تست شخصیت شناسی: رنگ مورد علاقت میتونه شخصیتت رو به همه نشون بده

با انتخاب هر یک از رنگها یا طیف چند رنگ به شخصیت خود دست پیدا کنید.

ترجیح دادن رنگی به رنگ دیگر، به موقعیت های زمانی بستگی دارد. اگر انتخاب ما یک لباس مهمانی یا کاغذ دیواری برای سالن نشیمن و یا نقاشی قفسه بندی های آشپزخانه باشد، رنگ انتخاب شده ما نه فقط تابع نیازهای روحی و جسمی ما است، بلکه باید زیبائی مسئله را هم در نظر گرفت که آیا فلان لباس به فلان رنگ و یا فلان بدن مناسب است یا خیر؟

شاید برای شما مفید باشد: تست شخصیت: چگونه از روی فرم ابروها شخصیت افراد را بشناسیم؟

وقتی که در آزمایش لوشر رنگ ها برای انتخاب شدن آماده می شوند، بدون دخالت رنگی در رنگ دیگر، قضاوت زیبائی تابع قضاوت روانی می شود. ما باید در اینجا بدون این که سعی کنیم رنگی را با رنگ دیگر هماهنگ کرده و بدون ارتباط دادن رنگ ها به چیز دیگر، باید رنگی را که همان لحظه به نظرمان می رسد انتخاب کنیم.

رنگ مورد علاقه شما کدام است؟

با انتخاب هر یک از رنگها یا طیف چند رنگ به شخصیت خود دست پیدا کنید.

رنگ قرمز

مورد علاقه افراد فعال و پرانرژی که همیشه آماده انجام اقدامات قاطع هستند. قاعدتا تعلل نمی کنند، با سرعت برق تصمیم می گیرند و از نظر جسمی و روانی قوی هستند. قرمز رنگ شور، عشق پرشور و زندگی است، بنابراین اگر انرژی ندارید، می توانید لباس های قرمز بپوشید. به قیاس، اگر اشتها ندارید، باید از غذاهای قرمز بخورید.

سبز

رنگ مورد علاقه دوستداران محیط زیست است. کسانی که رنگ سبز را به همه رنگ های دیگر ترجیح می دهند عاشق طبیعت، هوای تازه و پیاده روی هستند. اطرافیان آنها را به خاطر تمایلشان به کمک در هر زمان و در هر موضوعی قدردانی می کنند. آنها کاملاً همدل هستند، می دانند چگونه خوب گوش کنند و صبور و دلسوز هستند. سبز رنگ مراقبت، کمک و ثبات است و به دلایلی من این رنگ را با دوستی مرتبط می دانم.

رنگ زرد

این رنگ خوش بینان و رویاپردازان است. رنگ زرد توسط افراد خلاق ترجیح داده می شود که برای تسخیر این جهان برنامه ریزی های بزرگی در سر دارند. اما مشکل این است که برنامه ها همچنان برنامه هستند. به سادگی قابل اجرا نیست. شاید به همین دلیل است که پوشیدن رنگ زرد در هر مصاحبه ای زیاد توصیه نمی شود، ممکن است با سر در ابرها رویایی به نظر برسید.

رنگ آبی

این رنگ محافظه‌کارانی است که به دنبال کمال هستند. کسانی که رنگ آبی را ترجیح می دهند، تصمیمات ناگهانی نمی گیرند، قبل از پاسخ دادن صد بار فکر می کنند، آنها متفکر، معقول، صمیمانه، قادر به تجربه های عمیق هستند. به نظر من آنها شوهران عالی هستند.

سیاه

رنگ غم، ماتم و مرگ است. اما از طرفی قدرت، جوهر، استقلال و اعتماد به نفس زیادی دارد. تصادفی نیست که سیاه یک رنگ کلاسیک است، با آن فرد موقعیت و موقعیت خود را در جامعه نشان می دهد. اما هیچ احساسی وجود ندارد، آنها در درون یک شخص هستند و او آنها را به کسی نشان نمی دهد، مگر نزدیک ترین افراد. برای اینکه خود را کاملاً از دست ندهید، توصیه می شود مشکی را با چند رنگ روشن تر دیگر مخلوط کنید.

سفید

پاک ترین رنگ است اما در مشرق رنگ عزا است نه سیاه. طرفداران سادگی سفید، هر کاری که انجام می دهند همیشه ظریف، محدود و با سلیقه است. آنها ترجیح می دهند همه چیز را با دقت فکر کنند، وزن کنند و تنها پس از آن انجام دهند. آنها ممکن است قاطعیت نداشته باشند، اما کارهای عجولانه انجام نخواهند داد.

خب امیدوارم این تست برای شما مفید واقع شده باشد و به ویژگی های شخصیتی مفیدی از خود دست پیدا کرده باشید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید