برای رسیدن به آرزوهایتان اینگونه با فرشتگان مراقبه و ارتباط داشته باشید

ارتباط گرفتن و مراقبه با فرشتگان یکی از روش‌هایی است که می‌توانید از آن‌ها درخواست کمک یا راهنمایی کنید و به آرزوهای خود برسید. فرشتگان توانایی بالایی دارند و می‌توانند به شما کمک کرده و شما را به آرزوهایتان برسانند.

فرشتگان یکی از هزاران مواردی هستند که خداوند آن‌ها را برای هدایت و سعادت انسان گماشته است. عده‌ای بر این باورند که تا وقتی می‌توان از پروردگار طلب کرد، چرا با فرشتگان ارتباط برقرار کنیم؟ باید گفت که خداوند در قران (سوره ق) نیز به فرشتگان نگهبان اشاره کرده و از اهمیت آنان گفته است.

روش‌های ارتباط یا مراقبه با فرشتگان

پس از مراقبه با فرشتگان و درخواست از آن‌ها، فرشتگان به‌صورت غیرمستقیم برای رسیدن به اهدافتان به شما کمک می‌کنند. آن‌ها معمولاً نشانه‌هایی برای شما ارسال می‌کنند که به شما بگویند مراقبتان هستند.

یکی از اصلی‌ترین نشانه‌ها، دیدن اعداد تکراری است. مراقبه با فرشتگان روش‌های گوناگونی دارد که به معرفی چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: معنی ساعت جفت ۱۲:۱۲ | چه حقایقی پشت ساعت و عدد جفت ۱۲۱۲ پنهان شده است؟

صحبت کردن؛ ساده‌ترین روش مراقبه با فرشتگان

اگر تابه‌حال تجربه مراقبه با فرشتگان را نداشته‌اید، می‌توانید از صحبت کردن با آن‌ها شروع کنید. کافی است چشم‌های خود را ببندید، از هیاهو دور باشید و شروع کنید.

نام فرشته را صدا بزنید و از او درخواست کنید. فرشتگان صحبت‌های شما را می‌شنوند؛ اما دریافت پاسخ از آن‌ها متفاوت است.

در برخی مواقع پس از مراقبه با فرشتگان، آن‌ها به‌سرعت نشانه‌ای برای شما ارسال می‌کنند و در برخی مواقع نشانه‌ها پس از گذشت مدتی برایتان نمایان می‌شود. عجله نکند؛ مطمئن باشید فرشته‌ای که از او درخواست کرده‌اید صحبت‌های شما را شنیده است و در تلاش برای کمک به شماست.برای این منظور میتوانید مقاله راز اعداد فرشتگان را مطالعه کنید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید.

بنویسید!

اغلب ما در مورد قدرت نوشته‌ها می‌دانیم. «بنویس تا اتفاق بیفتد» باوری است که بین اکثر مردم وجود دارد. بعلاوه حتی خداوند در قران به قلم قسم خورده است. برای ارتباط بهتر و مؤثرتر با فرشتگان، از نوشتن نامه و یادداشت برای آن‌ها استفاده کنید.

برای مراقبه با فرشتگان از طریق نوشتن، باید دقیقاً مانند مراقبه از طریق صحبت کردن استفاده کنید. نام فرشته موردنظر خود را بنویسید و به نوشتن آرزوها و خواسته‌هایتان هم بپردازید.
یکی از مهم‌ترین نکاتی که در نوشتن وجود دارد این است که باید در آن مداومت داشته باشید؛ روزانه یادداشت‌هایی برای فرشتگان مختلف بنویسید تا شاهد تأثیرات معجزه‌آسای آن باشید.

روشن کردن شمع برای مراقبه با فرشتگان

استفاده از شمع در مدیتیشن باعث جریان انرژی در محیط می‌شود؛ در مراقبه با فرشتگان نیز می‌توانید برای ارتباط بهتر از شمع استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید روشن کردن شمع، به‌تنهایی کافی نیست؛ پس از روشن کردن شمع به مکالمه با فرشته موردنظر یا نوشتن نامه برای او بپردازید.

روشن کردن شمع علاوه بر اینکه به افزایش سطح انرژی شما کمک می‌کند، به‌نوعی یک هدیه و ادای احترام به فرشتگان محسوب می‌شود. برای ارتباط بهتر با هر فرشته و افزایش سطح و تأثیر مراقبه با فرشتگان، می‌توانید از شمع‌های رنگی مخصوص هر فرشته استفاده کنید؛ یعنی شمعی را روشن کنید که فرشته موردنظر شما به آن رنگ علاقه دارد.

استفاده از کریستال برای مراقبه با فرشتگان

یکی از جالب‌ترین روش‌های مراقبه با فرشتگان استفاده از کریستال است. کریستال می‌تواند به جذب و افزایش انرژی در مورد خواسته شما کمک کند. کریستالی را انتخاب کنید که به شما احساس خوبی می‌دهد.

هر کریستال را به یک فرشته اختصاص دهید؛ همچنین می‌توانید از کریستال‌های رنگی استفاده کنید. انتخاب رنگ کریستال مشابه انتخاب رنگ برای شمع می‌باشد.

برای مراقبه، کریستال خود را به‌خوبی تمیز ‌کنید. بهتر است آن را در شرایطی قرار دهید که به تجزیه نور کمک می‌کند؛ در این صورت انرژی مضاعفی دریافت خواهید کرد.
البته در این روش نیز مانند مراقبه با شمع، باید به ارتباط از طریق مکالمه یا نوشتن با فرشتگان هم بپردازید.

افزایش تأثیر مراقبه با فرشتگان

مراقبه با فرشتگان

برای اینکه سریع‌تر و بهتر از تأثیر مراقبه خود بهره ببرید، بهتر است هرروز با فرشته‌ای خاص و با استفاده از یک شمع که موردعلاقه اوست، اقدام به برقراری ارتباط نمایید.

  • مراقبه در روز شنبه

مراقبه روز شنبه بهتر است با فرشته نظم و ثبات صورت بگیرد. نام این فرشته «کاسیل» است و می‌تواند به افزایش صبر در شما کمک کند.

هنگام مراقبه با فرشته کاسیل می‌توانید از شمع‌های قهوه‌ای یا قرمز استفاده کنید. درخواست‌هایی که این فرشته به آن‌ها پاسخ سریع‌تری می‌دهد شامل درخواست برای تسویه بدهی‌ها، درخواست برای موفقیت در کارهای حقوقی و درخواست برای برقراری نظم و ثبات در تمام ابعاد زندگی می‌باشد.

  • مراقبه یکشنبه

فرشته‌ای که می‌توانید در روز یکشنبه به مراقبه با آن بپردازید، میکائیل است. این فرشته رهبر فرشته‌هاست و به موفقیت و امنیت شما کمک بسیاری می‌کند. شما می‌توانید با روشن کردن شمع‌هایی به رنگ زرد یا طلایی ارتباط موفق‌تری با این فرشته داشته باشید.

درخواست‌هایی که می‌توانید از فرشته میکائیل داشته باشید عبارت‌اند از افزایش قدرت و توانایی در هر زمینه‌ای، درخواست امنیت و محافظت در برابر انواع تهدیدها و حتی غلبه بر ترس‌ها، درخواست موفقیت در تمامی امور.

  • مراقبه در روز دوشنبه

فرشته روز دوشنبه، گابریل یا جبرئیل نام دارد. همان‌طور که می‌دانید این فرشته، فرشته پیام‌رسان است. شمع‌هایی که در مراقبه با این فرشته می‌توانید استفاده کنید شمع‌هایی به رنگ بنفش، سفید یا نقره‌ای می‌باشند. شما می‌توانید هر درخواستی که درزمینه‌ی تقویت قوه ادراک و قدرت‌های درونی، دیدن رؤیای صادقانه، خلاقیت، افزایش قدرت تصمیم‌گیری و باروری و نیروی جنسی و تربیت فرزندان خود دارید را

  • مراقبه با فرشتگان در روز سه‌شنبه

فرشته سامائیل، مناسب‌ترین انتخاب برای مراقبه در روز سه‌شنبه است. این فرشته مسئولیت‌هایی مانند ازدواج، آرامش و قدرت بدنی را بر عهده دارد. برای ارتباط با سامائیل می‌توانید از شمع قرمزرنگ استفاده کنید. هر درخواستی که در زمینه‌ی ازدواج، روابط عاطفی، زندگی مشترک، افزایش قوای بدنی و فعالیت‌های بدنی داشته باشید را می‌توانید از این فرشته بخواهید.

  • مراقبه روز چهارشنبه با فرشته رافائیل

فرشته رافائیل مربوط به سلامتی است؛ همچنین ارتباطات نیز مربوط به این فرشته است. شمع نارنجی به ارتباط مؤثرتر با این فرشته کمک می‌کند.

درخواست‌هایی که در مورد شفا و درمان بیماری‌ها و حتی اعتیاد دارید را از این فرشته بخواهید. همچنین می‌توانید برای تقویت هوش، موفقیت در ارتباطات، موفقیت در تحصیل و شغل خود را از این فرشته طلب کنید.

  • مراقبه جذب ثروت در روز پنجشنبه

فرشته ساچیل که بیشتر بانام زادکیل شناخته می‌شود مربوط به ثروت، بخشش، ذهن و تفکرات شماست. شمع‌هایی به رنگ آبی برای درخواست موفق‌تر به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید از این فرشته بخواهید که در زمینه‌های: ثروت و فراوانی، سرمایه‌گذاری، پیشرفت در کارها، شهرت، ارتقای شغل و توانایی گذشت و بخشش به شما کمک کند.

  • درخواست عشق و امنیت از فرشته روز جمعه

فرشته روز جمعه، با نام آنائیل، وظیفه عشق و امنیت را بر عهده دارد. روشن کردن شمع سبزرنگ می‌تواند به بهبود ارتباط شما با این فرشته کمک کند. درخواست‌های خودتان در مورد عشق و مسائل عاطفی، روابط دوستانه، امنیت در زندگی، هنر و خلاقیت را از این فرشته بخواهید.

  • مراقبه با فرشته یوریل

شما می‌توانید در هرروز هفته که تمایل داشتید، با روشن کردن شمع کرم‌رنگ، به ارتباط با فرشته یوریل بپردازید. این فرشته به درخواست‌های شما در زمینه‌ی برقراری صلح، افزایش آرامش، کاهش احساسات منفی مانند حسادت، حسرت، استرس و حل مشکلات کمک می‌کند.
یکی از نکاتی که در مراقبه با فرشتگان وجود دارد این است که شما می‌توانید از فرشتگان خواسته‌های دیگری داشته باشید.

به‌طور مثال می‌توانید از فرشته یوریل بخواهید تا در انجام درخواست‌های عاطفی شما به فرشته آنائیل کمک کند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید