فال قهوه روزانه جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | طالع بینی با قهوه برای متولدین هر ماه

فال قهوه نوعی طالع بینی برای پیش بینی یا دریافت نگرش درباره بخت و اقبال است. به یاد داشته باشید که فال قهوه فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت. در این پست با فال قهوه روزانه جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: چراغ جادو

چراغ جادو نمادی از هوش، دانایی، اعمال خوب و خرد است. مشاهده این نماد در فال قهوه بیانگر آن است که با بکار بستن هوش و خرد در زندگی خود می‌توانید به موفقیت برسید.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: هواپیما

هواپیما سمبلی از اعتماد به نفس، اهداف، نگرش و رفتار است. مشاهده سقوط هواپیما در فال قهوه بدین معناست که اهداف شما آن قدر بلندپروازانه بوده اند که اکنون محکوم به شکست هستید! البته، اگر هواپیما در حال پرواز باشد، نشانگر این است که به خاطر اعتماد به نفستان، در حال رسیدن به اهدافتان هستید.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: هرم

هرم نمادی از پایداری و ماندگاری است. از این رو دیدن هرم در فال قهوه بدین معناست که اکنون زندگی ثابت و پایداری دارید و این وضعیت تا مدت‌ها ماندگار خواهد بود. به علاوه، تلاش و سرمایه گذاری‌های شما نیز نتیجه خواهند داد.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: خطوط موازی

خطوط موازی نمادی از شباهت، برابری و مساوات هستند. مشاهده خطوط موازی در فال قهوه بدین معناست که شما شرایط همسانی با اطرافیان خود دارید و از این رو بهانه‌ای برای عقب ماندن از دیگران نخواهید داشت. شما هم مانند دوستان خود، هر آنچه که برای موفقیت لازم است را دارید. با این حال موفقیت یا عدم موفقیت کاملا به خودتان بستگی دارد.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: پنج ضلعی

پنج ضلعی نمادی از قدرت، کنترل، نیرو، افراط یا تفریط و سختی یا آسانی است. مشاهده پنج ضلعی در فال قهوه بدین معناست که در حال حاضر اوضاع زندگی شما سخت بوده و کنترل زندگی خود را تقریبا از دست داده اید و به انرژی و نیروی زیادی برای سر و سامان دادن به اوضاع نیاز دارید. خبر خوب این است که به محض غلبه بر اوضاع می‌توانید در زندگی به موفقیت دست پیدا کنید.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: سبیل

سبیل نمادی از مردانگی، حمایت، بلوغ و گاهی ثروت بادآورده است. دیدن سبیل در فال قهوه نشانگر این است که زندگی خوبی دارید. شما آن قدر قوی و بالغ هستید که از اطرافیان خود حمایت و دفاع می‌کنید و دیگران به شما متکی هستند.  

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: کلید

کلید در فال قهوه نشانگر این است که شما آماده پذیرش ایده ها، دانش، دیدگاه، فرصت‌ها و چیز‌های جدید در زندگی خود هستید. شما آماده اید که از فرصت‌ها و امکانات جدید برای بهبود زندگی خود استفاده کنید. نماد کلید نشان می‌دهد که فرصت‌های بسیاری بر سر راه شما قرار خواهند گرفت.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: قلعه

قلعه نشانگر شهرت و قدرت زیاد در حوزه فعالیت فرد و همچنین وظیفه‌ای تاثیرگذار در زندگی است. قدرت و شکیبایی، شما را به سمت موفقیت سوق خواهند داد. شما از سوی مدیران خود حمایت خواهید شد. مشاهده قلعه‌ با خندق نشان می‌دهد که موفقیت شما در کار‌های مشارکتی بیشتر خواهد بود. بعلاوه نماد قلعه می‌تواند با شروعی جدید در ارتباط باشد. بدیهی است قلعه، نوعی خانه به شمار می‌رود. مشاهده افرادی در قلعه حاکی از روابطی جدید است.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: فیل

به طور کلی نماد فیل، در فال یا در تعبیر خواب و هر جای دیگر، علامت و نشانه خوبی است. بسیاری از فرهنگ‌های آسیایی بر این باورند که فیل موجودی کیهانی است و جهان را بر پشت خود حمل می‌کند. در هندوستان فیل به شکل گانشا که خدای شانس است، وجود دارد. این خدا نشان می‌دهد که ثروت و حمایت از آن شما خواهد بود. به همین دلیل وجود فیل در فنجان قهوه نشان دهنده موهبت و تبرک در کار‌ها و پروژه‌های جدید است. بدون شک این پروژه‌ها موفقیت آمیز خواهند بود. فرض بر این است که گانشا موانع موجود بر سر راه شما را برطرف خواهد کرد. در فرهنگ چین، فیل نشانه و علامت شادی و زندگی طولانی است. مشاهده فیل در فنجان قهوه به این معناست که پیامی دریافت می‌کنید که می‌توانید با هر مشکلی که در حال حاضر با آن روبرو هستید، مقابله کنید.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: تاج

خود تاج از موضع قدرت و اقتدار برخوردار است. شما دوست دارید با دوستانتان صحبت و گفتگو کنید، اما اگر به دوستانتان خیلی نزدیک شوید، ممکن است ویرانی و تباهی به بار آید. تاج به این معناست که فرد می‌خواهد رهبر و مقتدر باشد. هیچ چیز بدتر از دعوا و اختلاف با کسی نیست که می‌خواهد کنترل خود را بر شما نشان دهد. اما گاهی اوقات در زندگی باید از این افراد بگذریم تا بتوانیم به سوی آینده قدم برداریم. نماد تاج به طور کلی نشان می‌دهد که می‌توانید در هر زمینه‌ای به موفقیت برسید. هرچند این موفقیت با افزایش مسئولیت پذیری همراه خواهد بود. اگر خطوطی صاف نزدیک تاج وجود داشته باشند، به معنای یک مسیر مستقیم برای رسیدن به افتخارات است. اگر این خطوط مواج باشند، موانع و تاخیراتی در راه رسیدن به افتخارات ایجاد خواهد شد.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: درخت

ریشه‌های درخت پایه و بنیاد زندگی و شاخه‌ها و تنه درخت عناصر هستی و حیات هستند که این عوامل، درخت را تبدیل به نمادی از زندگی می‌کنند. درخت نشان دهنده نحوه رشد زندگی و اهمیت هر چیزی در زندگی شما از جمله بستگان و دوستان است. مشاهده درخت در فال قهوه بدین معنی است که شما قدر زندگی و هر چیزی که در آن وجود دارد را می‌دانید و از آن‌ها لذت می‌برید. شما از اطرافیان خود الهام گرفته و توسط آن‌ها رهنمود می‌شوید و برای زندگی ارزش قائل هستید.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: اسب  

در مسیحیت، اسب سفید نماد مرگ است؛ در حالی که در فرهنگ‌های دیگر مانند نئوپاگان ها، مظهر قدرت و خرد است. اسب نمادی از قدرت، آزادی و مرگ است؛ بنابراین زمانی که در فال قهوه اسب می‌بینید این بدان معنی است که شما این آزادی و اختیار را دارید که از قدرت خود برای دستیابی به آنچه که در زندگی می‌خواهید استفاده کنید، تا زمانی که یک تجربه یا حادثه بد بر سر راه شما قرار بگیرد.  

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید