بدون هزینه های سرسام آور دندانپزشکی با پوست این خوراکی دندان‌هایتان را سفید کنید

یکی از مواد جرم‌گیر طبیعی، پوست گردو است که به طور شگفت‌انگیزی در از بین بردن جرم دندان‌ها موثر عمل می‌کند.

لایه‌ای نامرئی به نام جرم دندان، از ترکیب بزاق دهان و باقی‌مانده غذاها در طول روز شکل می‌گیرد. این لایه ناخوشایند، نه تنها باعث زرد شدن دندان‌ها می‌شود، بلکه دشمن سرسخت سلامتی آن‌ها نیز به شمار می‌رود و می‌تواند به پوسیدگی دندان‌ها منجر شود.

اما نگران نباشید! در این نبرد نابرابر، سلاح‌های قدرتمندی در اختیار داریم. با رعایت بهداشت دهان و دندان، از جمله مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و استفاده از مواد جرم‌گیر، می‌توانیم این دشمن خاموش را از بین ببریم.

یکی از این مواد جرم‌گیر طبیعی، پوست گردو است که به طور شگفت‌انگیزی در از بین بردن جرم دندان‌ها موثر عمل می‌کند.

خواص پوست گردو برای دندان

پوست گردو یکی از مواد بسیار پرکاربرد برای درمان بوی بد دهان و رفع عفونت‌های دهان و دندان است. قابلیتی که از توان بالای پوست گردو در تنظیم PH دهان نشاءت می‌گیرد. از دیگر خواص گردو و خواص پوست گردو در طب سنتی می‌توان به موارد دیگری همچون:

  • جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها و عفونت‌های دهان و دندان و در نتیجه جلوگیری از روند پیشرفت سرطان در این نواحی
  • لاغری
  • لایه برداری از پوست
  • کاهش و از بین بردن موهای زائد

اشاره کرد.

لازم به ذکر است که در این بین نباید از دیگر راه حل‌های طب سنتی همچون خواص آویشن و دمنوش آویشن برای درمان و رفع پوسیدگی دندان و دندان درد غافل بود.

در انگیزه بخوانید: چرا تا به حال از این ماده ارزان و در دسترس برای سلامت دندان‌هایتان استفاده نکرده‌اید؟

جرم گیری دندان‌ با استفاده از پوست گردو

در کنار خواص گردو برای لاغری و همچنین خواص متعدد آن برای حفظ و بهبود سلامت و زیبایی پوست و مو باید گفت که پوست گردو یک جرم گیر خوب برای دندان‌ها و عاملی برای سفید کردن آن‌هاست!

سفید کردن دندان‌ها با پوست گردو

اگر به دنبال یک فرمول طلایی و قطعی ارگانیک برای از بین بردن جرم دندان‌های خود هستید، کافی است ۶۰ گرم پوست گردو و یا بادام و فندوق را همراه با یک لیتر آب به خوبی بجوشانید تا نرم شود و حالتی شبیه به خمیر دندان به خود بگیرد. (۱۰ دقیقه زمان برای جوشاندن پوست گردو همراه با آب کافی است)

در نهایت نیز باید ماده خمیری شکل به دست آمده را در حدود ۵ دقیقه در تماس مستقیم با دندان‌های خود قرار دهید تا فوری و فوتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دندان‌های سفیدی  و مروارید شکلی را به شما هدیه دهد.

سفید کردن دندان‌ها با پوست سبز گردوی تازه

اگر به دنبال راهی برای رهایی پیدا کردن از شر زردی دندان‌هایتان هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از پوست سبز گردوی تازه است. برای این کار تنها کافی است یک گردوی تازه با پوست سبز را آورده و پوست آن را کامل جدا کنید. پوست جدا شده گردو را بر روی دندان‌های خود قرار دهید و آن را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه به دندان‌های خود بسایید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید