیده می شود. این سیاره حاکم، انرژی ها و ویژگی های مربوط به خود را به طور برجسته ای بر روی آن علامت زودیاک اعمال می کند و نقش مهمی در شکل گیری شخصیت و مسیر زندگی افراد متولد شده در آن علامت دارد.

برای درک عمیق تر از تأثیر سیارات بر شخصیت و روابط عاشقانه خود، اولین قدم شناسایی “علامت طلوع” شماست. علامت طلوع، علامتی است که در لحظه تولد شما در افق شرقی آسمان طلوع می کرد. پس از تعیین علامت طلوع، باید بررسی کنید که کدام سیاره بر آن علامت و همچنین علامت خورشیدی شما (علامتی که به طور سنتی به عنوان “علامت خود” شناخته می شود) حاکمیت دارد. ترکیب این دو سیاره حاکم، “جوهر منحصر به فرد” شما را شکل می دهد و نقش تعیین کننده ای در سرنوشت و تجربیات شما ایفا می کند.

احتمالاً با علامت خورشیدی خود (علامت “معمول” خود) آشنا هستید. اما برای درک عمیق تر از شخصیت و روابط خود، تمرکز بر روی “علامت طلوع” و سیاره حاکم آن از اهمیت بالایی برخوردار است. علامت طلوع دریچه ای به سوی لایه های عمیق تر شخصیت شما می گشاید و نشان می دهد که چگونه در دنیای بیرون از خود ظاهر می شوید و با دیگران تعامل برقرار می کنید.

با درک سیارات حاکم بر علامت خورشیدی و طلوع خود، می توانید به درک عمیق تری از خودتان، نقاط قوت و ضعف، تمایلات و نیازهایتان در روابط عاشقانه دست پیدا کنید. این آگاهی می تواند به شما در انتخاب شریک مناسب، ایجاد روابط سالم و رضایت بخش و شکوفایی در تمام جنبه های زندگی تان کمک کند.

در انگیزه بخوانید: پیش بینی سن ازدواج: متولدین هر ماه در چه سنی ازدواج می‌کنند؟

مریخ سیاره فروردین ماهی ها
مریخ سیاره فروردین ماهی ها

سیاره حاکم بر فروردین ماهی‌ها

بازه زمانی سیاره
۱ فروردین تا ۳۰ فروردین مریخ (احتیاط، ۷ روز اول نپتون و مریخ)

نکته: روز ۳۱ فروردین ماه در این بازی قرار ندارند. متولدین آخرین روز از ماه فروردین بدانند که سیاره آن ها ونوس است.

سیاره سرخ مریخ که بر فروردینی ها حکمرانی می کند گویی از نظر ظاهری کاملا با خلق و خوی چابک و فرز متولدین این ماه هماهنگی دارد.

مریخ نماد احساسات، پرخاشگری، جاه طلبی و غرایز حیوانی است و بنابراین با نشانه های آتش همانند برج فروردین همخوانی دارد.

قدرت آن اساسا غیرقابل توقف است.

“مریخ برای فروردینی ها احساسات به همراه می آورد.”

فروردینی ها به عنوان افرادی با انرژی بی نهایت و مهارت های رهبری بالا شناخته می شوند. بنابراین آنها گاهی می توانند روحیه یک جنگجو را پیدا کنند.

اگر فروردینی باشید احتمالا تاثیر مریخ را در هر زمانی که ناگهان خود را درگیر جروبحث های شدید می یابید و یا روحیه بسیار رقابتی پیدا می کنید، احساس کردید.

فروردینی‌ها بخوانند:

سمبل قوچ
عنصر آتش
عضو آسیب پذیر سر
روز اقبال سه شنبه
اعداد شانس ۶ و ۹
سنگ خوش یمن الماس
رنگ قرمز
چاکرا چاکرای اول

همانطور که گفته شد طالع بینان اعتقاد دارند که خلق وخوی این افراد همچون آتش تند و تیز بوده وکمی عصبی هستند و خیلی زودبه پرخاشگری می پردازند.

  • او فردی آرامانگرا و دارای افکاربلند پروازانه است و بطور جدی به دفاع ازمظلوم می پردازد.
  • او همچنین از ابراز عقیده خود هیچ باکی ندارد و باشجاعت تمام در پای عقاید خود می ایستد.
  • ممکن است برای مدت کوتاهی به چیزی تظاهرکند ولی قدرت دروغگویی ندارد.
  • او مثل یک بچه صادق و روراست است و چیزی را از کسی پنهان نمیکند.
  • سرشار از انرژی هستند و ذهن پویا و فعالی دارند.
  • به ندرت دچار اضطراب و هراس میشوند.
  • آدمهایی رک و صریح هستند در رفتارآنها هیچگونه فریبکاری وجود ندارد.

آیا شما متولد فروردین ماه هستید؟ تاثیر سیاره مریخ بر شما همانند چیزی بود که در متن اشاره شد؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید