راز لاغری با هومیوپاتی: سفری طبیعی به سوی تناسب اندام

رژیم غذایی در هومیوپاتی بسیار کاربردی است و شما باید با توجه به پرهیز غذایی در هومیوپاتی وزن خود را کاهش دهید.

هومیوپاتی چیست؟ هومیوپاتی یا «همسان درمانی» یکی از روش‌های جایگزین پزشکی است که در حال حاضر در بسیاری از کشورهای اروپایی رایج است. اما این درمان چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟

درمان هومیوپاتی برای کاهش وزن

رژیم غذایی در هومیوپاتی بسیار کاربردی است و شما باید با توجه به پرهیز غذایی در هومیوپاتی وزن خود را کاهش دهید. یکی از دلایل ناراحتی برای افراد در تمام گروه های سنی چاقی است که این موضوع به تنهایی یکی از مشکلات بزرگ سلامتی محسوب می شود.

اگر چه هومیوپاتی به طور مؤثری به عنوان روشی برای درمان چاقی در اروپا و جنوب آسیا برای سال‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، اما هیچ درمان معجزه‌ کننده ای وجود ندارد.

درمان هومیوپاتی برای کاهش وزن قانون اساسی است. ابتدا شرح حال مفصلی از بیمار برای درمان لازم است.

دلایل اصلی افزایش وزن عبارتند از: افسردگی، کم کاری تیروئید، کم تحرکی و فعالیت کند روده ها زنان در سنین یائسگی و مبتلایان به بیماری تخمدان پلی کیستیک مستعد افزایش وزن هستند.

انتخاب داروهای هومیوپاتی برای کاهش وزن صرفاً به ساختار بیمار بستگی دارد. هیچ رژیم غذایی هومیوپاتی برای کاهش وزن یا مکمل های هومیوپاتی برای کاهش وزن وجود ندارد.

شما با پرهیز غذایی در هومیوپاتی می توانید به وزن دلخواه خود برسید. هنگام استفاده از داروهای هومیوپاتی برای کاهش وزن، باید ورزش کنید و رژیم غذایی خود را کنترل کنید.

برای کاهش وزن، ورزش بسیار ضروری است. داروهای هومیوپاتی جایگزین ورزش نیستند. کنترل و پرهیز غذایی در هومیوپاتی ضروری است. با داروهای هومیوپاتی، رژیم کم کربوهیدرات پیشنهاد می شود. داروهای هومیوپاتی با تحریک متابولیسم بدن شما کار می کنند.

فقط پس از مشورت با یک پزشک ثبت شده، باید از داروهای هومیوپاتی برای کاهش وزن استفاده کنید. حتی اگر داروها عوارض جانبی نداشته باشند، برنامه را به تنهایی شروع نکنید. متخصص ممکن است قبل از پیشنهاد داروهای هومیوپاتی در مورد سبک زندگی، عادات غذایی، عصبانیت و بسیاری دیگر از شرایط سلامتی سؤال کند.

کاهش وزن تا حد زیادی به سیستم متابولیسم بستگی دارد. برای سوزاندن کالری باید سیستم متابولیسم را مدیریت کنید. فقط در صورتی وزن کم می کنید که کالری بسوزانید.

داروهای هومیوپاتی با کنترل سیستم متابولیسم، کالری اضافی بدن انسان را می سوزانند. برای کاهش وزن تقریباً ۲۰۰ درمان در هومیوپاتی وجود دارد. بسته به تاریخچه کامل بیمار، پزشک درمانی را که برای او مناسب تر است توصیه می کند. در زیر برخی از درمان های رایج آورده شده است، اما ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

آنتیمونیوم خام: برای کسانی که عمدتاً به دلیل سوء هاضمه یا پرخوری تمایل به افزایش وزن دارند این دارو توصیه می شود.

کربوهیدرات آهکی: این دارو می تواند تعریق بیش از حد را کنترل کند. برای افرادی که بلافاصله بعد از خوردن غذا گرسنه می شوند این توصیه می شود.

Cinchona off : برای درمان چاقی برای کاهش اشتهای پر خوری این روش مؤثر است. بعد از خوردن میوه و سبزیجات خام از این دارو استفاده می شود. البته باید پرهیز غذایی در هومیوپاتی اجرا شود.

لیکوپودیوم: برای درمان عملکردهای گوارشی و اختلالات کبدی از این دارو استفاده می شود. همچنین برای کاهش میل به قند و شیرینی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

Calotropis Gigantean : برای کاهش وزن بدن از طریق تجزیه چربی استفاده می شود.

توت فیتولاکا: این یک داروی ثبت اختراع برای کاهش وزن است و رایج ترین داروی مورد استفاده است.

ایگناتیا: در صورت ترس و اضطراب و تمایل به خوردن بیشتر، این دارو توصیه می شود.

استافیزاگریا: اگر به دلیل خشم فرو خورده تمایل دارید غذا بخورید، این دارو برای شماست.

Coffea cruda : اگر احساس عصبی و هیجان می کنید و برای آرام شدن غذا می خورید، مصرف این دارو توصیه می شود.

خوددرمانی نکنید

اگر تمایل دارید از این روش درمانی بهره بگیرید، پیش‌ از هر اقدامی با پزشکتان مشورت کنید. ممکن است برخی بیماری‌ها نیازمند درمان‌های فوری باشند و این روش، درمان اصلی را به‌ تأخیر بیندازد. افزون‌ بر این، ممکن است داروهای هومیوپاتی با داروها و درمان‌های دیگر تداخل پیدا کنند. پزشکتان می‌تواند شما را از ایمن‌بودن این شیوه و بی‌ضرربودن داروهایش آگاه کند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید