فال قهوه امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ طالع شما در قهوه امروز چیست؟

فال قهوه نوعی طالع بینی برای پیش بینی یا دریافت نگرش درباره بخت و اقبال است. به یاد داشته باشید که فال قهوه فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت. در این پست با فال قهوه روزانه دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: هدهد

هدهد پرنده‌ای است که در ادبیات و فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد. این پرنده که با نام شانه بسر یا پوپک نیز شناخته می‌شود، معانی مختلفی دارد. تاجی که روی سر هدهد دیده می‌شود معنای رهبری یا پادشاه به این پرنده داده است. هدهد ماده در هنگام لانه‌سازی و پرورش جوجه‌ها از انتهای بدنش ترشحات بدبویی خارج می‌شود و موجب می‌شود تا بوی بسیار بدی از لانه بیاید. با توجه به این موضوع برخی از مفسرین هدهد را نمادی از خیانت بیان کرده‌اند. برخی از فرهنگ ها معتقد هستند که هدهد قدرت تشخیص آب روی زمین را دارد و می‌توان بر اساس تشخیص آن در مکان مورد نظر چاه حفر کرد. بنابراین پرنده‌ای مقدس و حکیم در نظر گرفته می‌شود. هدهد در فنجان قهوه به معنای خیر، خوشی و رفاه، بزرگی و مقام، پیروزی است.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: چهار گوش یا مربع

نماد چهار گوش یا مربع سمبلی از حد و حدود و خط قرمزهاست. از این رو مشاهده چهار گوش در فال قهوه بدین معناست که شما در زندگی برای خود حد و حدودی تعیین کرده اید که دیگران قادر نیستند از آن‌ها عبور کرده و به شما کمک کنند.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: نیزه

نیزه نمادی از توانایی جنگیدن و جانفشانی است. از این رو مشاهده نیزه در فال قهوه بدین معناست که شما توانایی دفاع از خواسته‌ها یا اموال خود را داشته و در این راه تمام سعی و تلاش خود را می‌کنید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: ماه

اگر نقش ماه در فنجان قهوه مبهم و تار باشد، نشانگر افسردگی و غصه است. مشاهده ماه به طور واضح و کامل نشان دهنده یک ارتباط عاشقانه است. اگر خطوطی صاف در نزدیکی ماه وجود داشته باشند، بدین معناست که آرزو و خواسته‌هایتان به سرانجام خواهند رسید. اما اگر صلیب، ستاره دنباله دار یا خطوطی مواج در نزدیکی ماه قرار گرفته باشند، به معنای بروز مشکل، افسوس و پشیمانی است.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: گوش

نماد گوش در فال قهوه نشان می‌دهد که باید به سخنان دیگران توجه کنیم. مشاهده گوش در فال قهوه بدین معناست که باید صحت و اعتبار برخی اطلاعات مهم مورد ارزیابی قرار بگیرند. شما باید به نظرات دیگران گوش فرا داده و آن‌ها را بپذیرید. دیدن نماد گوش بر روی یک صورت نشان می‌دهد که شما ناظری زیرک و همیشه هوشیار هستید.  

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: نهنگ

نماد نهنگ با احساسات و مشکلات عاطفی در ارتباط است. بعلاوه نماد نهنگ نشان می‌دهد که شما یک رهبر به دنیا آمده اید و نیاز به شغلی دارید که بتوانید از توانایی‌ها و استعداد‌های خود در آن به خوبی استفاده کنید. نماد نهنگ همچنین بیانگر این است که شما تجلی خود را از طریق جنبش و حرکت پیدا خواهید کرد.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: زنبور

مشاهده زنبور در فنجان قهوه نشانگر تلاش و کوششی است که منجر به خوشحالی و خوشبختی خواهد شد. شاید دیدن این نماد با نحوه تصور خودمان در معاشرت با دیگران در ارتباط باشد. نماد زنبور در فال قهوه با پس انداز پول و همچنین خانواده و رشد معنوی نیز در ارتباط است.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: خط

خط نمایانگر قوانین، مرزها، دوگانگی یا محدودیت است. مشاهده خط در فال قهوه به این معناست که ممکن است از حد و مرز خود عبور کنید؛ بنابراین باید بفهمید که در کجا، پا را از گلیم خود فراتر گذاشته‌اید و محدودیت‌های خود را در نظر بگیرید.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: بادبان

دیدن بادبان در فال قهوه بدین معناست که قرار است چیز جدیدی را تجربه کنید. این تغییر و تحول را با آغوش باز پذیرا شوید، زیرا می‌تواند زندگی شما را بهتر کند.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: سه گوش یا مثلث

سه گوش یا مثلث نمادی از وحدانیت موجود در بدن، ذهن و روح هستند. از این رو، دیدن سه گوش یا مثلث در فال قهوه بدین معناست که شما با درایت و خرد خود با دیگران در صلح و صفا زندگی کرده‌‌ و با استفاده از دانش خود در مسیر موفقیت گام برمی دارید.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: افتادن اسم

افتادن اسم در فال قهوه، نشانه‌ای از نقش صاحب نام در زندگی شماست. حتما لازم نیست که اسم کامل را ببینید. گاهی حروف اول اسم نیز به منزله‌ی اسم شخص مورد نظر است. تعبیر اسم‌ها کاملا بستگی به نمادهای اطراف آن‌ها دارد. برای مثال، اگر نام شخصی در کنار نقش مار افتاد، از آنجا که تعبیر مار در فال قهوه گواه از دلشوره و نگرانی است، می‌تواند به معنای این باشد که از سوی صاحب نام گزند و دشمنی به شما می‌رسد و شما باید مراقب آن شخص باشید. 

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: آتش

نماد آتش بسته به نیت فال گیرنده و شرایط زندگی او و شکل آتش در فنجان متفاوت خواهد بود. مثلا نقش شعله آتش شبیه تعبیر و تفسیر مشعل در فال قهوه  بیشتر به موفقیت در کسب و کار و پیشرفت اشاره دارد اما شکل آتشفشان در فال قهوه بیشتر به معنای خشم و طغیان خواهش های نفسانی است که باید کنترل شود.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید