روانشناسی شخصیت: این انتخاب میتواند زندگی شما را به کلی تغییر میدهد!

یکی از اشکال نشان داده شده در زیر را انتخاب کنید و به این سوال پاسخ دهید: “کدام قسمت از بدن برای زندگی مهم است؟”

تست روانشناسی تصویری مجموعه عکس ها و تصاویری است که بیشتر از آن برای تحلیل شخصیت یا شخصیت شناسی استفاده می شود. بنابراین این تست ها به عنوان تست های شخصیت شناسی تصویری نیز معروف هستند.

منظور ما از تست روانشناسی تصویری مجموعه ای از تصاویری است که از طریق آن می توانیم اطلاعاتی را در مورد خود کسب کنیم. البته تست های تصویری در روانشناسی فقط مربوط به تست شخصیت یا خودشناسی نمی شوند بلکه آزمون هایی نظیر تست هوش تصویری، تست حافظه تصویری، تست هوش هیجانی تصویری نیز جزء این دسته قرار خواهند گرفت.

تست شخصیت شناسی تصویری

تست امروز نیز بسیار ساده است، شما باید یکی از اشکال نشان داده شده در زیر را انتخاب کنید و به این سوال پاسخ دهید: “کدام قسمت از بدن برای زندگی مهم است؟”

سپس می توانید نتیجه را مشاهده کنید، که به شما می گوید نوع شخصیت شما و چه تغییراتی باید ایجاد کنید.

شاید برای شما مفید باشد: اولین چیزی که با نگاه به این عکس میبینید عمق شخصیت شما را کشف میکند

برای مشاهده نتیجه تست به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

۱. اسکلت

اگر اسکلت انتخاب می کنید، فردی هستید که به ثبات نیاز دارید. مهمترین چیز برای شما این است که چه چیزی از شما حمایت می کند.

اغلب، برای اینکه احساس امنیت یا محافظت کنید، به شدت به قوانین پایبند هستید. از خودانگیختگی غافل نشوید، در موقعیت های غیرمنتظره ممکن است مجبور شوید بدون فکر کردن زیاد عمل کنید.

بنابراین، چیزی که در زندگی شما کم است، کمی بداهه است. لازم نیست کاملاً خود را از شخصی که همیشه بوده اید جدا کنید، اما ممکن است ایده خوبی باشد که سعی کنید کمی انعطاف پذیرتر باشید.

۲. عضلات

اگر عضله را انتخاب می کنید، احتمالاً فردی هستید که برای سالم بودن باید احساس قدرت کنید. شما شخصیت بسیار قوی ای دارید و معتقدید که فداکاری و قدرت دست به دست هم می دهند.

شما فردی هستید که برای رسیدن به هر چیزی که دارید سخت تلاش می کنید.

آنچه اکنون در زندگی به آن نیاز دارید این است که به احساسات خود فضای بیشتری بدهید. شما تمام تلاش خود را برای ایجاد یک پناهگاه امن به کار گرفته اید که هیچکس نتواند شما را از آن خارج کند. اما شما برخی از مهمترین چیزها را در زندگی کنار گذاشتید: عشق، دوستی، خانواده.

دوباره با این چیزها ارتباط برقرار کنید و خواهید دید که اوضاع در زندگی شما بهبود می یابد.

۳. سیستم گردش خون

اگر این انتخاب شماست، به این دلیل است که شما فردی بسیار عاطفی هستید: عشق و اشتیاق برای شما مهمترین چیز در زندگی هستند. شما روح خود را در هر کاری که انجام می دهید قرار می دهید و تغییر واقعی که باید ایجاد کنید این است که یاد بگیرید خود را فراموش نکنید.

گاهی اوقات آنقدر درگیر کاری می شوید که انجام می دهید فراموش می کنید مراقب خود باشید، خود را دوست داشته باشید و به خود استراحت دهید.

عشق بدون شک یکی از مهم ترین چیزهای زندگی است و اشتیاق از شما انسان فوق العاده ای می سازد، اما باید بدانید چه زمانی باید متوقف شوید و از چیزی که به شما آسیب می زند دوری کنید.

۴. سیستم عصبی

اگر سیستم عصبی را انتخاب کردید به این دلیل است که شما فردی هستید که معتقدید همه چیز در مغز است. شما فردی بسیار منطقی و باهوش هستید. شما به سرعت یاد می گیرید و پتانسیل بالایی برای پیشرفت دارید. اما از سوی دیگر، گاهی اوقات می توانید کمی عبوس و بدبین باشید. گاهی اوقات افکار شما می تواند شخصیت شما را از بین ببرد و در نهایت باعث شود تمرکز خود را از دست بدهید.

چیزی که باید در زندگی خود تغییر دهید نحوه برخورد با افکارتان است. به یاد داشته باشید، شما چیزی نیستید که در سر دارید، شما خیلی بیشتر هستید. از آنجا بیرون بروید و خواهید دید که دنیا آنقدرها هم که به نظر می رسد مکانی خصمانه نیست.

شما باید نگرش خود را نسبت به آنچه اتفاق می افتد تغییر دهید و جام را پر ببینید.

۵. دستگاه گوارش

اگر دستگاه گوارش را انتخاب می کنید، به این دلیل است که به شدت از خودتان مراقبت می کنید. شما از شادی های زندگی لذت می برید بدون اینکه از سلامتی و رفاه خود غافل شوید. مشکل این است که گاهی اوقات می توانید کمی خودخواه باشید و بیش از حد روی خودتان متمرکز شوید. گاهی اوقات بیش از حد خود را درگیر می کنید و می توانید کمی متحجر باشید.

تغییری که باید در زندگی تان ایجاد کنید این است که یاد بگیرید کمی بیشتر به حرف های دیگران گوش دهید و بفهمید که همه، حتی افرادی که بیشتر از همه با شما متفاوت هستند، می توانند چیزی به شما بیاموزند. اگر بتوانید خود را در برابر آنچه دنیا با فروتنی به شما می گوید باز کنید، به عنوان یک شخص رشد قابل توجهی خواهید داشت.

خب کدام تصویر را انتخاب کردید؟ آیا توانستید واقعیت را برای زندگی خودتان کشف کنید؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید