با طب سوزنی بدون درد و دردسر لاغر شو!

آیا می دانستید که طب سوزنی می تواند به لاغری و کاهش وزن کمک کند؟

چاقی و اضافه وزن، به غیر از اینکه می تواند مشکلات ظاهری بسیار زیادی را در بدن به وجود آورد، قطعا تاثیر بسیار بدی روی سلامت شما نیز خواهد داشت. برخلاف باور بسیاری از مردم که چاقی نشان دهنده یک بیماری نیست، اضافه وزن بیش از حد حتی اگر نشانه بیماری خاصی نباشد، می تواند باعث بروز بیماری های مختلفی نیز شود.

لاغری موضعی با طب سوزنی روشی جدید برای کاهش وزن است که نه تنها بسیار موثر بوده، بلکه می تواند ایمن و بدون ضرر نیز باشد.

برای شما مفید است بخوانید: اگر این توصیه‌های طب سنتی را رعایت کنید حتما پسردار میشوید!

طب سوزنی چیست و دقیقاً چه کاری می‌کند؟

طب سوزنی یکی از روش‌های درمانی چینی است که قدمت آن به هزاران سال قبل بازمی‌گردد و امروزه به‌عنوان یکی از روش‌های رایج درمانی برای انواع بیماری‌ها شناخته می‌شود. این روش براساس اصلی به نام «چی» که به معنای نیروی حیاتی بدن است، عمل می‌کند.

به اعتقاد بسیاری از طرفداران طب سوزنی، اختلالات و بیماری‌ها به خاطر وجود نقص و اختلال در جریان انرژی چی در بدن ایجاد می‌شود و با استفاده از سوزن‌های باریکی که حامل خواص و انرژی ویژه هستند، تلاش می‌شود تا این اختلال و نقص در بدن رفع شود.

تاثیر طب سوزنی در لاغری یکی از مسائلی است که در طول سال‌های گذشته مورد توجه قرار گرفت و تحقیقات بسیاری درباره آن صورت گرفته است. افرادی که می‌خواهند وزن خود را کاهش دهند، اغلب به دنبال روش‌های موثر و پایدار هستند و طب سوزنی به عنوان یکی از راهکارهای مشهور و محبوب در این زمینه شناخته شده است.

طب سوزنی بر اساس تئوری چی اجرا می‌شود. در این روش در نقاط خاصی از بدن که به عنوان “نقاط فشاری” شناخته می‌شوند، سوزن‌های نازک را درون پوست فرو می‌کنند. این نقاط فشاری معمولاً در مسیری به نام “مریدین‌ها” یا “مسیرهای انرژی” قرار دارند که باعث چرخش انرژی در بدن می‌شوند.

افراد معتقد به طب سوزنی، بر این باورند که سوزن‌ها با فعال‌سازی این نقاط فشاری و اصلاح جریان انرژی چی، فرایند چرخش انرژی در بدن را بهبود می‌بخشند.

تاثیر طب سوزنی در لاغری

همانطور که گفته شد طرفداران طب سوزنی برای کاهش وزن معتقدند که این روش می‌تواند جریان انرژی بدن (چی) را تحریک کند تا بر عواملی تأثیر بگذارد که می‌توانند چاقی را معکوس کنند. عواملی مانند افزایش متابولیسم، کاهش اشتها، کاهش استرس و تاثیرگذاری بر بخشی از مغز که احساس گرسنگی می‌کند، از اثرات طب سوزنی است.

از نظر طب سنتی چینی، افزایش وزن ناشی از عدم تعادل بدن است. این عدم تعادل، بر اساس آموزه‌های باستانی، می تواند ناشی از یک نقش در یکی از اعضای بدن ازجمله کبد، طحال، کلیه، غده تیروئید و سیستم غدد درون ریز است. بنابراین، برای کاهش وزن، متخصصان درمان‌ طب سوزنی معمولاً این نواحی از بدن را هدف قرار می‌دهند.

احتمالا شما هم شنیده‌اید که طب سنتی به‌خصوص روش‌هایی که از آسیای شرقی و چین به کشورهای دیگر صادر شده، بیشتر از هرچیز برمبنای نگرش و ذهنیت شما عمل می‌کند. این امر بدان معنی است که اگر شما ذهنیت مثبتی نسبت به طب سوزنی برای لاغری نداشته باشید یا لاغری با طب سنتی را قبول نکنید، احتمالاً نتیجه‌ای نخواهید دید.

در اصول طب سنتی چینی، نگرش مثبت شماست که ممکن است به کاهش وزن شما کمک کند. برای مثال، اگر احساس می‌کنید که درمان‌ طب سوزنی کیفیت زندگی شما را بهبود می‌بخشد، ممکن است با این احساس انگیزه بیشتری پیدا کنید که رژیم غذایی و ورزش را در کنار این روش ادامه دهید و این انتخاب‌ها می تواند به کاهش وزن بیشتر منجر شود.

مزایای لاغری موضعی با طب سوزنی

در حال حاضر به دلیل مزایای لاغری موضعی با طب سوزنی، افراد بسیار زیادی متقاضی انجام این کار هستند. اگر خدمات مربوط به لاغری موضعی با کمک طب سوزنی را از مجموعه های تخصصی دریافت کنید، احتمالا به نتایج بسیار خوبی خواهید رسید. به شرطی که کمی به تغذیه و میزان تحرک و ورزش خودتان هم توجه داشته باشید. از جمله مزایای لاغری موضعی با طب سوزنی عبارتند از:

کاهش وزن اصولی

لاغری موضعی با طب سوزنی مزایای زیادی را به همراه دارد که مهم ترین آن کاهش وزن اصولی است. افرادی که وزن زیادی ندارند، ولی در بخشی از بدن خودشان با مشکل چربی های اضافه مواجه شده اند می توانند از این روش کمک بگیرند. در این صورت شاید بخشی از وزن شما کاهش پیدا کند، اما این کاهش وزن باعث لاغری صورت و یا اندام های دیگر شما نمی شود.

کاهش چربی های اضافه در اطراف بافت های مختلف بدن

در روش طب سوزنی برای لاغری تمرکز روی لاغری موضعی شما است. با کاهش چربی های اضافه در اطراف بافت های بدن، می توانید یک اندام ورزیده و استایل خوبی داشته باشید. پس اگر اندام شما خیلی هم بد نیست، ولی فقط می خواهید چربی های اضافه را در بخشی از بافت های بدن خودتان کاهش دهید، می توانید از طب سوزنی کمک بگیرید.

موثر در کاهش استرس و پرخوری عصبی

طب سوزنی برای لاغری روشی آرامبخش است که به شما برای کاهش تنش های عصبی کمک می کند. افرادی که به دلیل پرخوری عصبی با اضافه وزن مواجه شده اند، می توانند از طب سنتی برای کاهش این مشکل کمک بگیرند. در این صورت هم به وزن ایده آلی می رسند، هم عادات بد غذایی خودشان را ترک می کنند.

آیا لاغری با طب سوزنی، بدون عوارض است؟

عموماً طب سوزنی یک روش امن و کم‌خطر برای لاغر شدن است، اما همانند هر روش درمانی دیگری ممکن است در برخی افراد عوارض یا عواقب جانبی به وجود آورد. در زیر چند عارضه احتمالی طب سوزنی را نوشته ایم:

درد و خونریزی: ممکن است در نقاطی که سوزن‌ها را وارد پوست می‌کنند، کمی احساس درد یا خونریزی رخ دهد. با استفاده از سوزن‌های تمیز و بهداشتی و با توجه به تجربه متخصص، احتمال وقوع این عارضه به حداقل می‌رسد.

عفونت: اگر سوزن‌ها در شرایط بهداشتی مناسب استفاده نشوند، احتمال عفونت زیاد است. استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف و تمیز و همچنین اطمینان از عدم وجود عفونت یا کثیفی پوست در مناطقی که سوزن‌ها در آن وارد می‌شوند، این خطر را کاهش می‌دهد.

نقص عملکرد عضلانی: در برخی موارد استفاده از سوزن‌ها در نقاط خاص می‌تواند به نقص عملکرد عضلات یا اعصاب منجر شود. این امر بیشتر در صورت استفاده نادرست از سوزن‌ها یا اجرای طب سوزنی توسط شخصی که تجربه کافی ندارد، ممکن است اتفاق بیفتد.

نفخ: در برخی افراد، طب سوزنی می‌تواند منجر به افزایش نفخ و دچار شدن به مشکلات گوارشی شود.

با توجه به عوارض احتمالی طب سوزنی بهتر است حتماً قبل از انجام طب سوزنی، با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید و همه مسائل بهداشتی و تاریخچه پزشکی خود را با او در میان بگذارید تا بتوانید درمان مناسب و بدون عوارض را برای خود انتخاب کنید.

اگر قصد دریافت خدمات لاغری با طب سوزنی را دارید، باید حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. در این صورت خیالتان از بابت استریل بودن سوزن ها و تخصص پزشک راحت خواهد بود. با تجربه بودن پرسنل برای طب سوزنی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است‌. بنابراین، فقط به دلیل هزینه و قیمت پایین برخی از مراکز، به آن ها اعتماد نکنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید