روانشناسی شخصیت: اگر شب‌ها اینگونه میخوابید شما ذاتا یک مدیر هستید

آیا میدانستید شخصیت شما از نحوه خوابیدن شما مشخص میشود؟ چه شکلی میخوابید؟ به کدام سمت؟ همه اینها نشانه هایی از شخصیت شماست.

آیا میدانستید شخصیت شما از نحوه خوابیدن شما مشخص میشود؟ چه شکلی میخوابید؟ به کدام سمت؟ همه اینها نشانه هایی از شخصیت شماست.

شاید برای شما مفید باشد: روانشناسی شخصیت: اگر این نشانه ها را دارید شما رهبری عالی هستید!

ساموئل دانکل، این ارتباط را در کتاب «موقعیت‌های خواب» خود بررسی می‌کند و استدلال می‌کند که «روشی که می‌خوابیم، همان گونه است که زندگی می‌کنیم». چگونه به خوابیدن – به پشت یا شکم عادت کردید؟

تست روانشناسی خوابیدن

در چه وضعیتی می خوابید؟

۱. دوست دارید به پشت بخوابید

اگر ترجیح می دهید به پشت بخوابید، به این معنی است:

  • شما قدرتی آرام دارید، در تلاش های خود متمرکز و قاطع هستید، با اطمینان در زندگی حرکت می کنید، از درگیری های غیر ضروری اجتناب می کنید.
  • شما از دروغ متنفرید و اصلا مجذوب شایعات بیهوده و ارتباط با کسانی که استانداردهای شما را ندارند، نمی شوید.
  • شما رشد خود و سلامت روان را در اولویت قرار می دهید و برای کسب تجربیاتی تلاش می کنید که روح شما را غنی کند.
  • بیشتر اوقات، افکار خود را پنهان می کنید – این به شما امکان می دهد قبل از واکنش به هر چیزی مشاهده و تجزیه و تحلیل کنید.
  • شما توسط خوش بینی تزلزل ناپذیر و تشنگی برای تجربیات زندگی هدایت می شوید – از اینکه در مرکز توجه قرار بگیرید و تأثیر مغناطیسی بر دیگران داشته باشید خجالتی نیستید.
  • زندگی برای شما شبیه به یک ماجراجویی سلطنتی است.

از مشاغلی لذت می برید که در آن می توانید از مهارت های اجتماعی و جذابیت برای موفقیت استفاده کنید. ماهیت متقاعد کننده، توانایی برقراری ارتباط با دیگران و مهارت های ارتباطی قوی شما را به یک کاندیدای عالی برای مشاغل فروش، بازاریابی، مدیریت، روابط عمومی، ارتباطات و موارد دیگر تبدیل می کند.

در روابط، شما یک شریک قابل اعتماد و وفادار هستید، اگرچه گاهی اوقات می توانید سلطه جو و خواستار باشید. در عین حال، از شرکت خود لذت می برید و می توانید تصمیمات خود را بگیرید.

۲. دوست دارید روی شکم بخوابید

اگر ترجیح می دهید روی شکم بخوابید، به این معنی است:

  • شما فردی پر از زندگی هستید – سرگرم کننده، آماده تجربه های جدید و همیشه آماده گذراندن اوقات خوب.
  • شما کلمات را خرد نمی کنید – شما ارتباط مستقیم و واضح را ترجیح می دهید، و اگرچه صراحت و صداقت شما ممکن است گاهی خیلی واضح به نظر برسد، برای شما آنها فقط راهی برای انجام کارها هستند.
  • خواسته ها و آرزوهای شما وضوح شگفت انگیزی دارند – شما کاملاً درک می کنید که چه می خواهید و مشکلات غیر ضروری ایجاد نمی کنید.
  • در عین حال، ممکن است تکانشی، ناامن یا فاقد اعتماد به نفس باشید.
  • شما کنترل و نظم را دوست دارید، اما نگرش سازنده نسبت به انتقاد ممکن است برای شما مشکل ساز باشد – پس از کار بر روی آن، می توانید بر هنر پنهان کردن این نقاط ضعف مسلط شوید.
  • زندگی برای شما نیمه پر لیوان است و شما به خاطر هر آنچه دارید سپاسگزاری می کنید.

طبیعت مستقل، ریسک پذیر، روحیه ماجراجویانه، عشق به فعالیت بدنی، شخصیت بیانگر و مسیر شغلی توجه جوی شما را به یک کاندیدای عالی برای مشاغل در تجارت، ارتش، اجرای قانون، دو و میدانی، ورزش، هنرهای نمایشی و غیره تبدیل می کند.

شما انرژی و هیجان را به روابط وارد می کنید و خود را در آنها پرتاب می کنید. ممکن است لازم باشد روی انعطاف‌پذیرتر شدن و سازش‌پذیر شدن کار کنید، زیرا گاهی اوقات می‌توانید مانند یک کودک لجباز رفتار کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید