فال ابجد روزانه دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال ابجد بر اساس ماه تولد شما

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به طور کلی آنچه در طالعت دیده شده خوب است ولی از نیتی که برای آن فال گرفته‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت به خیر شود. اگر رویایی کابوس وار دیده‌ای از آن پریشان نشو و برای کسی هم بازگو نکن. یکی از اطرافیانت که ادعای دوستی با تو را دارد، در تلاش برای صدمه زدن است. از او فاصله بگیر و حریم شخصی خود را نسبت به افراد مختلف حفظ کن.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ج ج ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نگران نباش که آینده‌ای نیکو در انتظار توست. اگر کمی اراده داشته باشی به آنچه که مراد دلت هست خواهی رسی. از مکر و حیله بدخواهان به دور بوده و مشکلی در آینده برایت پیش نخواهد آمد. طلب کمکی از اطرافیانت کرده‌ای که پاسخ مثبتی دریافت می‌کنی

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آآج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
بهتر است از جنگ و دعوا دست برداری که نتیجه آن فقط دردسر اضافی است. اگر فکر بد یا مکر و حیله‌ای در سر داری از انجام آن حذر کن. خدا را شاهد و ناظر اعمالت بگیر و سعی کن اخلاقیات را زیر پا نگذاری. صدمه و خسارتی در نزدیکی توست. بهتر با صدقه و کمک به فقرا آن را از خود دور نمایی.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: آآب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
این روزها درگیر بیماری هستی. ناراحت نباش که به زودی سلامتی خود را باز خواهی یافت. معامله‌ای در پیش داری که از آن سود قابل توجهی بدست می‌آوری. راز دلت را پیش خودت نگهدار و برای کسی بیان نکن چرا که گفتن آن باعث بروز مشکلاتی برای تو می‌گردد. فردی از اطرافیانت که به او نیکی کرده‌ای به تو بدی می‌کند ولی خیلی زود از کارش پشیمان شده و عذرخواهی می‌کند. از کارهای ناصواب حذر کن و رو به انجام اعمال نیکو بیاور. از جایی که انتظارش را نداری پول زیادی کسب می‌کنی.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
کار امروز را به فردا مینداز که بخت و اقبال یار توست. از شکرگزاری خدا غافل مشو تا به توفیق و نشاط برسی. تصمیمات تازه‌ای برای زندگی گرفته‌ای که آینده‌ات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. پیشنهاد می‌شود پیش از انجام هر عملی با دیگران مشورت کرده و از بزرگتر‌ها کمک بگیری. اگر این روزها با کسی درگیر هستی نتیجه کار به نفع تو خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: د ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را انجام بده چرا که طالعت روشن است. کارها بر وفق مراد است و به چیزی که در طلب آنی خواهی رسی. در صورت مشاهده پیشنهاد مالی و تجاری، آن را قبول کن. انجام این معامله سود کلانی برایت خواهد داشت. از طرف شخص مهمی به مجلس بزرگی دعوت می‌شوی. از این مصاحبت با بزرگان نهایت استفاده را انجام بده.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: د آ ج
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
طالع بسیار روشنی داری. به زودی دست به هر چیزی بزنی طلا شده و از آن سود خواهی برد. اینجاست که نباید از یاد خدا و گذشته خود غافل شوی. اگر مسافری داری به زودی خبری نیکو از آن خواهی شنید اگر گمشده‌ای داری پیدا خواهد شد. با توکل به خدا این روزهای خوش را سپری کرده و از آنچه نصیبت می‌گردد به دیگران نیز کمک کن.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ج د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
طالع روشنی برایت پیدا نیست ولی خیلی هم نگران نباش. بالاخره نحسی روزهای اخیر پایان می‌یابد و به مطلوبت خواهی رسید. در مورد موضوعات مختلفی نگران هستی که تنها با صبر و توکل بر خدا برطرف خواهد شد. در خواندن نماز اول وقت کاهلی نکن و رازهایی که در دل داری را به هیچ وجه فاش نکن. 

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: آ د آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به دلیل داشتن طالع روشن و نیکو، اکنون زمان مناسبی برای معامله‌های پر ریسک است. به لطف خدا زندگیت سر و سامان گرفته و سختی‌ فرسنگ‌ها از تو دور خواهند شد. اگر مسافری در سفر داری به سلامت باز خواهد گشت. از انجام چند کار هم زمان نترسید، شما می‌توانید همه را با هم مدیریت نمایید. شرایط با تو موافق است و به مقصودت می‌رسی. 

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج د ج
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
روزگار سر جنگ با تو ندارد، این تویی که خود را درگیر او می‌کنی. اگر صبور باشی در رحمت به رویت باز شده و گشایشی در کارت رخ خواهد داد. اگر از خداوند قطع امید کرده‌ای بهتر است دوباره به او روی بیاوری. مراقب خودت باش که کسی در فکر آسیب زدن به توست.  

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بهتر است در این روزهای پر خیر و برکت خود را به خدا نزدیک کنی تا به آرامش برسی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو خواهد رسید. این خبر می‌تواند در مورد پیدا شدن گمشده‌ای یا وصول طلبی قدیمی باشد. شخصی مشکل آفرین کنارت وجود داشته که باید از آن فاصله بگیری. با مشورت گرفتن از دوستان قابل اعتماد می‌توانی در معامله‌های تجاری سود زیادی کسب کنی، پس از آن‌ها غافل مباش.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ب د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
از جایی که فکرش را هم نمی‌کنی روزی حلالی بدستت می‌رسد. بهتر است قدردان این نعمت و امداد غیبی باشی. خیانت و دورویی را کنار گذار چون به شدت از آن آسیب و صدمه می‌بینی. از سفر دراز و طولانی پرهیز کن چرا که به رنج و زحمت بسیار خواهی افتاد. مراقب رفتار اطرافیانت باش سعی کن با بی‌تفاوتی از کنارشان عبور کنی.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید