فال فرشتگان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | فرشتگان الهی چه پیامی برای شما دارند؟

فال فرشته یا فال ملکوتی به تفسیر روایت‌ها و نشانه‌های ظاهری بر اساس باورهای مذهبی و اعتقادات دینی گفته می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال فرشته روزانه جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال فرشته روزانه

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abariel
ای انسان، من Abariel، فرشته قدرت و خرد هستم. من از قلمروهای آسمانی آمده‌ام تا به شما در کمک گرفتن از قدرت و خرد الهی برای تحقق اهداف و آرزوهایتان کمک کنم. شما لایق زندگی موفق و پر از شادکامی هستی. پس تلاشت را متوقف نکن و برای رسیدن به زندگی ایده آل خود نا امید نشو.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Adnachiel/Advachiel
با عطشی که در دورن شما برای دانستن و آگاهی وجود دارد، فائق آمدن بر هر مشکل و گرفتاری آسان است. با مطالعه و تفکر، مراقبه و سکوت و کمک به دوستان و اطرافیان خود می‌توانی مسیر پیشرفت خود را با سرعت بیشتری طی کنی.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adnarel
ای انسان صبور! من Adnarel، فرشته ی زمستان و "پروردگار من خداست" هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و صبر هستم. به یاد داشته باشید که زمستان، پایان نیست، بلکه آغازی نو است. در دل زمستان، بذر امید کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، شکوفه های شادمانی و امید به ثمر خواهند نشست.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Albim
ای انسان با اراده! من Albim، فرشته ی محافظ دروازه های باد شمال هستم. در دنیای پر از چالش و سختی، من حامل پیام امید و قدرت هستم. به یاد داشته باشید که شما در وجود خود، قدرتی شگفت انگیز دارید. مدتی است مشکلی ذهن تو را به خود مشغول کرده است. امروز با قدرتی که داری می‌توانی برای شروع حل این مشکل قدم های محکم برداری.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Alimiel (Dumahel)
ای انسان با ایمان! من Alimiel (Dumahel)، فرشته ی نگهبان حجاب در اطراف عرش خدا هستم. در دنیای پر از آشفتگی و تردید، من حامل پیام امید و ایمان هستم. حجاب تنها پوشاندن ظاهری خود از چشم دیگران نیست. تو با بروز ندادن هر چیزی که در ذهن خود داری می توانی خود را در مقابل خطراتی که از دیگران به سمتت می آید محافظت کنی. به این فکر کن که آخرین صحبتی که با فردی داشتی و در نهایت به ضررت شد چه بود؟ از آن درس بگیر و هر اطلاعاتی را در اختیار هر شخصی قرار نده.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Crac & Antoinette
برای اینکه موقعیت را بهبود بخشی به دیدگاه و عقاید دیگران با درک و همدردی کامل توجه کن.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Mystique
سرزنده و با روحیه رو به جلو قدم بردار و از کسانی که مدام می گویند نمی شود دوری کن. تو با خلاقیت خود می توانی نتایج شگفت انگیزی خلق کنی

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Bridgette
مراقب باش کاری نکنی. قبل از آنکه ادامه دهی جوانب و شرایط را با دقت بسنج و بررسی کن.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Raye
در حال حاضر یوگا و فعالیتهای بدنی برای تندرستی و سلامتی و آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Indriel
تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Merlina
تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Patience
اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می آید.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید