با این تست هوش تصویری سن واقعی مغزتان را تشخیص دهید

سن ذهنی بیانگر چابکی، بلوغ و توانایی‌های شناختی فرد در مقایسه با انتظارات مرتبط با سن تقویمی است. تعیین سن ذهنی می‌تواند نقش مهمی در درک رویارویی فرد با چالش‌ها، پردازش احساسات و نحوه تفکر او داشته باشد.

سن تقویمی فرد به معنای تعداد سال‌هایی است که از زندگی او گذشته است، اما سن ذهنی بیانگر چابکی، بلوغ و توانایی‌های شناختی فرد در مقایسه با انتظارات مرتبط با سن تقویمی است. تعیین سن ذهنی می‌تواند نقش مهمی در درک رویارویی فرد با چالش‌ها، پردازش احساسات و نحوه تفکر او داشته باشد. بنابراین، آزمون تصویری زیر می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر درباره خودتان بدانید.

شاید برای شما مفید باشد: اولین چیزی که در تصویر ببینید احساسات حاکم بر زندگیتان را مشخص میکند

تشخیص سن واقعی مغز

برای شرکت در این آزمون، کافیست به عکس اصلی نگاه کنید و به سوال زیر پاسخ دهید: چند سگ را مشاهده می‌کنید؟ (چهار، پنج، شش یا هفت). از این فرصت برای شناخت بهتر خودتان استفاده کنید و حتماً نتایج این آزمون را با دیگران به اشتراک بگذارید.

برای دیدن نتیجه تست به پایین مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگه ۴ تا سگ دیدی..

اگر بتوانید چهار سگ را در تصویر شناسایی کنید، سن ذهنی شما بین ۲۰ تا ۲۵ سال است. شما فردی با علایق هنری و دانشگاهی هستید. او از دیدن جهان از منظری جدید لذت می برد و اغلب در رویدادهایی مانند کنسرت ها و رونمایی کتاب شرکت می کند. شما در محیط های پر سر و صدا احساس ناراحتی می کنید و به دنبال جوان نگه داشتن ذهن خود با ایده های ساده هستید.

اگر ۵ سگ دیدید…

اگر بتوانید پنج سگ را در عکس شناسایی کنید، تخمین زده می شود که سن ذهنی شما بین ۲۵ تا ۳۰ سال باشد. شما با سادگی خود متمایز هستید. شما قصد ندارید مسائل را پیچیده کنید، چه در یک داستان عاشقانه و چه در موقعیت های روزمره مانند انتخاب شام. دایره اجتماعی شما کوچک است، که احتمال بروز مشکل را کاهش می دهد.

اگر ۶ سگ دیدید..

اگر بتوانید شش سگ را در عکس شناسایی کنید، تخمین زده می شود که سن ذهنی شما بین ۳۰ تا ۴۰ سال باشد. شما به طور سنتی متمایل و محتاط هستید، اما همچنین فردی هستید که دیگران می توانند به او اعتماد کنند. دوستان شما اغلب به دلیل پختگی و ثبات شما برای مشاوره به شما مراجعه می کنند. شما برای برتری تلاش می کنید و ذهنیت عملی و واقع بینانه را حفظ می کنید.

اگر ۷ سگ دیدید…

اگر در تصویر حداکثر هفت سگ بشمارید، به این معنی است که سن ذهنی شما شبیه به سن کودک است. شما مانند بسیاری از خردسالان با بی گناهی، سادگی و مهربانی خود از دیگران متمایز هستید. در این تست شخصیت بصری، سن ذهنی شما به این صورت است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید