روانشناسی شخصیت: این رفتار نشان می‌دهد مردی دیوانه وار عاشق شماست

چقدر یک مرد به شما و روابط عاشقانه پایبند است؟

مدتی است که متوجه شده‌اید در دانشگاه، محیط خانوادگی یا محل کار پسری به شما توجه زیادی نشان می‌دهد و شم دخترانه‌تان گواهی می‌دهد پای عشق در میان است. احتمالا به دنبال کشف نشانه‌هایی هستید که بوسیله آن بتوانید اطمینان پیدا کنید پسر مورد نظر به شما علاقمند است یا خیر و از خودتان می‌پرسید از کجا بفهمم این پسر عاشق منه؟

از نظر روانشناسان عاشق شدن و علاقمند شدن پسر به دختر، با نشانه‌های خاصی همراه خواهد بود، درواقع همانطور که از قدیم گفته‌اند: “رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون”.

در انگیزه بخوانید: یکی از این نمادها رو انتخاب کن تا بگم شخصیتت تو زندگی واقعی چجوریه؟

روانشناسی شخصیت مرد عاشق

در اینجا ۳ نکته کوچک وجود دارد که نشان می دهد مرد شما دیوانه وار عاشق شما شده است:

۱. ثابت است

هنگامی که مردی برای اولین بار با شما آشنا می‌شود، عشق آسان است. اما آزمون واقعی زمانی پیش می‌آید که باید از خود بپرسید: آیا ما سازگاریم؟ آیا او ما را دنبال میکند؟ آیا او می‌خواهد در هر لحظه با ما باشد، نه فقط در لحظات صمیمیت؟ این آزمون، نامزدی نامیده می‌شود. زمان، چیزی است که بیشترین ارزش را دارد. اگر مردی به طور مداوم به دنبال وقت‌گذرانی با شما باشد، این نشان می‌دهد که به طور عمیقاً عاشق شماست.

۲- کاری را که می گوید انجام خواهد داد انجام می دهد

با وجود اینکه این عالی است که مردی بخواهد وقت خود را با شما بگذراند، اما او ممکن است توافقاتی را ببندد که تعیین کننده آینده‌ی ارتباط شما باشند. مردی که می‌توانید با او توافقات داشته باشید  و او پایبند به آنها باشد، نشان می‌دهد که می‌تواند شریکی باشد که با او آینده‌ای بسازید. زمانی که وعده می‌دهد، آیا واقعاً انجام می‌دهد؟ آیا آماده است به شما ثابت کند؟ روابط بر اساس توافقاتی است که هر دو طرف پایبندند. بنابراین، اول باید ببینید که آیا مردی می‌تواند به توافقات ساده پایبند باشد یا خیر، قبل از آنکه در مورد توافقات پیچیده‌تر صحبت کنید.

۳. او برنامه ریزی می کند و به شما پایبند است

زمانی که برای اولین بار با مردی آشنا می‌شوید، عاشق شدن یک احساس است.

می‌توانید این تصمیم را در برنامه‌هایی که او می‌خواهد با شما انجام دهد مشاهده کنید. شما می‌توانید این تصمیم را در علاقه‌اش به شما احساس کنید. زمانی که او مسئولیت بیشتری را در قبال شما قبول می‌کند، می‌توانید به این مسئله پی ببرید.

تعهد آخرین قطعه از پازل است که به شما امکان می‌دهد بفهمید آیا با هم سازگارید یا خیر. مردی که به طور عمیق عاشق شما می‌شود، این موضوع را از طریق ثبات، توانایی او در بستن و حفظ توافقات، و تعهدش به شما نشان می‌دهد.

در مواجهه با عشق حتما این موارد را بررسی کنید تا متوجه شوید چقدر یک فرد عاشق شماست و براساس آن میتوانید تعهد و پایبندی خود را ایجاد و زندگی خود را بر دیواری محکم قرار دهید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید