روانشناسی شخصیت: با این ۵ سوال روز مرد زندگیتان را بسازید

آیا میخواهید کاری کنید یک مرد عاشقانه شما را دوست داشته باشد ؟ در موقعیت مختلف چه حرفی باید بزنید که مجذوب شما شود؟

آیا میخواهید کاری کنید یک مرد عاشقانه شما را دوست داشته باشد ؟ در موقعیت مختلف چه حرفی باید بزنید که مجذوب شما شود؟

اگر به دنبال ایجاد احساس دوستی و عشق در یک مرد هستید، این کار آنقدر هم پیچیده نیست که به نظر می‌رسد.

شاید برای شما مفید باشد: تست شخصیت: فکر می کنید کدام ماه گرفتگی نشان دهنده انگیزه شماست؟

از او بپرسید و شما خواهید فهمید که زیر پوشش همه اینها، آرزوی احترام، قدردانی، تایید، اعتماد، حمایت و درک است. آغاز کردن با این سوالات برای پرسیدن از مرد خود می‌تواند اساس رابطه شما را تغییر دهد. چرا که هر چه بیشتر به این امور توجه کنید، احساسات عمیق‌تری از عشق و دوستی پیدا خواهید کرد.

روانشناسی ایجاد احساس قدردانی در همسر

در اینجا ۵ سوال زیبا وجود دارد که می توانید از مردی که دوست دارید بپرسید تا او احساس قدردانی و دیده شدن کند.

۱. “روزت چطور بود؟”

در میان درگیری‌های زندگی، آسان است که در گرفتاری‌های خود گم شویم و به آنچه همسرمان انجام می‌دهد توجه نکنیم.

هنگام بازگشت به خانه از سر کار، وقتی که آرام شدید، از او درباره روزش بپرسید. به دستاوردهای او گوش دهید و تحسین کنید. به او بگویید که به او افتخار می‌کنید، تشویقش کنید یا در مورد مشکلی که برایتان پیش آمده صحبت کنید. به سادگی بدون ارائه راه‌حل برای مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید با دقت گوش دهید.

این چگونگی عمل باعث می‌شود مرد احساس کند که دوستش دارید: وقتی از او در مورد روزش می‌پرسید، به او می‌گویید که به زندگی روزمره‌اش اهمیت می‌دهید و به چیزهایی که برای او اهمیت دارد، اهمیت می‌دهید. پرسیدن این سوال به او اجازه می‌دهد بداند که شما در نهایت قهرمان او هستید و او هر روز قهرمان شماست.

۲. “چه کاری می توانم انجام دهم تا روز شما را عالی کنم؟”

هر روز را خاص کنید، نه فقط روز ولنتاین، تولد او یا سالگرد شما.

اغلب اوقات، این کارهای کوچکی است که می توانید برای شریک زندگی خود انجام دهید  که تفاوت ایجاد می کند. این می تواند ۳۰ دقیقه تنهایی، انجام یک کار، نوشیدن نوشیدنی، خوردن چیزی خوشمزه، ماساژ، یا فعالیت های سرگرم کننده دیگر باشد.

به آنچه که او واقعاً می خواهد گوش دهید. این می تواند یک در آغوش گرفتن یا یک بوسه از طرف شما برای نشان دادن حمایت شما باشد.

چرا این باعث می‌شود مرد احساس کند که دوستش دارید  : این به او نشان می‌دهد که می‌خواهید همان طور که او از شما مراقبت می‌کند از او مراقبت کنید و او برای شما خاص است.

۳. “چه اتفاقی برای شما می افتد؟”

وقتی به طور غیرمعمول احساس آرامش یا ناامیدی نسبت به مرد خود می‌کنید، دست از کار بکشید. من متوجه‌ام. بدون قضاوت به دنبال این باشید که بدانید او در آن لحظه چه می‌گذرد. وقتی جواب داد، بگویید: «بیشتر بگو.»

نشان دهید که می‌دانید او کنترل دارد و نیازی به حل چیزی برای او ندارد. با این حال، شما در کنار او هستید.

این چگونگی عمل باعث می‌شود مرد احساس کند که دوستش دارد: به او می‌گوید که متوجه می‌شوید و دارید گوش می‌دهید، و آنچه که او احساس می‌کند و فکر می‌کند برای شما مهم است.

۴. “چگونه می توانم در زندگی شما به بهترین شکل از شما حمایت کنم؟”

آیا در کنار مرد خود و فعالیت های او می ایستید؟ او زنی می‌خواهد که تجارت، سرگرمی‌ها، بیرون رفتن شبانه یا رفتن به باشگاه را تشویق کند.

شاید او به شما بگوید که بابت بیرون رفتن هر دوشنبه او را اذیت می کنید یا اعتماد به نفس او را تضعیف می کنید. او ممکن است از شما بخواهد که به طور موقت کارهای بیشتری را در خانه انجام دهید تا استرس او کاهش یابد.

به طور کلی، زمانی احتمال موفقیت او بیشتر است که احساس کند او را جدی می گیرند و شما در تیم او هستید.

چرا این باعث می‌شود مرد احساس کند که دوستش دارد  : به او می‌گوید که به کاری که او انجام می‌دهد علاقه‌مند هستید، به او احترام می‌گذارید، و از تلاش‌های او حمایت می‌کنید، حتی اگر کار شما نباشد.

۵. چگونه می توانم بیشتر دوستت داشته باشم؟

پس از تسلط بر سوالات قبلی، این سوال را از او بپرسید و اجازه دهید خودش تعریف کند که چگونه می خواهد دوست داشته شود. هیچ کس بهتر از مرد شما نمی داند که چگونه می توانید او را بیشتر دوست داشته باشید.

پرسیدن این سوال اعتماد را تقویت می کند و ارتباط شما را عمیق تر و تقویت می کند. نکته اصلی این است که تا زمانی که نپرسید نمی‌دانید.

چرا این باعث می شود مرد احساس کند که دوستش دارید : این به او نشان می دهد که او را به عنوان فردی منحصر به فرد  با نیازهای خودش  می بینید و به او احترام می گذارید.

با پرسیدن این سوالات ساده اما پر معنا به روابط خود با همسرتان معنا ببخشید و زندگی خود را پر از عشق و آرامش کنید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید