فال ابجد پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | حروف ابجد چه طالعی برای امروز شما در نظر گرفته اند؟

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نتیجه فال به نسبت خوب است ولی عالی نیست. اگر فرد راحت طلبی هستی برای آنچه که فال گرفته ای منصرف شو چرا که نتیجه آن قطعا پشیمانی است. زنی با قد کوتاه و چهره‌ای سفید در تلاش برای فریب توست، مراقب باش که در دام او گرفتار نشوی. قصد سفری کرده‌ای که بهتر است دو هفته آن را به تعویق بیندازی. این روزها از نظر روحی حال و روز خوبی نداری، زمان سریع می‌گذرد و فرصت‌ها از دست می‌رود پس غصه چرا؟ به خدا توکل کن که همه چیز در دست اوست.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ ج ب
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
به هر آنچه که برای آن نیت کرده‌ای خواهی رسید. پروردگار غم و رنج را از تو دور کرده و مال و ثروتی نصیبت خواهد شد. سعی کن که با دیگران وارد جمگ و درگیری نشوی البته اگر هم منازعه‌ای پیش بیاید برنده آن تو خواهی بود. عبادت خدا را فراموش مکن تا چیزی که از دست داده‌ای را به دست بیاوری

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ج ج ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نگران نباش که آینده‌ای نیکو در انتظار توست. اگر کمی اراده داشته باشی به آنچه که مراد دلت هست خواهی رسی. از مکر و حیله بدخواهان به دور بوده و مشکلی در آینده برایت پیش نخواهد آمد. طلب کمکی از اطرافیانت کرده‌ای که پاسخ مثبتی دریافت می‌کنی

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: آآج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
بهتر است از جنگ و دعوا دست برداری که نتیجه آن فقط دردسر اضافی است. اگر فکر بد یا مکر و حیله‌ای در سر داری از انجام آن حذر کن. خدا را شاهد و ناظر اعمالت بگیر و سعی کن اخلاقیات را زیر پا نگذاری. صدمه و خسارتی در نزدیکی توست. بهتر با صدقه و کمک به فقرا آن را از خود دور نمایی.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: آ ب آ
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
هر چند که کارهایت به زودی سر و سامان می‌گیرد ولی این روزها طالعت چندان روشن نیست. تنها با همت و اراده خود می‌توانی به آنچه که طالب آنی برسی. به جز خداوند بر کس دیگری تکیه نکن. بهتر است در زندگی از بدگویی دیگران دوری کنی چرا غیبت و بد ذاتی نتیجه‌ای چز دردسر در آینده نخواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: د آ ج
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
طالع بسیار روشنی داری. به زودی دست به هر چیزی بزنی طلا شده و از آن سود خواهی برد. اینجاست که نباید از یاد خدا و گذشته خود غافل شوی. اگر مسافری داری به زودی خبری نیکو از آن خواهی شنید اگر گمشده‌ای داری پیدا خواهد شد. با توکل به خدا این روزهای خوش را سپری کرده و از آنچه نصیبت می‌گردد به دیگران نیز کمک کن.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج ج د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
طالع روشنی برایت پیدا نیست ولی خیلی هم نگران نباش. بالاخره نحسی روزهای اخیر پایان می‌یابد و به مطلوبت خواهی رسید. در مورد موضوعات مختلفی نگران هستی که تنها با صبر و توکل بر خدا برطرف خواهد شد. در خواندن نماز اول وقت کاهلی نکن و رازهایی که در دل داری را به هیچ وجه فاش نکن. 

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
تنها از خدا کمک بخواه که اوست یاری دهنده بیچارگان. اگر به عهد و قرارت با پروردگار پایبند باشی به همه چیز خواهی رسید. اگر تمرکزت را جمع کنی می‌توانی از پس مشکلات برآیی. شخصی به تو نزدیک شده و قصد تخریبت را با غیبت کردن پیش دیگران دارد، سعی کن از آن شخص فاصله گرفته تا آسیبی به زندگیت وارد نگردد.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
تغییراتی در پیش داری که با توکل به خدا و همت خودت به خوبی پیش خواهد رفت. به طور کلی اوضاع بر وفق مرادت هست ولی نباید به همه چیز و همه کس اعتماد کنی. آینده روشنی در انتظارت هست مه نباید با سهل انگاری و بی‌تجربگی آن را خراب کنی. پس مراقب رفتار و اعمالت باش.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج آ ‌آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع خوب و روشنی داری. به نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خواهی رسی فقط باید کمی منتظر بمانی. از افکار، نیات خصمانه و کسب مال حرام بیرون بیا. خداوند روزی تو را خواهد داد پس این همه خودت را به آب و آتش نزن. اگر گمشده‌ای داری به زودی آن را پیدا خواهی کرد. خبر خوشحال کننده‌ای به تو می‌رسد که باعث تغییراتی در زندگیت می‌شود.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: ج د ج
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
روزگار سر جنگ با تو ندارد، این تویی که خود را درگیر او می‌کنی. اگر صبور باشی در رحمت به رویت باز شده و گشایشی در کارت رخ خواهد داد. اگر از خداوند قطع امید کرده‌ای بهتر است دوباره به او روی بیاوری. مراقب خودت باش که کسی در فکر آسیب زدن به توست.  

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ج د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
مرغ سعادت در خانه شما نشسته و طالع بسیار بسیار روشنی برایتان دیده می‌شود. غم و اندوه را از دل خارج کن چرا که خوشبختی به سمت آن سرازیر شده است. اخیرا احساس تنهایی می‌کنی این تنها به خاطر رفتارهای گذشته توست. اگر نگران وضعیت مالی و پولی هستی مطمئن باش سال جدید بسیار بهتر خواهد بود. کارها بر وفق مراد است و مقصودت خواهی رسی. 

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید