فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ فال ابجد طبق ماه تولد با نتیجه خوب و بد

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ب د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
به زودی گشایشی عظیم در زندگیت رخ خواهد داد. دست به هر چه می‌زنی طلا شده و در هز پست و مقام سربلند می‌شوی. اگر تصمیم برای ازدواج، رفتن به سفر یا معاملات مادی و تجاری داری انجام بده. در هر موقعیتی که باشی بهترین‌ها برایت رقم خواهد خورد. فرزندی نصبتان می‌شود که قدمش بسیار خیر است.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که در سر داری نتیجه خوبی خواهد داشت. در کارت گشایش پیدا شده و به زودی اخبار خوبی دریافت می‌کنی. اگر کسی به تو مشاوره‌ای داده بهتر است به حرفش گوش کنی. امسال برایت قطعا سال بسیار بهتری نسبت به سال گذشته خواهد بود.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آآب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
این روزها درگیر بیماری هستی. ناراحت نباش که به زودی سلامتی خود را باز خواهی یافت. معامله‌ای در پیش داری که از آن سود قابل توجهی بدست می‌آوری. راز دلت را پیش خودت نگهدار و برای کسی بیان نکن چرا که گفتن آن باعث بروز مشکلاتی برای تو می‌گردد. فردی از اطرافیانت که به او نیکی کرده‌ای به تو بدی می‌کند ولی خیلی زود از کارش پشیمان شده و عذرخواهی می‌کند. از کارهای ناصواب حذر کن و رو به انجام اعمال نیکو بیاور. از جایی که انتظارش را نداری پول زیادی کسب می‌کنی.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب آ د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بر خدا توکل کن و امیدت را از دست مده. به آنچه که برایش فال گرفته‌ای خواهی رسی. به زودی به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه کاری می‌رسی. از جانب بزرگان مورد احترام قرار می‌گیری و سودی دریافت خواهی کرد. امروز روز خوبی برای انجام معاملات تجاری همچون خرید خانه است. اگر در گذشته تصمیمی برای اینکار داشته‌اید آن را عملی کنید.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: د آ د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
تشویش و نگرانی را از دل خارج کنید. چون قصد و نیتتان پاک است درهای رحمت به رویتان باز خواهد شد. از اطرافیان تنگ نظر و حسود دوری کنید. اگر در همه کارها رضای خدا و خلق او را در نظر بگیرید به همه چیز خواهی رسید. در زندگیتان شخصی وارد می‌شود و برای پیروزی و سربلندی را در آینده به وجود می‌آورد.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ج ب د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع روشن و نیکویی داری. درهای رحمت الهی به زودی به رویت باز شده و می‌توانی از آن‌ها بهره ببری. نگران نباش که به عزت و مقام نیکویی خواهی رسی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن که خیر تو در آن است.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج ب ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به زودی خبر خوشی دریافت خواهی کرد. روزهای سختی تقریبا به پایان رسیده و به آرزوهایی که در ذهن پرورانده بودی نزدیک شده‌ای. اگر پول حرام یا رشوه‌ای به تو پیشنهاد شد از قبول آن بپرهیز. کسب مال حلال می‌تواند موفقیت در آینده را برای تو تضمین نماید. اگر قصد ازدواج کرده‌ای در تصمیمت مصمم باش.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ا ج
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
برای آنچه که فال گرفته‌ای باید صبور باشی. صبر و بردباری رمز رسیدن به مرادی است که در دل داری. افرادی در تلاش برای تخریبت هستند نگران نباش که موفق نخواهند شد. خودت را عقل کل می‌دانی و بدون مشورت با دیگران رفتار می‌کنی. بهتر است این رفتار بچه‌گانه را کنار بگذاری تا عاقبت به خیر شوی.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نگران اوضاع کنونی نباش که همه چیز رو به راه خواهد شد. هر آنچه که از دست داده‌ای را مجددا بدست می‌آوری. برخی از اطرافیانت به تو تهمت یا طعنه می‌زنند که از آسیب آن‌ها در امان خواهی ماند.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج آ‌ د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
بهتر است در زندگی صبور باشی. تعجیل در کار نه تنها موثر است بلکه نتیجه را تحت تاثیر قرار داده و آن را بدتر خواهد کرد. خداوند همه بندگانش را دوست دارد پس نگران مشکلات به وجود آمده نباش. به جای تشویش، دلشورگی و نا آرامی، به خودت فرصت بده تا راه موفقیت به رویت باز شود.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ب ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بهتر است دریا دل باشی و دلخوری‌های کوچک و بزرگ را کنار گذاری. درهای رحمت الهی به رویت گشوده خواهند شد و روزی تو افزایش می‌یابد. هرگز در زندگی متکبر و مغرور نباش تا خداوند کارهایت را رو به راه کند. اگر قصد سفر کرده ای آن را انجام بده چرا که برای تو سود و منفعت خواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ب د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
از جایی که فکرش را هم نمی‌کنی روزی حلالی بدستت می‌رسد. بهتر است قدردان این نعمت و امداد غیبی باشی. خیانت و دورویی را کنار گذار چون به شدت از آن آسیب و صدمه می‌بینی. از سفر دراز و طولانی پرهیز کن چرا که به رنج و زحمت بسیار خواهی افتاد. مراقب رفتار اطرافیانت باش سعی کن با بی‌تفاوتی از کنارشان عبور کنی.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید