فال قهوه روزانه پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | طالع بینی با قهوه برای متولدین هر ماه

فال قهوه نوعی طالع بینی برای پیش بینی یا دریافت نگرش درباره بخت و اقبال است. به یاد داشته باشید که فال قهوه فقط یک سرگرمی است و نباید آن را جدی گرفت. در این پست با فال قهوه روزانه پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال قهوه روزانه

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: ستون

ستون نمادی از ثبات، قدرت و سختکوشی است. دیدن ستون در فنجان قهوه بدین معناست که کار، روابط و به طور کلی زندگی شما وضعیتی ثابت و پایدار داشته و با مشکلی مواجه نیستید. هرچند ممکن است به دلیل کار و تلاش زیاد احساس خستگی کنید. اکنون که وضعیت شما پایدار است، ممکن است دیگران امید به کمک و حمایت شما داشته باشند.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: پیانو

نماد پیانو نشانگر تمایل شما برای داشتن یک زندگی مطلوب است. یک اتفاق جالب و شاد برای شما روی خواهد داد. دیدن پیانو در فال قهوه بدین معناست که زندگی شاد و سالمی را تجربه خواهید کرد.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: جاده

جاده در فال قهوه به مسیر و روشی اشاره دارد که در آن، اهدافتان را در زندگی دنبال می‌کنید. مشاهده یک جاده ناصاف و پر پیچ و خم نشان می‌دهد که در مسیر رسیدن به اهدافتان، موانع و مشکلاتی وجود دارند. یک مسیر عمودی به این معناست که شما اهدافی اشتباه در زندگی برگزیده اید. یک جاده صاف و یکدست بیانگر این است که شما در مسیری درست برای رسیدن به اهداف خود قرار دارید. از این رو، با دیدن جاده در فال قهوه، بسته به شکل آن، ممکن است مجبور باشید اهداف خود را دوباره مورد ارزیابی قرار داده یا به مسیر خود ادامه دهید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: میگو

میگو سمبلی از احساس عدم کفایت و خرد در زندگی است. دیدن میگو در فال قهوه بدین معناست که شما به سختی می‌توانید با واقعیت‌های زندگی مواجه شوید و از این رو سعی در پنهان کردن خود از دنیا دارید. اما زمانی که از پناهگاه خود خارج شوید، می‌توانید به خوبی اوضاع را در کنترل خود بگیرید. بهتر است از افراد چاپلوس و متملق دوری کنید.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: مومیایی

نماد مومیایی نشان‌دهنده فردی است که چه از لحاظ معنوی یا فرهنگی، عمیقا به سنت‌ها و رسوم پایبند است. نقش مومیایی می‌تواند نشانگر سنت‌هایی باشد که جلوی پیشرفت شما را در کار یا روابط گرفته اند. نماد مومیایی بیانگر انجام کار‌ها به شیوه‌ای قدیمی است. از این رو بهتر است خود را با دنیای مدرن سازگارتر کنید.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: دلقک

به طور کلی نقش دلقک در فال قهوه را می‌توان با دستیابی به شهرت در بازیگری، موسیقی و هنر در ارتباط دانست. دلقک می‌تواند نمادی منفی باشد اگر وارونه ظاهر شود. بعلاوه دلقک ممکن است نمادی از بیهودگی و سبکسری باشد. شما باید مراقب باشید که با رفتار ناپسند یا سخنان احمقانه دچار رسوایی و بدنامی نشوید.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: ماهی

از آنجایی که ماهی در آب زندگی می‌کند، این نماد چه در تعبیر خواب ماهی و چه در فال، با احساسات، ضمیر ناخودآگاه، درمان و تطهیر در ارتباط است. دیدن ماهی در فال قهوه به این معناست که شما با استقلال و هدف مشکل دارید. مشاهده ماهی در آب نشان می‌دهد که شخصی مانع از تحقق یک هدف خواهد شد. دیدن بیش از یک ماهی، خوش یمن است. ماهی همچنین می‌تواند نشانه باروری باشد.  

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: شیر

نماد شیر با وفادار بودن به پروژه‌ها و افرادی که در اطراف شما هستند، ارتباط دارد. علامت شیر نشانه یک تغییر بزرگ است. چیزی که باید پشت سر گذاشته شود. مانند اتمام یک کار قدیمی و شروع یک کار جدید. به طور کلی می توان گفت نماد شیر نشان دهنده شروع یک کار جدید، بخشش خانواده، متارکه و ایجاد یک زندگی جدید است. اگر خطوطی مواج تصویر شیر را در برگرفته و نماد شیر واضح نباشد، این احتمال وجود دارد که موقعیت و مقام مناسبی را از دست بدهید. واضح بودن شیر می‌تواند نشانگر یک مسئولیت یا کار پردرآمد باشد.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: بز

بز در فال قهوه می‌تواند از یک سو با یک زن روسپی یا یک خدمتکار مرتبط بوده و از سوی دیگر می‌تواند نشان دهنده سعادت و ثروت باشد. این نماد بدان معناست که شما فردی سرشار از نشاط و انرژی هستید. برای شما سخت است که بنده و زیردست فرد دیگری باشید. شما برای دستیابی به موفقیت و مال و ثروت به دنیا آمده اید. شما آن قدر قوی هستید که بر وسوسه‌های جسمانی خود غلبه کنید.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: شتر

نماد شتر نشان دهنده پیشرفت و سربلندی در یادگیری چیزی و نشانگر قدرت ادراک و پشتکاری است که با استفاده درست از آن‌ها می‌توانید به جایگاه قابل توجه و مهمی در زندگی دست پیدا کنید. شتر معمولاً زمانی در فنجان قهوه ظاهر می‌شود که فرد نیاز به ایجاد یک هیجان دارد. برای مثال کار‌های مخاطره آمیزی مانند کوهنوردی یا پرش با چتر نجات که می‌توانند محدودیت‌های فرد را به بوته آزمایش بسپارند. نماد شتر با پیشرفت در زندگی و لذت بردن از علایق مختلف در ارتباط است.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: داس

داس نمادی از عصبانیت، جدایی یا پرخاشگری است. از این رو دیدن داس در فال قهوه بدین معناست که ممکن است به دلیل عصبانیت یا ناراحتی از فعالیت‌های روزانه خود باز بمانید و این موضوع می‌تواند منجر به گرفتن تصمیمات اشتباه یا بیماری شود.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: زن باردار

بارداری نماد درونیات و خواسته های یک شخص است و می‌تواند برای هر جنسیتی همین تعبیر را داشته باشد. افکار و احساسات، ایده ها و اهداف هر شخص، به شکل نماد جنینی در وجود مادر تبلور می‌یابد و تعبیر می‌شود.  

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید