چاق شدن بدون دردسر پایین تنه در یک هفته با رعایت این نسخه‌های طبیعی

اگر برای چاق و پر شدن پاها،باسن و ران خود به دنبال یک روش فوری می‌گردید؛ طب سنتی اینجاست تا به شما کمک کند.

شما با استفاده از برخی مواد غذایی پروتئین دار و خوردن نوشیدنی ها و دمنوش ها و ورزش می‌توانید پایین تنه خود را چاق‌تر کنید.

در دنیای امروز، عکس‌العمل‌های مختلفی درباره ظاهر بدن و استانداردهای زیبایی وجود دارد. در حالی که بسیاری از افراد علاقه‌مند به لاغری و کاهش وزن خود هستند، گروهی دیگر وجود دارند که کارهای متفاوتی انجام می‌دهند. این افراد دوست دارند پایین تنه خود را چاق کرده و فرم بدهند. معمولا این دسته افراد چنانچه لاغر باشند، به دنبال چاقی صورت نیز هستند. در این مقاله قصد داریم به روش‌هایی که در طب سنتی جهت چاق شدن پایین تنه وجود دارد، اشاره کنیم.

راهکارهای طب سنتی جهت چاق شدن پایین تنه

با استفاده از تغذیه مناسب و روش‌های طب سنتی، می‌توان راهکارهای مفیدی برای چاق شدن پایین تنه و افزایش حجم باسن پیدا کرد. در ادامه، به معرفی برخی از این راهکارها خواهیم پرداخت.

مصرف غذاهایی با کالری بالا

یکی از راه‌های اصلی افزایش وزن و چاق شدن پایین تنه مصرف کالری بیشتر است. بنابراین افرادی که علاقه‌مند به چاق شدن قسمت پایین تنه خود می باشند، می‌توانند با افزایش مقدار غذا در وعده‌های غذایی خود، کالری بیشتری دریافت کنند و با این کار وزن خود را افزایش داده و حجم پایین تنه را افزایش دهند.

مواد غذایی مفید و مقوی در چاق شدن پایین تنه

بهتر است غذاهای مقوی و سالم مصرف کنید. برنامه غذایی شما باید تمامی مواد مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز برای سلامتی شما را داشته باشد. برخی از این غذاها عبارتند از غلات، میوه‌ها و سبزیجات، لبنیات، منابع پروتئینی، مغزها و دانه‌ها. از طرفی، باید از مصرف غذاهای حاوی چربی‌های اشباع و ناسالم مانند فست فودها و نوشابه‌ها خودداری کنید. این نوع غذاها علاوه بر اینکه ممکن است باعث چاقی شوند، بسیار برای سلامتی شما مضر هستند و نه تنها باعث افزایش حجم عضلات و ماهیچه‌ها نمی‌شوند، بلکه فقط باعث افزایش چربی اضافی در بدن می‌شوند.

همانطور که می‌دانید چاقی و لاغری بیش از حد می‌تواند به سلامت فرد آسیب برساند. بنابراین به هیچ وجه برای افزایش وزن خود از فست فودها استفاده نکنید تا دچار مشکلات ناشی از چاقی همچون درد مفاصل، کمر درد، زانو درد، بیماری‌های کبدی و… می‌شود.

استفاده از نوشیدنی‌های سالم

مصرف نوشیدنی‌های سالم و مناسب را در نظر بگیرید. در طول روز، علاوه بر مصرف مقدار آب کافی، به عنوان میان‌وعده می‌توانید از نوشیدنی‌های سالم استفاده کنید. مصرف قهوه، نوشابه و سایر نوشیدنی‌های شیرین و ناسالم ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند و به دلیل داشتن قند اضافی، موجب افزایش وزن شود. بنابراین بهتر است به نوشیدن انواع آب‌میوه‌های طبیعی و اسموتی‌ها بپردازید. همچنین می‌توانید انواع شیک‌ها را با استفاده از موادی مانند شیر و میوه‌های یخ زده به عنوان میان‌وعده جهت چاق شدن پایین تنه درست کنید.

مصرف ماهی خال مخالی جهت چاق شدن پایین تنه

طب سنتی به آن دسته از افراد که تمایل به چاق شدن پایین تنه خود دارند، توصیه می‌کند از ماهی خال مخالی استفاده کنند. این نوع ماهی دارای پروتئین فراوانی است و غنی از مواد مغذی می‌باشد. همچنین، اسیدهای چرب امگا ۳ نیز در آن وجود دارد که سطح پروتئین در بدن را افزایش می‌دهد و برای افزایش حجم عضلات مفید است.

مصرف فلفل دلمه‌ای قرمز

فلفل دلمه‌ای قرمز حاوی مقدار زیادی ویتامین سی است. این ویتامین می‌تواند سرعت تولید کلاژن را افزایش داده و در نتیجه بافت‌های بدن را تقویت و عضلات را حجیم‌تر کند. توصیه می‌شود که این سبزیجات را به سالاد و وعده‌های غذایی خود اضافه کنید. تنها باید توجه داشت که در ابتدا پوست فلفل دلمه‌ای را تمیز کنید و سپس آن را مصرف کنید، زیرا پوست آن به راحتی هضم نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: این شربت گیاهی خوشمزه هم میتونه وزنت رو زیاد کنه هم لاغرت کنه!

استفاده از داروهای گیاهی جهت چاق شدن پایین تنه

استفاده از داروهای گیاهی جهت چاق شدن پایین تنه

در طب سنتی، جهت افزایش حجم پایین تنه می‌توان از برخی داروهای گیاهی استفاده کرد که فاقد هرگونه عوارض می‌باشند. برخی از دانه‌های گیاهی جهت چاق شدن پایین تنه عبارت هستند از:

دانه‌های شنبلیله، گیلاس زمستانی، بابونه، ریشه قاصدک، مارچوبه

بهترین ویتامین برای چاقی پایین تنه

اگر دوست دارید پایین‌ تنه‌ای زیبا و جذاب داشته باشید، بهترین ویتامین برای شما ویتامین‌های گروه B است. در واقع شما با مصرف این ویتامین‌ها می‌توانید یک پایین تنه‌ای زیبا و خوش فرم بسازید.

البته بهتر است در کنار مصرف این ویتامین از ورزش کردن نیز غافل نشوید. فراموش نکنید که ورزش نقش بسیار زیادی در تناسب اندام دارد.

بابونه برای چاقی پایین تنه

بابونه یک گیاه فوق‌العاده برای تناسب اندام است. تنها کافی است با این گیاه دمنوش درست کرده و در هفته سه بار نوش جان کنید آنگاه از نتایج حاصل شده نهایت رضایت را داشته باشید.

در واقع می‌توان گفت مصرف بابونه با اثرگذاری بر روی اشتها به کاهش لاغری کمک می‌کند.

جالب است بدانید که نتایج حاصل شده از مصرف این گیاه بیشتر بر روی پایین تنه اثر می‌گذارد.

ریشه قاصدک برای چاقی پایین تنه

ریشه قاصدک یک داروی طبیعی فوق‌العاده برای چاقی طبیعی پایین تنه است که با افزایش اشتهای شما می‌تواند در کمتر از یک ماه نتایج فوق‌العاده‌ای را حاصل کند.

شما می‌توانید با استفاده از این گیاه و دمنوش‌های تهیه شده با استفاده از آن به زیبایی بیشتر اندام خود کمک کنید و با تامین مواد ضروری بدن خود نقش بسیاری در افزایش سلامت خود داشته باشید.

مارچوبه برای چاقی پایین تنه

مارچوبه یک گیاه گل‌دار بسیار مفید است که در طب سنتی از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. متخصصان طب سنتی از این گیاه برای کنترل و درمان امراض مختلفی مانند سرطان، اختلالات سیستم گوارش و همچنین کاهش دردهای عضلانی و اسکلتی استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید که مصرف این گیاه و تهیه نوشیدنی و دمنوش با استفاده از آن می‌تواند در افزایش اشتها و چاق شدن ران و باسن بسیار مفید باشد. به‌ همین دلیل متخصصان به کسانی که از لاغری زیاد رنج می‌برند، توصیه می‌کنند که با تهیه دمنوش مارچوبه به لاغری شدید خود پایان دهند.

استفاده از طب سوزنی برای چاق کردن پایین تنه

طب سوزنی یکی از روش‌های مورد استفاده در طب سنتی است که درمان بسیاری از بیماری‌ها را تسهیل می‌کند. این روش همچنین در چاق شدن و افزایش حجم پایین تنه موثر است که توسط متخصصان به اثبات رسیده است. ورود سوزن به نقاط طب سوزنی، جریان انرژی در بدن را به تعادل می‌رساند و گردش خون را بهبود می‌بخشد. این امر منجر به تولید مواد مغذی و هورمون‌های خاصی در آن ناحیه می‌شود که در افزایش حجم پایین تنه تأثیرگذار است و همچنین به سلامت کلی بدن کمک می‌کند.

ورزش‌های مناسب برای افزایش حجم پایین تنه

چنانچه با هدف پیش بروید و از حرکاتی خاص که مناسب قسمت‌های مختلف پایین تنه است استفاده نمایید، با ورزش کردن در کنار مصرف غذاهای مفید می‌توانید به یک پایین تنه مناسب و خوش فرم دست پیدا کنید.

انجام حرکات ورزشی مرتبط با پایین تنه، بایستی با توجه به هدف شما انجام شود. اگر هدف شما فرم گرفتن اولین قسمت پایین تنه یعنی باسن و اطراف آن است، تمرینات مربوط به پشت پا و کگل برای شما مناسب است و اگر هم هدف شما افزایش حجم قسمت ران پا است، بایستی از تمرینات پشت پا و جلو پا استفاده نمایید که این تمرینات باید زیر نظر مربی متخصص برایتان تنظیم شود.

متاسفانه باید بگوییم که بسیاری از افراد به‌ دنبال چاق شدن در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند و می‌خواهند در مدت یک هفته لاغری خود را رفع کنند. توصیه ما به این افراد این است که به‌ دنبال راهکارهای صحیح رفع لاغری باشند و به‌ هیچ‌ عنوان گول تبلیغات را نخورند. چرا که چاق شدن در یک هفته ممکن است عوارض جانبی بسیاری را برای فرد به‌ دنبال داشته باشد. به‌ همین دلیل توصیه می‌شود از راهکارهایی استفاده کنند که در ابتدا لاغری را کاهش داده و سپس به خوش فرم شدن بدن کمک می‌کنند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید