خط طلاق در کف دست کجاست و تفسیر آن چگونه است؟

آیا می‌دانید خط طلاق در کدام قسمت از کف دست قرار گرفته است؟

در کف بینی، خط طلاق یا خط ازدواج، خطی فرضی در کف دست است که گفته می‌شود اطلاعاتی در مورد روابط عاشقانه، ازدواج و طلاق فرد ارائه می‌دهد. این خط معمولاً به صورت افقی در بالای خط قلب (یا خط احساس) و به موازات آن قرار دارد.

به دنبال چه نشانه هایی باشیم؟

برای دیدن علائم احتمالی طلاق، به دنبال هر چیز غیرعادی باشید که ممکن است به مشکل در روابط اشاره کند. این خطوط ناراحت کننده همیشه به این معنی نیست که نتیجه طلاق خواهد بود. آنها نگرانی های احتمالی در مورد ازدواج را نشان می دهند. اینکه آیا این علائم طلاق قبل از جدایی مشهود است یا خیر، بحث دیگری است. به خاطر داشته باشید که پیش‌بینی دقیق ازدواج یا طلاق غیرممکن است.

چه علائمی نشان دهنده طلاق نیست؟

اگر علائمی دارید و هرگز ازدواج نکرده اید یا در یک رابطه طولانی مدت نبوده اید، نشانه طلاق نیست. استرس ناشی از سایر زمینه های زندگی نیز می تواند علائم مشابهی ایجاد کند. اگر در حال خواندن کف دست کسی هستید، از فرد مورد نظر سوال بپرسید. سوالاتی از این قبیل بپرسید که در مورد چه چیزی در زندگی خود نگران هستید؟ در گذشته در رابطه با روابط چه اتفاقی افتاده است؟ همچنین در مورد ازدواج یا طلاق چه احساسی دارید؟

بسیاری از کف دست ها علائم طلاق را نشان نمی دهند

برخی از افراد حتی پس از تجربه طلاق، هیچ علامتی از آن را در خطوط کف دست خود نشان نمی‌دهند. واکنش افراد به مشکلات زندگی یکسان نیست و بسیاری از این خطوط صرفاً نشان‌دهنده‌ی استرس هستند. طلاق هرچند برای برخی افراد تجربه‌ای دشوار است، اما لزوماً به معنای تاثیر عمیق و دائمی بر زندگی و انعکاس آن در خطوط کف دست آنها نیست.

خطوط کف دست برای پیش بینی

خطوط روی دست ما اغلب تغییر می کند. بنابراین، عاقلانه نیست که هر نتیجه ای را به طور دقیق پیش بینی کنیم. اگر برخی از این علائم را دارید، آنها هشدار هستند، نه نتایج تضمین شده. شما سرنوشت خود را کنترل می کنید و علائم بر اساس اعمال شما شکل می گیرد. اقدامات آینده شما چیزی است که می تواند خطوط کف دست شما را تغییر دهد.

خطوط ازدواج کجاست؟

خطوط ازدواج که در حال حاضر بیشتر به عنوان خطوط رابطه شناخته می شوند، در لبه کف دست زیر صورتی قرار دارند. معمولاً یک خط مشخص یک اتحاد طولانی مدت را نشان می دهد. خطوط ریز و کوتاهتر نشان دهنده رابطه کمتر معناداری است. دستان برخی از افراد، هر خطی از هر رابطه کوتاه یا اتحادیه ای را آشکار می کند. دیگران ممکن است فقط یک خط را نشان دهند، حتی اگر بیش از یک رابطه داشته باشند.

علائم هشدار دهنده طلاق از خطوط کف دست

در تصویر زیر آثاری از نشانه های طلاق روی دست یک زن دیده می شود.

خط طلاق در دست زن: اگر فقط خط ازدواج (۱) به سمت پایین خم شود، نشان دهنده ناراحتی در پیوند است.

اگر خط نگرانی از انگشت شست به خط ازدواج برسد، نشان می دهد که نگرانی بر رابطه تأثیر می گذارد. این خطوط به خودی خود طلاق را به تصویر نمیکشند.

اگر کسی خطوط (۱) و (۳) را داشته باشد و در رابطه یا ازدواج نباشد، نگران یک پیوند احتمالی در آینده است، حتی اگر وجود نداشته باشد. به یاد داشته باشید که در بیشتر دست ها، این خطوط می توانند با تغییر شرایط تغییر کنند.

علائم (۴)، (۵) و (۶) به تنهایی دلالت بر طلاق ندارند.

نشانه های طلاق از خطوط کف دست

  1. اولاً، نشانه های استرس می تواند به مشکلات زناشویی اشاره کند. اگر خط ازدواج به سمت پایین به سمت خط قلب منحنی شود، نشان دهنده ناراحتی عاطفی است.
  2. ممکن است یک خط ثانویه ظریف در زیر خط اصلی ازدواج قرار گیرد.
  3. یک خط استرس از پایه شست بالا می رود تا خط ازدواج را لمس کند.
  4. خط استرس دیگری که به خط قلب می رسد نشان دهنده نگرانی های قبلی در رابطه در طول وصلت است.
  5. یک شاخه در داخل خط زندگی می تواند نشان دهنده ضرر ناشی از پایان یافتن جدایی و طلاق احتمالی باشد.
  6. خط زندگی به سمت خط سرنوشت می چرخد، اغلب آن را لمس می کند یا شاخه هایی دارد که به سمت آن می رسند.
  7. یکی دیگر از علائم احتمالی زمانی است که خطوط قلب یا ازدواج زنجیر شده، منشعب یا مبهم است. خط قلب زنجیر شده دلالت بر بی ثباتی در قلمرو عاطفی دارد و خطوط شاخه رو به پایین نشان دهنده ناامیدی است.
  8. همچنین ممکن است نواحی دیگری از دست با علائم استرس مانند پوست خشک یا ندول های زگیل مانند کوچک وجود داشته باشد.

نشانه های طلاق از خط ازدواج

اگر خط ازدواج در انتهای آن چنگال داشته باشد، نشانه استرس است. این بدان معنی است که یکی از زوج ها دائماً در مورد پیوندشان نگران است. ممکن است در نهایت اگر مشکلات حل نشوند، رابطه از هم جدا شود. با این حال، چنگال همچنین نشان می دهد که ممکن است تصمیمی در مورد رابطه وجود داشته باشد که می تواند به هر سمتی پیش برود، بالا یا پایین. انشعاب در خط را به عنوان یک انتخاب تصور کنید، مانند آمدن به یک تقاطع در یک جاده و تصمیم گیری در مورد اینکه به کدام سمت بپیچید.

یک چنگال در ابتدای خط رابطه نشانه طلاق نیست
یک چنگال در ابتدای خط رابطه نشانه طلاق نیست

یک خط دوشاخه در ابتدای آن

در ابتدای خط ازدواج، چنگال نشان می دهد که پیوند ممکن است شروعی دشوار یا پیچیده داشته باشد. منظور از دشواری این است که شاید فرد باید برای بودن در کنار شخص دیگر فداکاری می‌کرد. این می تواند به این معنی باشد که فرد قبل از شروع یک رابطه دوم طلاق گرفته یا جدا شده است. برخی از خوانندگان کف بینی بر این باورند که این نشانه ای از نزدیک شدن جفت روح است.  یک چنگال در انتهای خط ازدواج نشان می دهد که انرژی در رابطه با یک پیوند قوی شروع می شود اما پتانسیل ضعیف شدن را دارد.

خط طلاق

یک خط منحنی رو به پایین نشان می دهد که سوژه در ازدواج خوشحال نیست. از این رو می تواند نشانه طلاق باشد.

خط حذف

خط حذف یک خط نوار کوچک است که از خط ازدواج عبور می کند. می تواند همراه با چنگال یا به تنهایی باشد. خط حذف نشان می دهد که یک رابطه به یک پیوند یا ازدواج تبدیل نشده است، حتی اگر به طور بالقوه یکی باشد. همچنین می تواند به معنای طلاق باشد، به خصوص اگر خط ازدواج دیگری بالای آن باشد. خط طلاق روی دست زن به احتمال زیاد آشکارتر است.

به طور خلاصه

خط ازدواج به سمت پایین
خط ازدواج به سمت پایین

اگر خط ازدواج شما به سمت پایین کشیده شده، زندگی مشترک خوبی نخواهید داشت. این خط نشان می‌دهد که همسرتان زودتر از شما می‌میرد. اگر خط ازدواج شما به یکی از خطوط روی دستتان برخورد کرده است، نشان دهنده بروز حوادثی مانند تصادف یا زلزله است که باعث می‌شود همسرتان را در آن از دست بدهید. اما اگر به سمت غرب کف دستتان انحراف داشته باشد، نشان دهنده مشکلات و اختلافاتی است که باعث می‌شود همسرتان شما را ترک کند. به طور کلی خط ازدواج رو به پایین یعنی جدایی، طلاق یا مرگ شریک عاطفی‌تان.

خط ازدواج به شکل وای انگلیسی یا چنگال
خط ازدواج به شکل وای انگلیسی یا چنگال

اگر خط ازدواج شما به شکل وای انگلیسی یا چنگالی شکل بوده و چنگال آن به سمت کف دست یا بیرون دست شما قرار داشته باشد، در هر دو صورت ازدواج شما سرانجام خوبی نخواهد داشت و به طلاق ختم می‌شود.

چند خط روی خط ازدواج
چند خط روی خط ازدواج

وقتی روی خط ازدواج چند خط دیگر قرار می‌گیرد و یک شکل واضح دارد، نشان دهنده ازدواجی پر از دردسر و مشکل است که آخر به طلاق ختم می‌شود.

نظر و دیدگاه شما درباره دیدن خطوط طلاق در کف دست چیست؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

منبع: destinypalmistry

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید