روانشناسی شخصیت: مردی که این ۷ کار را انجام دهد واقعا شما را دوست دارد

اگر مردی در زندگی شما وجود دارد اما مطمئن نیستید که واقعا شما را دوست دارد یا نه باید این هقت ویژگی را داشته باشد تا مطمئن شوید.

اگر مردی در زندگی شما وجود دارد اما مطمئن نیستید که واقعا شما را دوست دارد یا نه باید این هقت ویژگی را داشته باشد تا مطمئن شوید.

شاید برای شما مفید باشد: اولین چیزی که در تصویر ببینید احساسات حاکم بر زندگیتان را مشخص میکند

آیا مرد رابطه عاطفی شما واقعا شما را دوست دارد؟

مردی را پیدا کنید که شما را همانطور که هستید دوست داشته باشد. ممکن است مردی به شما بگوید اگر این تغییرات را در خودت ایجاد کنی من کنارت هستم اما واقعیت این است که باید شخصی را پیدا کنید که آن طور که هستید شما را دوست بدارد.

حقیقت این است: به طور کلی، مردان خیلی دقیق نیستند. نشانه های واضحی وجود دارد که نشان می دهد او شما را دوست دارد و ارزش توجه دارد.

در اینجا ۷ نشانه وجود دارد که نشان می دهد مرد واقعاً زنی را که شما هستید دوست دارد – و سعی در تغییر شما ندارد.

۱. او تلاش می کند.

او مرتباً با شما تماس می گیرد تا یک قرار ملاقات تعیین کند. او پیامک می‌دهد و تماس می‌گیرد تا ببیند در چه حالی هستید و واقعاً به آنچه دوست دارید و نمی‌پسندید علاقه دارد.

او به قول خود عمل می کند. اگر بگوید زنگ می زند، زنگ می زند. قرار ملاقات های خود را در لحظه آخر به بهانه ای بیهوده لغو نمیکند. وقتی با هم هستید تمام توجهش را به شما می دهد.

او حتی حاضر است برای دیدن شما دست از کار بکشد. او از اینکه مجبور است یک ساعت رانندگی کند تا شما را در قسمت شهرتان ملاقات کند، شکایت نمی کند.

مردی که زمانی که شما با او وقت می گذرانید با تلفن خود حواسش پرت می شود ، در مورد شما جدی نیست. برای دیدن این نوع پسرها هیچ تلاشی نکنید، زیرا وقتی دست از ایجاد راحتی برای آنها بردارید، ناپدید می شوند.

در عوض، روی یافتن مردی تمرکز کنید که به آنچه برای شما مهم است اهمیت دهد و مطمئن شود که وقت شما با او معنادار و لذت بخش است.

۲. او انحصار طلبی دارد اما عجله ندارد.

مردی که برای رابطه آماده است به دنبال زن خود می گردد. وقتی او را پیدا می کند، نمی خواهد وقت خود را تلف کند. او می خواهد از حواس پرتی ملاقات با زنان دیگر خلاص شود و فقط روی شما تمرکز کند.

اگر او شما را دوست دارد و به شما احترام می گذارد، تنها به این دلیل که شما می خواهید کارها را آهسته پیش ببرید، کنار نمی رود. او صبر می کند تا شما آماده باشید که به او متعهد شوید.

مردی که حاضر نیست منتظر شما باشد، مرد شما نیست. وقت خود را برای مردان بی حوصله تلف نکنید.

۳. او شما را وارد زندگی خود می کند.

روابط در خلاء اتفاق نمی افتد. بنابراین، مردی که شما را برای ملاقات با دوستان و خانواده خود دعوت می کند، در مورد شما جدی است. او کار و علایق خود را با شما در میان می گذارد تا بتوانید او را بهتر بشناسید.

ممکن است رابطه پنهانی با مردی که شما را فقط برای خودش می خواهد عاشقانه یا هیجان انگیز به نظر برسد، اما حقیقت این است که او احتمالا چیزی را از شما پنهان می کند. مردی که شما را دوست دارد، آشکارا در مورد زندگی خود به اشتراک می گذارد و شما را بخشی از آن می کند.

او همچنین به زندگی شما علاقه مند است و می خواهد با دوستان و خانواده شما ملاقات کند. او به جامعه بزرگتری که شما به عنوان یک زوج ایجاد می کنید فکر می کند. او می خواهد سازگاری زندگی مشترک شما را بررسی کند تا ببیند آیا در درازمدت همسان هستید یا خیر.

۴. او سعی می کند شما را متقاعد کند.

مردی که شما را دوست دارد می خواهد به او احترام بگذارید و او را به عنوان یک دارایی در زندگی خود ببینید. او می خواهد احساس کند که می تواند قهرمان شما باشد و مشکلات شما را حل کند. بنابراین او تمام تلاش خود را می کند تا شما را تحت تاثیر قرار دهد.

او از شما می خواهد که فکر کنید او به نوعی خاص است.

او ممکن است سعی کند شما را با قدرت کسب درآمد، هوش، جذابیت یا اسباب بازی های گران قیمت خود (مانند ساعت، قایق یا یک ماشین شیک) تحت تاثیر قرار دهد.

چه او بدون وقفه در مورد اهمیت شغلش صحبت کند یا مطمئن شود که ماشین اسپرت خود را دقیقاً در مقابل رستوران پارک کرده است، او می خواهد به شما نشان دهد که می تواند آنچه را که می خواهید ارائه دهد.

با این حال، او ممکن است به این فکر نکند که بداند  چگونه شما را تحت تاثیر قرار دهد .

مردی را که بیش از حد در مورد خودش صحبت می کند یا اسباب بازی های فانتزی خود را به نمایش می گذارد، اخراج نکنید. او می خواهد که او را مطلوب ببینی.

اجازه دهید او بداند که چگونه شما را تحت تاثیر قرار دهد و ببینید که آیا او می تواند تغییری ایجاد کند یا خیر.

۵. از قبل برنامه ریزی می کند

 مردی که شما را دوست دارد قرارهای آینده را با شما برنامه ریزی می کند.

برخی از پسرها دوست دارند همه چیز را عادی نگه دارند، پیامک های لحظه آخری را برای ملاقات بفرستند و در مورد آینده مبهم بمانند. این مردان ممکن است شما را جذاب و جالب بدانند، اما آماده نیستند که شما را برای یک رابطه متعهد یا واقعاً دنبال کنند.

شما به راحتی می توانید تفاوت بین این دو نوع مرد را با انجام تلاش های آنها و نه بیشتر تشخیص دهید. به هر کسی این فرصت را بدهید که رهبری کند، و نیت او را با خود کشف خواهید کرد.

اگر او از قبل از شما درخواست می کند و برای آینده قرار ملاقاتی را برنامه ریزی می کند، قطعا شما را دوست دارد.

۶. او می خواهد شما را خوشحال کند.

از بین همه نشانه هایی که نشان می دهد او شما را دوست دارد، این ممکن است ساده ترین نشانه باشد. وقتی مردی شما را دوست دارد و می خواهد با شما رابطه داشته باشد، می خواهد شما را خوشحال کند. او به دنبال راه هایی برای آوردن شادی بیشتر به زندگی شما و کاهش استرس شما خواهد بود.

او علاقه مند به یادگیری در مورد چیزهای مورد علاقه شما است، مهم نیست که آنها سرگرمی های مورد علاقه شما، غذا، آب نبات یا مکان های تعطیلات هستند.

اگر از شما در مورد خودتان سوال کرد، به او پاسخ دهید و هر چه دقیق تر باشید، بهتر است.

هرگز از به اشتراک گذاشتن شخصیت واقعی خود غافل نشوید زیرا مردی که شما را دوست دارد می خواهد به شما شادی بیشتری بیافزاید و از هر طریق ممکن شما را خوشحال کند.

۷- از شما نمی خواهد که تغییر کنید.

مردی که شما را دوست دارد هرگز از شما نخواهد خواست و انتظار تغییر نخواهد داشت. او آن چیزهای کوچک در مورد شما را دوست دارد که شما را منحصر به فرد و خاص می کند. او آن چیزهای کوچکی را در مورد شما به اشتراک می گذارد که لبخند بر لبانش می نشاند.

ممکن است بدیهی به نظر برسد که اگر او از شما تعریف می کند، از شما خوشش می آید، اما بسیاری از زنان این نشانه آشکار را نادیده می گیرند. مردی که شما را دوست دارد از چیزهایی که دیگران از آنها شکایت کرده اند نیز خوشش می آید.

مردی که شما را دوست دارد شما را دوست دارد زیرا شما متفاوت هستید. او شما را همانگونه که هستید دوست دارد و هرگز از شما نمی خواهد که تغییر کنید.

مردی که از شما می خواهد یا نیاز به تغییر دارد، چه در ظاهر یا رفتار شما، واقعاً شما را دوست ندارد. او سعی می کند از شما چیزی بسازد که دوست دارد.

سعی کنید با در نظر گرفتن این ویژگی ها و رفتار های مرد در زندگی خودتان شخصیت او را شناسایی کنید تا رابطه ای سالم و به دور از حاشیه داشته باشید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید